XXL Nutrition

Nachtzweten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

volkorenbrood

Novice
Lid geworden
29 okt 2021
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
18%
Hoi,

Sinds ik weer ben gaan sporten 3x fullbody per week. En meer eten rond de 3300 calorieën wordt ik soms in de nacht wakker met een nat laken van het zweten. Het is echt alleen met trainingsdagen. Iemand een idee hoe dit weggaat?

Bvd
 
Eet je veel carbs voordat je gaat slapen?
 
Eet je veel carbs voordat je gaat slapen?
Om 18:00 avondeten, 20:00 halve bak kwark met handvol noten. Om 21:00 ongeveer slaap ik. Ik merk wel dat ik ook veel moet plassen snachts.
 
Eventueel pre workout die je nog laat consumeert? Kan namelijk nog uren na je workout inwerken.
 
Het enige wat ik kan bedenken is verhoogde bloedruk/hartslag die nog even aanhoudt na het trainen.
 
2/3uur voor je gaat slapen minder koolhydraten en water. Zou ook de laatste maaltijd van de dag beperken qua volume. Experimenteer wat en houd een logboek bij qua tioletbezoek / water inname en kijk of je een verband ziet na een x aantal dagen.
 
2/3uur voor je gaat slapen minder koolhydraten en water. Zou ook de laatste maaltijd van de dag beperken qua volume. Experimenteer wat en houd een logboek bij qua tioletbezoek / water inname en kijk of je een verband ziet na een x aantal dagen.
Oké ga ik doen, bedankt.
 
Back
Naar boven