MuscleMeat

nadeel bb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by the_ur
nadelen:
- vooroordelen over je intelligentie
- blessures
- moeilijk slapen
- dat je waar je ook naartoe gaat altijd je eten mee moet nemen.

Dit weegt toch niet op tegen de voordelen.


Ik heb niet echt vaak blessures, Maar dat vooroordelen is wel klote..


Maar het grootste ( en irritantste ) probleem is het regelen van je voeding ( vooral zonder een blender AHH! ) en op tijd eten.

Als je uit gaat, moet je ervoor zorgen dat je goed kan eten...
 
ik heb er nog een, ik lig vaak als ik savonds getrained heb na te trillen in mn bed rond een uur of 2 snachts. Kan dan echt niet slapen :(
 
haha ik herinner me nog zeer goed toen ik mn eerste potje eca stack innam. Ik stond nog op om 4 uur (terwijl ik normaal gezien voor 12 in bed lag). Echt ni normaal die slaapproblemen
 
Originally posted by capricik
haha ik herinner me nog zeer goed toen ik mn eerste potje eca stack innam. Ik stond nog op om 4 uur (terwijl ik normaal gezien voor 12 in bed lag). Echt ni normaal die slaapproblemen

hoe laat nam je dat (hele?! potje :D) dan in?
 
Poeh poeh wat een nadelen allemaal...

Jullie kozen ervoor toch...

:D
 
Tsja ik ondervind geen nadelen..

Qua zelfvertrouwen schiet ik omhoog
Lichaam ziet er beter uit
Kom zelfverzekerder over..
Voel me goed..

Alleen soms problemen om kleren te kopen maar ja is ook maar een lullig iets..
 
Altijd om de drie uur moeten eten. Is niet relaxed als je naar de stad wil ofzo. Wat helemaal klote is dat ik altijd overal moet zeiken. Zit ik in de tram, moet ik alweer. En het is ooit best moeilijk om een openbaar toilet te vinden:(
 
Originally posted by Johny
Altijd om de drie uur moeten eten. Is niet relaxed als je naar de stad wil ofzo. Wat helemaal klote is dat ik altijd overal moet zeiken. Zit ik in de tram, moet ik alweer. En het is ooit best moeilijk om een openbaar toilet te vinden:(

idd klote als je de stad in gaat. Altijd mn maaltijd uitkienen vlak voordat ik de deur uitga.
waarom is er in godsnaam geen bodybuildingrestaurant!!!

dat pissen was voor mij in t begin ook een ramp maar went vanzelf;)
 
Originally posted by dandyman


idd klote als je de stad in gaat. Altijd mn maaltijd uitkienen vlak voordat ik de deur uitga.
waarom is er in godsnaam geen bodybuildingrestaurant!!!

dat pissen was voor mij in t begin ook een ramp maar went vanzelf;)

of even een proteineshake halen bij de mac :D
 
Nadeel: Je moet extra aandacht aan het midden van je rug besteden om te drogen na het douchen... in die deuk tussen je rugspieren blijven zoveel druppels :p
 
Originally posted by Johny
Altijd om de drie uur moeten eten. Is niet relaxed als je naar de stad wil ofzo. Wat helemaal klote is dat ik altijd overal moet zeiken. Zit ik in de tram, moet ik alweer. En het is ooit best moeilijk om een openbaar toilet te vinden:(

Ik wordt inderdaad ook helemaal schijt ziek van het ALTIJD moeten zeiken.
 
Originally posted by dandyman


idd klote als je de stad in gaat. Altijd mn maaltijd uitkienen vlak voordat ik de deur uitga.
waarom is er in godsnaam geen bodybuildingrestaurant!!!

dat pissen was voor mij in t begin ook een ramp maar went vanzelf;)

Moet steeds snachts gaan plassen.. Sinds ik bulk zeik ik als een kameel..

:mad:
 
Back
Naar boven