MuscleMeat

Nakuren met pregnyl, novadex en clomid?

Bezoekers in dit topic

Heb altijd het advies gekregen om hcg pas in de nakuur toe te passen.
Toen ik bijdehand vroeg wat de theorie hierachter was, kreeg ik dit te horen.
Je gaat niet iets stimuleren terwijl je het onderdrukt. Imo logisch.
Mijn perfecte pct ziet er zo uit

Dag 0 TM 45 = 40 mg actief tamoxifen
Dag 0 TM 30 = 100 mg clomid
Dag 0 TM 20 = 2000iu hcg (om de dag)

Met een gemiddelde kuur ben je met maandje hersteld
Als je het advies verleent om hCG pas in je nakuur toe te passen dan snap je eigenlijk niet wat hCG doet.
 
Zou deze fijne doktor ook aan Nederlanders voorschrijven??
 
Heb altijd het advies gekregen om hcg pas in de nakuur toe te passen.
Toen ik bijdehand vroeg wat de theorie hierachter was, kreeg ik dit te horen.
Je gaat niet iets stimuleren terwijl je het onderdrukt. Imo logisch.
Mijn perfecte pct ziet er zo uit

Dag 0 TM 45 = 40 mg actief tamoxifen
Dag 0 TM 30 = 100 mg clomid
Dag 0 TM 20 = 2000iu hcg (om de dag)

Met een gemiddelde kuur ben je met maandje hersteld
Idd dat heb ik ook van mijn sport dokter doorgekregen dat hcg alleen nuttig was na de kuur..
 
Als je het advies verleent om hCG pas in je nakuur toe te passen dan snap je eigenlijk niet wat hCG doet.

Nee klopt..heb me eigenlijk nooit goed verdiept in hcg. Maar we zijn nooit te oud om te leren en daarom ben ik ook blij met zo'n forum.
Had gelukkig wel 2 interessante topics gezien van je over hcg en die ga ik eens rustig doornemen :-)
 
Nee klopt..heb me eigenlijk nooit goed verdiept in hcg. Maar we zijn nooit te oud om te leren en daarom ben ik ook blij met zo'n forum.
Had gelukkig wel 2 interessante topics gezien van je over hcg en die ga ik eens rustig doornemen :-)
Dan moet de sport dokter nog wat bij leren denk ik ???
 
Dan moet de sport dokter nog wat bij leren denk ik ???
Ja, gebruik van doping komt haast niet voor in het curriculum van een sportarts.
 
Ben nu 14de week na de kuur en ben best tevreden na mijn eerste kuur wat er van overgebleven is.
Voor de kuur woog ik 82kg. Heb 90 max berijkt en nu weeg ik nog 86 met lage vet percentage..
Net uitgebreide bloed onderzoek uitslag gekregen en de hormon peil en andere waardes waren perfect volgens de sport dokter..
Ik overweeg ik juni een 2de kuur te doen..
Maar wil iets anders proberen dan deca..
Kan je sustanon alleen nemen ? Of met iets anders samen? Grt
 
Sustanon kan je zonder problemen alleen nemen net zoals je testosteron enanthaat alleen kan nemen.. Het zijn verschillende testosteronesters in één product. Ik heb daar goede herinneringen aan.
 
Sustanon kan je zonder problemen alleen nemen net zoals je testosteron enanthaat alleen kan nemen.. Het zijn verschillende testosteronesters in één product. Ik heb daar goede herinneringen aan.
Ja ? kan je toch alleen nemen met toch resultaat ?
Dan wil ik het proberen maar dan mms sterkere dosis (2ml of 500mg in plaats van 1ml 250mg) per week en dan 10 weken lang..
Kan dat?
 
Ja ? kan je toch alleen nemen met toch resultaat ?
Dan wil ik het proberen maar dan mms sterkere dosis (2ml of 500mg in plaats van 1ml 250mg) per week en dan 10 weken lang..
Kan dat?
Waarom niet? Is vergelijkbaar met een testosteron enanthaat kuur van 500mg voor 10 weken. Als je wat meer zou lezen in de topics zul je zien dat dit een basiskuur is die dikwijls als eerste kuur aangeraden wordt. Genoeg hierover te vinden op dit forum en andere fora.
 
Waarom niet? Is vergelijkbaar met een testosteron enanthaat kuur van 500mg voor 10 weken. Als je wat meer zou lezen in de topics zul je zien dat dit een basiskuur is die dikwijls als eerste kuur aangeraden wordt. Genoeg hierover te vinden op dit forum en andere fora.
En Als ik 500mg wil gaan zetten kan ik best verdelen in 2 keer per week?
Of 2 ml een keer per week zetten en dan op dezelfde dag van de week ?
Wat zou ik nog erbij kunnen nemen voor droge spier massa te krijgen?
Heb al gelukkig weinig aanleg voor vet en vocht opname maar ben toch door deca wat vet en vocht bijgekomen ..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven