AndroidHealthClinic

Nakuren met pregnyl, novadex en clomid? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jacek

Cool Novice
Lid geworden
21 okt 2015
Berichten
31
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
82kg
Vetpercentage
6%
Dag allemaal ,
Ik ben nieuw hier ,37 jaar en train 5 jaar.
Ben 1.90 en altijd rond 82 kilo geweest en rond 7% vet percentage ..
Nu ben ik 7de week bezig met hier beschreven onder aan lichte kuurtje en weeg op moment 90kg..
Omdat ik toch extraatje wou ben ik dus met deze deca en sustanon kuur begonnen.
Doe die allemaal via een dokter want zo ben ik zeker dat het goede kwaliteit spul is..
Ga het 10 weken doen met 1ml 25mg/ml deca-durabolin en 1ml sustanon 250 per week.. dokter zei dat ik gerust tot 12 weken mag gaan maar wil niet te zot doen eerste keer omdat achteraf de herstel periode nog zwaarder wordt ,dus ga mij aan 10 weken houden..
Nu is mijn vraag met nakuren..
De dokter schreef alleen pregnyl voor maar heb hier op de forum gelezen dat het zeker clomed en novadex bij moeten genomen worden ..
Had gedacht om met pregnyl in de laatse 10de week van de kuur mee te beginnen en dan 3 weken later met clomid en novadex..
Wat raden jullie aan? En welke hoeveelheid?
Mvg Jacek
 
goeie fucking dokter :roflol:
 
Naam van die dokter? :D
 
ik zou zeggen vraag het je dokter

maar ik twijfel of je deze wel echt een hebt.
 
Clomid en nolva samen is niet nodig. Nolva only is genoeg.

Pregnyl (hcg) kun je de hele kuur mee laten lopen eventueel mee laten lopen voor sneller herstel aan het eind.

Toffe dokter wel. Wat was de reden dat hij sust + deca voorschrijft?
 
Clomid en nolva samen is niet nodig. Nolva only is genoeg.

Pregnyl (hcg) kun je de hele kuur mee laten lopen eventueel mee laten lopen voor sneller herstel aan het eind.

Toffe dokter wel. Wat was de reden dat hij sust + deca voorschrijft?
Zijn 2 innige producten die in apotheek te krijgen zijn en die hij kan voorschrijven , en aangezien ik wat massa wou bij komen omdat mijn vet percentage ook al altijd
Rond 6 is was deze een goede aanrader ..
 
Nu ik het teruglees zie ik dat ik Nolva schreef ipv. clomid. Nolva only werkt ook, maar clomid geeft iets sneller herstel.

Ik heb het mijn huisarts nooit gevraagd, maar ik kan me niet voorstellen dat hij ooit AAS zou voorschrijven.
 
Nu ik het teruglees zie ik dat ik Nolva schreef ipv. clomid. Nolva only werkt ook, maar clomid geeft iets sneller herstel.

Ik heb het mijn huisarts nooit gevraagd, maar ik kan me niet voorstellen dat hij ooit AAS zou voorschrijven.
En hoeveel en hoe lang zou ik best de clomid nemen?
 
En hoeveel en hoe lang zou ik best de clomid nemen?

Wk 1-12 250mg sust per week.
Wk 1-10 250mg Deca per week.
Wk 1-14 2×500iu hcg per week.
Wk 15-16 clomid 50mg per dag.
Wk16-18 clomid 25mg per dag.

Je moet 2 weken eerder stoppen met Deca voor het herstel. En hcg is echt beter voor je herstel als je het vanaf begin af aan laat meelopen.

Succes
 
heb het boek gelezen
Anabolics 10th Edition door William Llewellyn.

boek loopt over van clinische studies en universitaire onderzoeksresultaten .

de perfecte PCT staat daarin omschreven als

HCG dag 1-5 = 1000iu per dag dag 6-10 = 500iu per dag, en dag 11 - 20 = 500iu om de 2 dagen.
Clomid dag 1 - 25 = 2 x 50 mg per dag
Nolvadex dag 1 - 50 = 2 x 20 mg per dag

Deze nakuur word door meerdere universitaire studies ondersteund , en wordt gegarandeerd 100% effectief te zijn

ikzelf neem ook genoegen met HCG en nolvadex zonder clomid ( laatste kuur deed dit zijn werk, was wel mild testosteron en anavar kuurtje ).
 
Ik hoop dat je niet bedoelt dat je HCG als deel ziet van je nakuur?
 
heb het boek gelezen
Anabolics 10th Edition door William Llewellyn.

boek loopt over van clinische studies en universitaire onderzoeksresultaten .

de perfecte PCT staat daarin omschreven als

HCG dag 1-5 = 1000iu per dag dag 6-10 = 500iu per dag, en dag 11 - 20 = 500iu om de 2 dagen.
Clomid dag 1 - 25 = 2 x 50 mg per dag
Nolvadex dag 1 - 50 = 2 x 20 mg per dag

Deze nakuur word door meerdere universitaire studies ondersteund , en wordt gegarandeerd 100% effectief te zijn

ikzelf neem ook genoegen met HCG en nolvadex zonder clomid ( laatste kuur deed dit zijn werk, was wel mild testosteron en anavar kuurtje ).

Dit allang achterhaald.
 
heb het boek gelezen
Anabolics 10th Edition door William Llewellyn.

boek loopt over van clinische studies en universitaire onderzoeksresultaten .

de perfecte PCT staat daarin omschreven als

HCG dag 1-5 = 1000iu per dag dag 6-10 = 500iu per dag, en dag 11 - 20 = 500iu om de 2 dagen.
Clomid dag 1 - 25 = 2 x 50 mg per dag
Nolvadex dag 1 - 50 = 2 x 20 mg per dag

Deze nakuur word door meerdere universitaire studies ondersteund , en wordt gegarandeerd 100% effectief te zijn

ikzelf neem ook genoegen met HCG en nolvadex zonder clomid ( laatste kuur deed dit zijn werk, was wel mild testosteron en anavar kuurtje ).
Dat is geen 'perfecte' PCT en daar bestaat geen enkele universitaire studie van. Wel een niet-gerandomiseerde niet-universitaire studie van Michael Scally.
 
Wk 1-12 250mg sust per week.
Wk 1-10 250mg Deca per week.
Wk 1-14 2×500iu hcg per week.
Wk 15-16 clomid 50mg per dag.
Wk16-18 clomid 25mg per dag.

Je moet 2 weken eerder stoppen met Deca voor het herstel. En hcg is echt beter voor je herstel als je het vanaf begin af aan laat meelopen.

Succes
Maar ik ga 10 weken kuur plaats van 12 weken doen gelijk beschreven ..
Dus zal dan overal 2 weken aftrekken van jou advies ..
Mercy voor de raad ..
Ga het zo doen
P.s dacht ook dat dokter 1ml 5000U.I had voorgeschreven plaats van 500...
zie foto onder ..

IMG_4144.PNG
 
Maar ik ga 10 weken kuur plaats van 12 weken doen gelijk beschreven ..
Dus zal dan overal 2 weken aftrekken van jou advies ..
Mercy voor de raad ..
Ga het zo doen
P.s dacht ook dat dokter 1ml 5000U.I had voorgeschreven plaats van 500...
zie foto onder ..

Ja dat is 5000iu daar maak je dus 10 spuitjes van. Ps wel als nog de Deca eerder stopen dan de sust.
 
Sport dokter heeft 5000iu x3 per week voor geschreven en dan 2 weken ..
Ja dat is 5000iu daar maak je dus 10 spuitjes van. Ps wel als nog de Deca eerder stopen dan de sust.
 
Sport dokter heeft 5000iu x3 per week voor geschreven en dan 2 weken ..

Hoe is die dokter te bereiken?
Ik wil ook wel hg producten hebben
 
Back
Naar boven