Fitness Seller

Nachtshake

Bezoekers in dit topic

Centaur zei:
Exactly my point. :thumb:

Jij bent de allerlaatste van dit forum die dit voor zijn sport over zou hebben denk ik. Train je nog trouwens? j/k ;) :D


Zoals ik zelf al aangaf ben ik er ook niet helemaal zeker van of het verstoren van de nachtrust dmv deze shake de spiergroei stimuleert. Ik doe het nu al een 2tal weken en heb er nu 1 kg extra bij gewonnen. Wel of geen GH verstoring die kilo zit er op.

We zien wel hoe het loopt. Vooralsnog ga ik er lekker mee door.

Groet Jugger
 
Denk is aan het idee dat je gewoon je totale eiwitinname verhoogd door die extra shake. Denk persoonlijk dat tijdstip niet heel veel zou uitmaken. Wel is je eiwit inname verhoogd voor paar weken(geen nachtshakes;))? Gok dat daar je zwakte zit van je dieet. Anders had je niet zo snel gereageerd op die shake.
 
Toen ik aan het bulken was deed ik het ook wel. Zette niet de wekker er voor maar als ik wakker word omdat ik ff naar de wc moet. Nam ik gelijk vaak ff een shake. Ik leek wel zwaarder te worden toen..
 
Xtreme_BODY zei:
Toen ik aan het bulken was deed ik het ook wel. Zette niet de wekker er voor maar als ik wakker word omdat ik ff naar de wc moet. Nam ik gelijk vaak ff een shake. Ik leek wel zwaarder te worden toen..
Hoeveel dagen/weken/maanden waren dat dan?
 
Hmm, ik kom er elke nacht wel een keer uit om te pissen. Die shake schudden vind ik niet zo'n probleem. Maar om daarna nog mijn tanden te gaan poetsen vind ik een minder goed idee.
 
Xtreme_BODY zei:
Toen ik aan het bulken was deed ik het ook wel. Zette niet de wekker er voor maar als ik wakker word omdat ik ff naar de wc moet. Nam ik gelijk vaak ff een shake. Ik leek wel zwaarder te worden toen..
Dan ben ik er ook voor. Als je toch al wakker bent, dan kan je er net zo goed van profiteren om een licht verteerbare eiwitshake te consumeren.
 
Back
Naar boven