MuscleMeat

Nakuren na ca. 13mnd ON (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WilliamSB

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2007
Berichten
1.876
Waardering
71
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
13%
Dag heren,

Ik wil gaan nakuren na ca. 13 maanden on te zijn geweest.

Ik ben begonnen met 250/400mg - test E / tren E voor 12 weken;
Daarna gecruised op 125mg test E voor ca. 12 weken;
Weer geblast op test E 750mg voor ca. 12 weken;
Weer cruise, idem;
en de laatste blast weer 250/400 test E / tren E voor 12 weken.
Ben nu aan het cruisen tot de nakuur.

Heb december medische keuring gehad van werk en alles buiten cholesterol (logisch) was in orde.

Ik dacht aan het volgende:
wk1-6 3x25iu p/w HMG (als ik daar nog aan kan komen);
wk1-4 1 tab arofixen p/d;
wk5-16 20mg nolvadex;

Aanpassing n.a.v. advies:
HCG blasten?
wk1-16 50mg Clomid

Graag jullie deskundige advies.

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Na 6 weken cruise op het eind hoef je geen arofixen te pakken. Gewoon t/m de eerste week nakuur hCG prikken en je nakuur met 25mg clomid per dag doen voor een week of 8 a 10.
 
nakuren alleen met HMG/HCG
Nolva laten vallen, ari achter de hand houden.

Kuur zelf nooit na, gebruik alleen HMG/HCG na een x aantal jaar ON. (naar volle tevredenheid)
 
8-10 weken chlominifene???? dies gek
 
Ervaring
wil je een dip, gebruik nolva of chlo.
 
nakuren alleen met HMG/HCG
Nolva laten vallen, ari achter de hand houden.

Kuur zelf nooit na, gebruik alleen HMG/HCG na een x aantal jaar ON. (naar volle tevredenheid)

Als je de luxe hebt om HMG te gebruiken tijdens je Off periodes, wil het nog niet zeggen dat Chlomid geen toegevoegde waarde heeft.

8-10 weken chlominifene???? dies gek

Je bent zelf gek. Overigens moet je je niet vastpinnen op een x-aantal weken, maar gedurende je herstel kijken wanneer je evt. zou kunnen stoppen.
 
Ervaring
wil je een dip, gebruik nolva of chlo.
jij was ook de gene die zei dat "igf kan overal geinjecteerd worden. als het maar in je systeem terechtkomt.
plaatselijke groei zal het niet met zich meebrengen."

grote bullshit allemaal ...maar zijn we wel gewent van je
 
:D alle luxe.
als iemand meteen aangeefft 8-10 weken, issie gek.
2-10 weken zou dan beter staan niet,
los daarvan, chlo en nolva is vragen om problemen.
HMG en HCG nogmaals, enige wat je snel doet herstellen.
als je de luxe niet heb, waarom de fuq kuuur je dan, je wil toch knap kuren, wat ga je dan half aan het werk.
 
:D jaloerse kutjochies
igf overal injecteren, bron graag?
ik inject de igf in bijna elke spier idd, met een redelijk geavanceerd schema, dit zal alleen helaas je petje te boven gaan.
 
:D jaloerse kutjochies
igf overal injecteren, bron graag?
ik inject de igf in bijna elke spier idd, met een redelijk geavanceerd schema, dit zal alleen helaas je petje te boven gaan.
waarom in elke spier als je zelf gelooft dat het geen plaatselijke groei brengt :roflol:
 
Ik zie dat het niveau op dit forum eerder omlaag als omhoog is gegaan sinds de laatste keer dat ik hier was (Androgenic).

Ik lees net in een oud topic van Krieltje (die bij dr. de Ronde (van de anabolenpoli is geweest) dat HMG enkel aan te raden is bij grote atrofie van de testikels. Bij mij zijn de testikels nog redelijk op formaat, mede hierdoor twijfel ik nu om HMG toe te passen (2e reden: HMG is erg duur).
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik zie dat het niveau op dit forum eerder omlaag als omhoog is gegaan sinds de laatste keer dat ik hier was (Androgenic).

Ik lees net in een oud topic van Krieltje (die bij dr. de Ronde (van de anabolenpoli is geweest) dat HMG enkel aan te raden is bij grote atrofie van de testikels. Bij mij zijn de testikels nog redelijk op formaat, mede hierdoor twijfel ik nu om HMG toe te passen (2e reden: HMG is erg duur).

Precies dit.. Ach Androgenic is weer een typisch gevalletje van "ik bevestig graag het vooroordeel t.a.v. BodyBuilders" :o
 
Ik kan er inmiddels wel een beetje doorheen lezen Punjab maar anderen wellicht niet, hinderlijke gasten.

Bedankt Denny, ik lees in de post van Galen dat de resultaten t.a.v. testosteron verhogen bij Clomid een stuk hoger liggen als bij Nolvadex. Ik zal dan ook (voor het eerst in mijn kuurverleden) kiezen voor Clomid (heb nolva nooit echt getrokken, wordt een emotioneel wrak). Clomid op 50mg zal dan afdoende zijn, moet ik de duur van de doorloop nog aanpassen of is 16wk voldoende?

Nog even over dat HCG blasten, wat zou precies het voordeel hiervan zijn? Ik heb geen HCG mee laten lopen over de 13 maanden durende kuur.

Punjab: nog even over het bekijken van het herstel - echt herstellen deed ik altijd pas nadat ik met de nolvadex was gestopt. Je legt immers enkel plat, daarna treedt pas herstel in. Hoe weet ik wanneer het afdoende is?

Ik hoor het graag.
 
Ik kan er inmiddels wel een beetje doorheen lezen Punjab maar anderen wellicht niet, hinderlijke gasten.

Bedankt Denny, ik lees in de post van Galen dat de resultaten t.a.v. testosteron verhogen bij Clomid een stuk hoger liggen als bij Nolvadex. Ik zal dan ook (voor het eerst in mijn kuurverleden) kiezen voor Clomid (heb nolva nooit echt getrokken, wordt een emotioneel wrak). Clomid op 50mg zal dan afdoende zijn, moet ik de duur van de doorloop nog aanpassen of is 16wk voldoende?

Nog even over dat HCG blasten, waarvoor zou dit precies zijn? Ik heb geen HCG mee laten lopen over de 13 maanden durende kuur.

Ik hoor het graag.
Vermoedelijk zal 8 a 10 weken op 25mg clomid al voldoende zijn, als je hoger doseert kun je bijwerkingen krijgen.
Aangaande een hCG blast kun je denk ik het beste even navragen bij Cools of Galen. Denk dat het 3 weken op 1000iu EOD of iets in die trend zal worden.
 
Ervaring
wil je een dip, gebruik nolva of chlo.
Ik heb na lang gebruik ooit 4 maanden 25mg clomid gebruikt. Ik heb mij in die periode uitstekend gevoeld. Enkel mijn libido heeft zijn tijd nodig gehad. Ik spreek dus uit ervaring. Ik ben wel van oordeel dat het beter was geweest indien ik na de kuur eerst een paar weken HCG zou gebruikt hebben om dan met clomid te starten tijdens de laatste twee weken van het HCG gebruik.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik heb na lang gebruik ooit 4 maanden 25mg clomid gebruikt. Ik heb mij in die periode uitstekend gevoeld. Enkel mijn libido heeft zijn tijd nodig gehad. Ik spreek dus uit ervaring. Ik ben wel van oordeel dat het beter was geweest indien ik na de kuur eerst een paar weken HCG zou gebruikt hebben om dan met clomid te starten tijdens de laatste twee weken van het HCG gebruik.

Hoe lang was jij ON? En hoeveel maanden duurde het voor je hersteld was vanaf einde nakuur?
 
Ik kan er inmiddels wel een beetje doorheen lezen Punjab maar anderen wellicht niet, hinderlijke gasten.

Bedankt Denny, ik lees in de post van Galen dat de resultaten t.a.v. testosteron verhogen bij Clomid een stuk hoger liggen als bij Nolvadex. Ik zal dan ook (voor het eerst in mijn kuurverleden) kiezen voor Clomid (heb nolva nooit echt getrokken, wordt een emotioneel wrak). Clomid op 50mg zal dan afdoende zijn, moet ik de duur van de doorloop nog aanpassen of is 16wk voldoende?

Nog even over dat HCG blasten, wat zou precies het voordeel hiervan zijn? Ik heb geen HCG mee laten lopen over de 13 maanden durende kuur.

Punjab: nog even over het bekijken van het herstel - echt herstellen deed ik altijd pas nadat ik met de nolvadex was gestopt. Je legt immers enkel plat, daarna treedt pas herstel in. Hoe weet ik wanneer het afdoende is?

Ik hoor het graag.

Op gevoel afgaan is heel subjectief. Eigenlijk kun je dat alleen met bloedtesten echt goed beoordelen.
 
Back
Naar boven