XXL Nutrition

nadeel bb

Bezoekers in dit topic

heee dandyman, het is 't kofschip. Je bent de t vergeten.....;)

ciao
 
Nee hoor. Was een test om te zien wie van jullie het in de gaten zou hebben. :thumb:
:clap: voor jezelf
 
Originally posted by Bodyman


Lekker douchen???, en voordat je aan BB deed dan :p

Lekker douchen.....................met de mannen op de sportschool













geintje hoor Bracke:D
 
1 VET nadeel: DUUR.. kan amper rond komen. moet constant op me geld letten..ookal woon ik thuis.. als ik goed wil eten moet ik t zelf kopen want me ouders doen t niet meer.

de andere nadeeltjes zijn.... t eten.. altijd veel en de juiste voeding eten is moeilijk...

voordelen:
lekker vreten :D
lekker in je vel zitten
de pomp onder t trainen en de spierpijn de dag na t trainen :)
owja en een heeeel leuk gespreks onderwerp.. heb ooit welles UUURRREN staan praten met een stel vrienden over BB .. echt kewl :)

enz enz...
 
nadelen zijn voor mij de prijs en het psychologische deel, ik ga raar denken enzo je weet wel adonis complex (alleen dat ik echt niet breed ben haha), ik betrapt mezelf er een beetje op de laatste tijd maar ja zal wel no big deal zijn zeker
 
Originally posted by dandyman
scheurt met een t, ja want de r zit niet in t kofschip.
begin nu zelf overigens ook te twijfelen:
Staat de laatste letter (klank) van de stam in het woord KoFSCHiP (K-F-S-CH-P, o en i tellen niet mee), dan moet je een t gebruiken. Staat de laatste letter van de stam niet in het woord KoFSCHiP, dan moet je een d gebruiken.
Ik weet t: :to: maar t werd gevraagd en is toch wel belangrijk.


dit had correct kunnen zijn, had het over een voltooid deelwoord geweest, namelijk gescheurd, of een verleden tijd, zoals scheurde.

maar als hij uit zijn hemd scheurt, heb je ALTIJD IMMER TOUJOURS een T, want je zit met een derde persoon enkelvoud!!!

dus op een examen had je voor dit antwoord een nul gekregen.

verder ben je in je uitleg NOG fout


net als de eindKLANK in het FOKSCHAAPSHIT voorkomt (de klanken dus, niet de letter, dus de stemloze fricatieven) in de INFINITIEV van het werkwoord, dan MOET je een t gebruiken in het voltooid deelwoord, of de verleden tijd.

dus verven en hij verfde en zij heeft geverfd en niet geverft.


dus je zit dubbel zo fout, want je zei t omdat het NIET in het fokschaapshit staat, maar het moet net WEL. en je begon erover, terwijl je er doodweg niet over KON twijfelen, want je zit met een 3de persoon enkelvoud.


nou ja, ik weet 't :to: maar't werd gevraagd en 't is toch wel belangrijk :D
 
- het vele eten maar dan ook nog eens gezond
- ik zie mijn vriendin minder door het trainen
- spierpijn wat te lang duurt
- en met stappe minder drinken

voordeel
- eten wanneer je honger hebt
- de meiden in de gym
- fijne spierpijn, dat je het gevoel hebt dat je getraind hebt
- niet ieder weekend dronke
 
Originally posted by maniac


Lekker douchen.....................met de mannen op de sportschool

geintje hoor Bracke:D

Moehahaha.... ..... :rolleyes: ....... ..... :D

Neen hoor.. Ik vind de douches in onze gym geweldig. Dat is hun enigste pluspunt. Lekker warm een uurtje onde de douche.. En het belangrijkste van al..
T'is GRATIS!!
 
Originally posted by Spike



dit had correct kunnen zijn

dus op een examen had je voor dit antwoord een nul gekregen.

verder ben je in je uitleg NOG fout

dus je zit dubbel zo fout,

nou ja, ik weet 't :to: maar't werd gevraagd en 't is toch wel belangrijk :D

k denk in het vervolg wel twee keer na voor ik een antwoord posd (ohnee, met een t):)
 
nadelen:
- vooroordelen over je intelligentie
- blessures
- moeilijk slapen
- dat je waar je ook naartoe gaat altijd je eten mee moet nemen.

Dit weegt toch niet op tegen de voordelen.
 
Originally posted by the_ur
nadelen:
- vooroordelen over je intelligentie
- blessures
- moeilijk slapen
- dat je waar je ook naartoe gaat altijd je eten mee moet nemen.

Dit weegt toch niet op tegen de voordelen.

??? moeilijk slapen ??? Uhhmmmz, na een dag werken en die hard trainen slaap ik als een baby!

Wegen de nadelen niet af tegen de voordelen? Waarom train je dan nog?

Ik vind het grootste nadeel het plannen van mijn trainingen en maaltijden. Dus kortom, het enorme tijdsbestek wat ik r aan kwijt ben. Als ik een dagje weg ga moet ik r meteen rekening mee houden dat ik wel kan eten na 2 a 2.5 uur. Dus eten meenemen of zorgen dat ik ergens (gezond) eten kan halen.
Ook het ALTIJD maar door eten word wel eens moeilijk. Dus als ik niet echt honger heb nog steeds je maaltijden naar binnen werken. Nog erger is het gevoel als je een maaltijd mist. Dus als ik ergens ben, geen eten bij heb en het ook niet kan kopen. Honger hebben mag eigenlijk nooit voor komen en als het dan toch voorkomt MOET r gewoon gegeten worden.
Voor de rest: allemaal voordelen!!!
 
nadeel: je wordt lomp, alles gaat met brute kracht en lijkt alsof me fijne motoriek minder wordt.. me vriendin noemt me niet voor niks lompe koe als koosnaampje hehe..
 
Originally posted by rob12345
Jah tuurlijk, gezondheid gaat vor alles, maar ik zie niet in hoe bodybuilding ten koste zou kunnen gaan van je gezondheid.

gr rob
ik kan me goed indenken dat als je langdurig je lichaam zwaar belast dmv trainen, dat dit schadelijk kan zijn voor je lichaam.
maar ook eventuele schade aan gezondheid door voeding/suplementen...
 
Ik denk dat BB eerder je gezondheid verbeterd, natuurlijk hebben we het dan niet over competitief BB/topsport want dan veranderen de zaken.
Verder ondervind ikzelf niet echt opvallend veel nadelen, het eten op vaste tijdstippen is soms wel moeilijk maar dat is het dan ook..
 
Heb je gelijk in admin, Als je het goed doet, slaap je als een roos! iedergeval ik wel! Nadelen van BB?? Hmm weinig kan eigen weinig bedenken alleen financieel is het ff een tegenvaller. Als je alles optelt wat je in een jaar uitgeeft aan supps, voeding ('en voor de meeste AS') dan is het schrikken
 
Om hier ff op terug te komen. Ik heb nog een groot nadeel:

-geen houding ligt echt lekker in je bed, behalve op je rug liggen...

Ik lig dus ALTIJD op mijn zij... Maar de laatste tijd word dat hoe langer hoe ongemakkelijker... Je arm en borstspier knellen elkaar dan af of zo. En je benen liggen ook niet fijn over elkaar heen. Echt wel irritant! Normaal heb ik nooit slaapproblemen maar laatst werd ik dus snachts wakker, en kon niet meer in slaap komen. Toen werd ik echt ff geconfronteerd met mijn huidige afmetingen (zo groot ben ik niet hoor). Hoe ik ook ging liggen r lag wel een spier tegen de andere aan te drukken :) Uiteindelijk maar op mijn rug gaan liggen...
 
Het enige nadeel is voor mij dat je wat meer beperkt wordt in je bewegingen. Maar probeer dit te minimaliseren door te stretchen. Slapen? Tja, ik slaap zo wie zo het best op mijn rug. Op m'n zij gaat niet want mijn borstspieren zijn te groot en worden dan samen gedrukt.
Voor de rest, no problem!
 
Originally posted by Rob G
Hoe ik ook ging liggen r lag wel een spier tegen de andere aan te drukken :) Uiteindelijk maar op mijn rug gaan liggen...

volgens mij heeft dit niets meer met bb te maken:D
 
moeilijk slapen
honger tijdens het slapen (en niet mogen eten gvd!)
tonijn eten
45 minuten lange cardio sessies
De "wat heb jij gebruikt" vraag

en last but not least, proteinepoeder met water! (bjaghh)
 
Back
Naar boven