XXL Nutrition

nakuren met clomid en/of nolva? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

john123

Cool Novice
Lid geworden
9 apr 2018
Berichten
37
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
90kg
Geachte sporters

ik heb al verschillende fora afgezocht naar de goeie nakuur en iedereen zegt wat anders...

De ene stelt voor enkel nolva (4weken)
eerste 2 weken van de nakuur op 40mg en de laatste op 20mg..

De andere zegt enkel clomid (4weken)
eerste 2 weken 100mg en afbouwen naar 50mg..

dan wordt er nog gezegd; nolvadex&clomid combineren als in:
clomid 50mg en nolva 20mg per dag gedurende 4 weken

Dan zeggen anderen deze nooit te combineren omdat dit je oestrogeengehalte volledig kan onderdrukken, met alle gevolgen van dien...

Wat zijn jullie meningen hierover?
alle info is welkom !

Sportieve groeten
 
Ik heb nooit een nakuur gevolgd en heb nooit kracht moeten inleveren,wel een beetje massa.
Ik moet zeggen dat ik geen profi ben,heb maar 2 kuurtjes op zitten die ook nog eens ondergedoseerd bleken te zijn, al heb ik er wel meer dan 10 kg ermee gepakt.
Maar nooit nevenwerkingen eraan overgehouden na de kuur en ook niet tijdens de kuur.
Geen gekrompe balle geen aknee niks.
Dat terwijl ik wel sterker en groter werd.
Gewoon HARD doortrainen na je kuur ,alsof je nog in een kuur zit en gewichten zwaar proberen te houden.
 
Negeer het advies van hierboven volledig.

Je nakuur hangt natuurlijk van je gebruikte kuur af.
Bij korte esters enkele dagen na inject beginnen met nolva, vaak is 4 weken op 20mg voldoende
Bij lange esters ongeveer 2 weken na laatste inject 4weken op 20mg.

Ik heb geen ervaring met clomid maar heb hier al eens vaker de dosering van 50mg voorbij horen komen.

Voor beter advies is meer info over je kuur nodig. Deze info is gebaseerd op persoonlijke ervaring.
 
Ik heb nooit een nakuur gevolgd en heb nooit kracht moeten inleveren,wel een beetje massa.
Ik moet zeggen dat ik geen profi ben,heb maar 2 kuurtjes op zitten die ook nog eens ondergedoseerd bleken te zijn, al heb ik er wel meer dan 10 kg ermee gepakt.
Maar nooit nevenwerkingen eraan overgehouden na de kuur en ook niet tijdens de kuur.
Geen gekrompe balle geen aknee niks.
Dat terwijl ik wel sterker en groter werd.
Gewoon HARD doortrainen na je kuur ,alsof je nog in een kuur zit en gewichten zwaar proberen te houden.

Je moet je muil houden #friday
 
Ik heb nooit een nakuur gevolgd en heb nooit kracht moeten inleveren,wel een beetje massa.
Ik moet zeggen dat ik geen profi ben,heb maar 2 kuurtjes op zitten die ook nog eens ondergedoseerd bleken te zijn, al heb ik er wel meer dan 10 kg ermee gepakt.
Maar nooit nevenwerkingen eraan overgehouden na de kuur en ook niet tijdens de kuur.
Geen gekrompe balle geen aknee niks.
Dat terwijl ik wel sterker en groter werd.
Gewoon HARD doortrainen na je kuur ,alsof je nog in een kuur zit en gewichten zwaar proberen te houden.

Bedankt voor je bijdrage Amir.

Hoe zat het ook alweer met winstrol...? Moest je dat nu met of zonder test nemen?
 
Kijk iedereen gelijk boos worden net geestelijk gehandicapte zombies haha.
Ik heb hier alleen MIJN ervaring gedeeld meer ook niet!
Ik heb er ook bijgezet dat mn gear zwaar ondergedoseerd bleek te zijn!!!
Wel sterker geworden maar geen bijwerkingen gehad.
En heb geen nakuur gevolgd en heb nagenoeg ALLES behouden.
You mad bro?
Dit is MIJN ERVARING en geen tip!
Ieder lichaam is anders en je moet volgens de normale procedure een nakuur volgen.
 
Ik heb nooit een nakuur gevolgd en heb nooit kracht moeten inleveren,wel een beetje massa.
Ik moet zeggen dat ik geen profi ben,heb maar 2 kuurtjes op zitten die ook nog eens ondergedoseerd bleken te zijn, al heb ik er wel meer dan 10 kg ermee gepakt.
Maar nooit nevenwerkingen eraan overgehouden na de kuur en ook niet tijdens de kuur.
Geen gekrompe balle geen aknee niks.
Dat terwijl ik wel sterker en groter werd.
Gewoon HARD doortrainen na je kuur ,alsof je nog in een kuur zit en gewichten zwaar proberen te houden.


10 kilo pakken met ondergedoseerde gear wat een onzin bro.
 
10 kilo pakken met ondergedoseerde gear wat een onzin bro.
Bro, geen onzin.
Bro, niet ieder lichaam is hetzelfde bro.
De een moet veel test hebben, de ander reageert er zelfs heel slecht erop en de ander groeit weer als kool erop bro.
 
Kijk iedereen gelijk boos worden net geestelijk gehandicapte zombies haha.
Ik heb hier alleen MIJN ervaring gedeeld meer ook niet!
Ik heb er ook bijgezet dat mn gear zwaar ondergedoseerd bleek te zijn!!!
Wel sterker geworden maar geen bijwerkingen gehad.
En heb geen nakuur gevolgd en heb nagenoeg ALLES behouden.
You mad bro?
Dit is MIJN ERVARING en geen tip!
Ieder lichaam is anders en je moet volgens de normale procedure een nakuur volgen.

Sterker worden en aankomen zijn ook bijwerkingen :loony:Dat jij nagenoeg alles kan behouden is niet zo gek met jouw shape.
 
Bro, geen onzin.
Bro, niet ieder lichaam is hetzelfde bro.
De een moet veel test hebben, de ander reageert er zelfs heel slecht erop en de ander groeit weer als kool erop bro.

Is goed bro
 
Sterker worden en aankomen zijn ook bijwerkingen :loony:Dat jij nagenoeg alles kan behouden is niet zo gek met jouw shape.
En weet je wat grappig is?
Ondergedoseerde test e zorgt er bij mij blijkbaar NIET ervoor dat mn ballen geen sperma aanmaken!
Mn ballen blijven het gewoon doen....ten eerste, nooit gekrompe ballen gehad, ten tweede vrouw is TIJDENS mn kuur zwanger geworden!
Geloof je het niet? Kijk mn posts in mn kuur verleden en ik stuur je geboortecertificaat van mn zoontje op!
Mischien dat ik daarom allen behoud? GEEN shutdown na mn kuur ?
Het is weliswaar geen 500mg test e kuur geweest aangezien het ondergedoseerd bleek te tijn maar met zekerheid minimaal 300mg en dat daar groeide ik al goed op.
En geen shutdown gehad,dus makkelijker om alles te houden.
Ballen waar je u tegen zegt!
 
Laatst bewerkt:
Bro, geen onzin.
Bro, niet ieder lichaam is hetzelfde bro.
De een moet veel test hebben, de ander reageert er zelfs heel slecht erop en de ander groeit weer als kool erop bro.


Hoop niet dat je ook maar een klein beetje denkt dat iemand jouw post serieus neemt.
 
Hoop niet dat je ook maar een klein beetje denkt dat iemand jouw post serieus neemt.
Dat zeg jij omdat jij gewend bent om wekelijks 1 gram test te zetten gecombineerd met wat weet ik allemaal.
Heb jij OOIT eens in je leven weinig test gezet en je calorieen gewoon hoog gehouden?
Ik kan wedden van niet,maar wel koppig zijn en zeggen dat je er onmogelijk van kunt groeien.
 
Dat zeg jij omdat jij gewend bent om wekelijks 1 gram test te zetten gecombineerd met wat weet ik allemaal.
Heb jij OOIT eens in je leven weinig test gezet en je calorieen gewoon hoog gehouden?
Ik kan wedden van niet,maar wel koppig zijn en zeggen dat je er onmogelijk van kunt groeien.


Je weegt 89 kilo op185 cm heb jij wel is, Je calorieën echt hoog gehouden goed getraind. Ik kan wedden van niet, maar wel koppig zijn en aas gebruiken.
 
Negeer het advies van hierboven volledig.

Je nakuur hangt natuurlijk van je gebruikte kuur af.
Bij korte esters enkele dagen na inject beginnen met nolva, vaak is 4 weken op 20mg voldoende
Bij lange esters ongeveer 2 weken na laatste inject 4weken op 20mg.

Ik heb geen ervaring met clomid maar heb hier al eens vaker de dosering van 50mg voorbij horen komen.

Voor beter advies is meer info over je kuur nodig. Deze info is gebaseerd op persoonlijke ervaring.
12 weken test e 500mg
tren e 400mg
 
Dan vermoed ik dat vanaf week 14 20mg
Nolva per dag voor 4 weken wel ok is. (Zekerheid heb je pas na een bloed analyse)
 
Je weegt 89 kilo op185 cm heb jij wel is, Je calorieën echt hoog gehouden goed getraind. Ik kan wedden van niet, maar wel koppig zijn en aas gebruiken.
Ik weeg 105kg op 1.85 vriend.
En je hebt mn bewering over jouw aas gebruik niet beantwoordt ook niet de vraag of je OOIT eens op lage test hebt gedraaid ( 250mg-300mg) aangezien je dat bekritiseerd.
Dat heb je dus van horen zeggen.
Ieder lichaam reageert anders vriend, dat moet je nu toch wel onderhand weten met 1 gram test in de week?
Niet iedereen hoeft 1 gram te spuiten om te moeten groeien!
 
Dan vermoed ik dat vanaf week 14 20mg
Nolva per dag voor 4 weken wel ok is. (Zekerheid heb je pas na een bloed analyse)
Ik zeg de eerste 2 weken 40mg nolva en dan 3 weken 20 mg en 1 week 10mg nolva.
Altijd afbouwen , ook testosteron tijdens een kuur op het einde afbouwen.
Maar nu ga ik je iets zeggen wat de meeste helden hier niet weten....gebruik liever chlomid en geen nolvadex, want het is BEWEZEN dat nolvadex kanker kan veroorzaken!
Type maar op google " can nolvadex cause cancer".
=Taking tamoxifen lowers the chance of hormone receptor-positive breast cancer coming back. It also lowers the risk of a second breast cancer. TAMOXIFEN DOES, HOWEVER, INCREASE THE RISK OF UTERIN CANCER (endometrial cancer and uterine sarcoma)
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg de eerste 2 weken 40mg nolva en dan 3 weken 20 mg en 1 week 10mg nolva.
Altijd afbouwen , ook testosteron tijdens een kuur op het einde afbouwen.
Maar nu ga ik je iets zeggen wat de meeste helden hier niet weten....gebruik liever chlomid en geen nolvadex, want het is BEWEZEN dat nolvadex kanker kan veroorzaken!
Type maar op google " can nolvadex cause cancer".
=Taking tamoxifen lowers the chance of hormone receptor-positive breast cancer coming back. It also lowers the risk of a second breast cancer. TAMOXIFEN DOES, HOWEVER, INCREASE THE RISK OF UTERIN CANCER (endometrial cancer and uterine sarcoma)

Ik zeg dat jij beter geen advies kan geven, al begrijp ik dat het goed bedoeld is.
 
Back
Naar boven