MuscleMeat

nadelen hgh. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

klaas

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 mei 2003
Berichten
3.620
Waardering
29
wat zijn nu echt de nadelen van hgh?? Waarom meot je eerst 10kilo anabole nemen voordat hgh wordt aanbevolen??
groete
klaas
 
Nadelen zijn er bijv als de dosis te hoog wordt. Dan kunnen bepaalde uiteinden van botten te erg beginnen groeien. Of als je groeischijven nog niet verzegeld zijn (bijv tijdens pubertijd) dan groei je verder in de lengte.

HGH zou ook voor hypertrofie van organen kunnen zorgen. Al staat dat nog niet vast. Op de lange termijn is er weinig bekent over wat de bijwerkingen zijn. Als het met mate en verstandig word gebruikt dan kan je zelfs een verbeterde gezondheid verwachten.

De reden waarom men geen hgh aanbeveeld bij weinig kuurervaring, is omdat het experimentele middelen zijn die pas worden gebruikt als al de rest niet veel meer uithaalt. Verder is het duur en pas nodig als het voor competitieve doeleinden wordt gebruikt.
 
Plus dat het verschrikkelijk prijzig is
 
Zelfs de mensen met minste aanleg groeien met hgh, hgh laat alles groeien...
 
Originally posted by Levrone@
Zelfs de mensen met minste aanleg groeien met hgh, hgh laat alles groeien...

Maar dan moeten er wel een paar voorwaarden vervult worden:
+ anabolen
+ insuline
+ T3 T4

Hgh alleen???? Pffff
 
Het T3 en T4 gebruik hoeft er toch niet bij? Dat is toch allang weer achterhaald, of heb ik het mis?
 
Nee je hebt gelijk Matthieu. Het hoeft niet perse.
 
Originally posted by Nigger
Nee je hebt gelijk Matthieu. Het hoeft niet perse.

Ja voor zover ik weet ook, maar misschien dat SQUAT hier een andere kijk op heeft, aangezien hij toch al wel iets verder is zegmaar.
 
hoeveel kost hgh ongeveer dan? Ik hoorde dat een normale dosis tussen de 200 en 400 dollar per dag (!!!) kan kosten :eek:
 
Niet per dag... Maar aangezien hier niet over prijzen wordt gepraat....
 
Extreme insuline resistentie en verschijnselen van type II diabetes, acromegalie, verhoogde kans op verschillende vormen van kanker, pathologische vergroting van de linker hart-ventrikel (komt ook bij AAS voor, maar niet pathologisch).
 
Daarnaast kun je natuurlijk ook altijd stellen dat het per euro tot 5000x minder oplevert. Wat het dus weinig efficient maakt.
 
Originally posted by matthieu


Ja voor zover ik weet ook, maar misschien dat SQUAT hier een andere kijk op heeft, aangezien hij toch al wel iets verder is zegmaar.

Ik denk dat hij gewoon zijn punt aan het maken was. Schildklierhormoon is onder geen enkel beding een must. Maar wat squat zegt is waar, Hgh alleen, onafhankelijk van de rest doet NIKS op zichzelf. Daarvoor is de regulatie van somatomedinen te strikt gereguleerd. Zelfs direct gebruik van somatomedinen heeft nog niks opgeleverd.
 
Originally posted by biceps_blitz
hoeveel kost hgh ongeveer dan? Ik hoorde dat een normale dosis tussen de 200 en 400 dollar per dag (!!!) kan kosten :eek:

Je moet toch rekenen op een 10-tal euro per IU aan minimum 4-6 eenheden per dag ...
 
Originally posted by Big Cat
Extreme insuline resistentie en verschijnselen van type II diabetes, acromegalie, verhoogde kans op verschillende vormen van kanker, pathologische vergroting van de linker hart-ventrikel (komt ook bij AAS voor, maar niet pathologisch).

Wat moet ik onder pathologisch verstaan dan??
 
De grootte van het hart neemt toe, maar niet de contractiele kracht (bij AAS wel) wat een zeker cardiovasculair risico inhoudt.
 
Kijk, nou weet ik waar we het over hebben :) thnx
 
als ik dit zo lees dan zou ik dat spul echt nooit gaan gebruiken...maar als ik al die bijwerkingen van al die bollen lees dan denk ik er net zo over....maja
 
Back
Naar boven