AndroidHealthClinic

nadeel bb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Man-Mountain

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
8.862
Waardering
12
Wat vinden jullie zelf een nadeel van t bodybuilden? Ik zelf vind het vervelend dat ik niet meer goed mn rug kan wassen zoals vroeger, onder de douche. Mn pecs blokkeren vaak de bewegingen.
 
Dat al die vrouwen altijd naar mijn kijken (lol) :p
 
De hele dag zo veel moeten eten vindt ik af en toe wel eens vervelend, maar jah, een beter fysiek krijg je natuurlijk niet door op je luie *&^^^^ te zitten, dus ga ik gewoon door.


Gr rob
 
Ik vind het een beetje vervelend dat je alle 3 maanden lidgeld moet betalen. Voor de rest zijn er alleen maar voordelen voor mij...
 
continu dat gevreet ook als je geen honger hebt is wel minder voor de rest veel voordelen
 
Nadeel is dat ik niet meer mijn hele rug kan bestrijken met krabben als ik jeuk heb, 2e nadeel is een kast vol broeken die ik maar 2 maanden heb aangehad en nu ben uitgegroeid. 3e nadeel de ruimte op stoelen en in de trein wordt steeds kleiner.
 
Originally posted by Diver2000
Nadeel is dat ik niet meer mijn hele rug kan bestrijken met krabben als ik jeuk heb, 2e nadeel is een kast vol broeken die ik maar 2 maanden heb aangehad en nu ben uitgegroeid. 3e nadeel de ruimte op stoelen en in de trein wordt steeds kleiner.

ik weet wat je bedoelt. Ik heb dat met de bussen. Die stoelen zijn niet breed genoeg voor mn schouders :(
 
Vaak nieuwe kleren..
Mensen herkennen je niet meer..
 
Ut geld is beetje veel voor ee studentje! :D
Tis enorm duur als je ziet wat je allemaal moet/kan gebruiken. om vooruit te gaan. HEt voedsel ook.

Maar goed prioriteiten stellen ;)
 
al dat eten... **Zucht**
 
het vele eten, of juist zo weining eten, letten op wat je eet en drinkt.
idd het krabben op je rug, je kledingassortiment aanpassen, het indelen van de tijd (plannen van maaltijden en trainen, de afkeurende blikken en vele vervelende vragen als ze horen wat je allemaal wel niet doet om groter te worden.
het vele geld wat je erin moet steken zowel als met eten, kleding, supplementen als kleding.
sommige klagen ook over de sociale contacten die je aan de kant moet schuiven om al je tijd aan de sport te wijden, maar aangezien ik nog elk weekend lekker ga feesten hoor je mij daar niet over klagen.
 
De nadelen tsja,
- Altijd maar honger
- Veel van je vrije tijd gaat verloren aan BB
- Het gezeik van andere mensen
 
ga eens in een oud overhemd naar de winkel, knoop hem lekker strak dicht en strek je eens flink uit als je iets uit het schap pakt.wedden dat je de blitz maakt als je uit je hemd scheurt.(p.s.spelling ok zo?)
 
Originally posted by martok
ga eens in een oud overhemd naar de winkel, knoop hem lekker strak dicht en strek je eens flink uit als je iets uit het schap pakt.wedden dat je de blitz maakt als je uit je hemd scheurt.(p.s.spelling ok zo?)

afgezien van een vergeten spatie en kapitalen aan het begin van de zin ziet t er ok uit. scheurt met een t, ja want de r zit niet in t kofschip.
begin nu zelf overigens ook te twijfelen:
Staat de laatste letter (klank) van de stam in het woord KoFSCHiP (K-F-S-CH-P, o en i tellen niet mee), dan moet je een t gebruiken. Staat de laatste letter van de stam niet in het woord KoFSCHiP, dan moet je een d gebruiken.
Ik weet t: :to: maar t werd gevraagd en is toch wel belangrijk.

edit: ik betrap mijzelf ook op missende kapitalen...
 
Laatst bewerkt:
- Je hebt sneller boel..
- Je moet constant naar de pot..
- Nonstop eten..
- Eelt op je handen..
- Blessures..
- ...

Maar de baten zijn natuurlijk VEEEEL groter..

- Lekker douchen..
- Groot worden..
- Je goed in je vel voelen..
- Conditie..
- Sterk zijn..
- Bezigheid hebben..
 
Originally posted by Bracke
- Je hebt sneller boel..
- Je moet constant naar de pot..
- Nonstop eten..
- Eelt op je handen..
- Blessures..
- ...

Maar de baten zijn natuurlijk VEEEEL groter..

- Lekker douchen..
- Groot worden..
- Je goed in je vel voelen..
- Conditie..
- Sterk zijn..
- Bezigheid hebben..

Lekker douchen???, en voordat je aan BB deed dan :p
 
mijn gezondheid gaat boven alles! dus zodra BB ten koste gaat van mijn gezondheid dan zal ik er mee moeten stoppen.
 
Jah tuurlijk, gezondheid gaat vor alles, maar ik zie niet in hoe bodybuilding ten koste zou kunnen gaan van je gezondheid.


gr rob





Originally posted by zoutzak
mijn gezondheid gaat boven alles! dus zodra BB ten koste gaat van mijn gezondheid dan zal ik er mee moeten stoppen.
 
Back
Naar boven