Fitness Seller

nakuren na orale kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oldy

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
263
Waardering
0
Ok, weer een vraagje om AS beter te begrijpen.

Vanzelfsprekend zijn de meest besproken kuren hier gebaseerd op injecteren (logisch en dat wil ik ook niet ter discussie stellen hier). Echter af en toe wordt er toch gesproken over orale kuren. Daarbij weinig over het nakuren.
Uit alles wat ik tot nu toe gelezen heb ben ik tot de conclusie gekomen dat kuren zonder nakuur eigenlijk zonde is omdat je dan teveel weer gaat verliezen.

Hence, mijn volgende redenatie en vraag:
Stel je hebt een stevige orale kuur, iets als 50mg Winny of Dbol, met daarbij 400mg andriol of welke zware combo dan ook. Dan wordt je eigen test aanmaak ook onderdrukt. Klopt?
Het halfleven van orale middelen is daarentegen maar gem. 3-5 uur. Als je daarbij het meeste 's ochtend in neemt (of het aftapert over de dag) dan is tegen de tijd dat je naar je nest gaat het spul toch al wel (grotendeels?) uit je lichaam?
If so, je eigen test-aanmaak wordt dan dus elke avond weer gestimuleerd. Klopt?
If so, is een nakuur dan nog steeds zo kritisch om je gewonnen massa te behouden, en moet die nakuur dan ook net zo zwaar/lang zijn?

Enorm alvast bedankt voor jullie visies!!!!!
 
De halfwaarde tijd geeft aan dat er na een bepaalde tijd een hoeveelheid stof vrijkomt.. maar je receptoren worden wel bezet en blijven een tijdje bezet..

En omdat je toch je lichaam belast zal je balomvang als nog kunnen minderen war tijd nodig heeft om te herstellen..

na kuur raad ik dus wel aan.. voordeel is dat je gelijk kan beginnen na je laatste tab AS...
 
Juist, de receptoren blijven dus nog wel bezet, waardoor dus toch je eigen test aanmaak onderdrukt wordt...?

Alweer bedankt Hulk :thumb:
 
het is toch ook zo dat als je 50 mg dbol neemt met een halfleven van 5 uur dan zit er nog steeds 25 mg in je lichaam en daarna nog 12,5 etc.

Dan hoe je de hele nacht die troep dus in je lijf en Big cat zei dat 2.5 mg anavar je natuurlijke test kan onderdrukken.
 
Tja, dan zou je een hele lange nachtrust nodig hebben (50, 25, 12.5, 6.3, 3.2, 1.6 is ong 30 uur duurt het na het innemen van 50 mg Dbol.....).

Greetz :thumb:
 
Back
Naar boven