Fitness Seller

nakuren en 2x oraal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chapeloere zei:
Ben ik het niet met eens. Ik heb al velen oral-only zien doen en allemaal houden ze na er geen permante gains aan over.
Als ze stoppen is het binnen no-time weg.

Voordat ik hier op het board kwam zat ik veel op amerikaanse boards. Daar zijn oral-only kuurtjes aan de orde van de dag.
De gains op die boards van winstrol en anavar zijn praktisch altijd blijvend.
Dianabol reageert iedereen anders op: Sommigen pakken 10 kg en houden 10 kg. Anderen pakken 10 kg en houden 5 kg. Weer anderen pakken niks of raken na de kuur alles kwijt.
Op die boards had meer dan de helft uiteindelijk positieve gains in zeer uiteenlopende hoeveelheiden.
 
Big'r zei:
Voordat ik hier op het board kwam zat ik veel op amerikaanse boards. Daar zijn oral-only kuurtjes aan de orde van de dag.
De gains op die boards van winstrol en anavar zijn praktisch altijd blijvend.
Dianabol reageert iedereen anders op: Sommigen pakken 10 kg en houden 10 kg. Anderen pakken 10 kg en houden 5 kg. Weer anderen pakken niks of raken na de kuur alles kwijt.
Op die boards had meer dan de helft uiteindelijk positieve gains in zeer uiteenlopende hoeveelheiden.

Op welke boards zit jij dan?
Op de boards zoals anabolex, steroidology, professionmuscle.... lachen ze je vierkant uit als je met oral only afkomt.
 
Chapeloere zei:
Op welke boards zit jij dan?
Op de boards zoals anabolex, steroidology, professionmuscle.... lachen ze je vierkant uit als je met oral only afkomt.

Elitefitness, bodybuilding.com en nog een waarvan ik de naam niet meer weet omdat ik deze boards al een jaar niet meer heb bezocht (behalve bb.com). Toen kwam ik dutchbb tegen en was ik verkocht.
 
hoezo doe je niet eerst 4 weken dianabol op 30 of 35mg en dan winstrol daarna op 40 mg ook voor n week of 4? t is wel 8 weken orals maar denk wel dat je de gewonnen massa en kracht niet snel kwijt zal raken.
 
Ik vind het eerlijk gezegd maar een waardeloze kuur. Wat wil je een beetje massa, wat harder en droger, pak dan winstrol. Wil je meer massa, veel verlies na kuur en vind je vet en voch niet erg dan kies je voor dbol. Beide is een beetje oral overkill.
waarom doe je het niet meteen goed met injects?
 
Back
Naar boven