MuscleMeat

Nakuren wanneer alles nog 'in orde' is?

Bezoekers in dit topic

Biomek gaat het met de bloeddruk als je bold met tren combineerd? ik hoor enge verhalen en daarom durf ik het niet goed te doen, ik weet wel dat ik ook voor't eerst bold eens ga pakken volgende maand, en welke week zit je en wat zijn de doseringen? en wees maar gerust eerlijk

Lisinopril. Neem ik ook vanwege mijn hoge bloeddruk. Alleen Bold is bij mij al genoeg om men BP de hoogte in te gooien.
 
Bij mij gaat volgende week eindelijk weer eens de bold erin :D 800 bold 500 sust 600 primo en halotestin. Miss nog hgh maar daar twijfel ik nog over


Hahahaha iedereen aan de test/bold/primo hier!
 
Hahaha :roflol: nadat ik het topic had geopend "cutten zonder testosteron" heb ik zeker 10 pm's gekregen van mensen die primo en bold willen combineren
Laatste keer bold gebruikt en nu zeker mijn favomiddel. Gainz en look van mijn leven gemaakt :verneder:
 
Laatste keer bold gebruikt en nu zeker mijn favomiddel. Gainz en look van mijn leven gemaakt :verneder:
Ben erg benieuwd naar de relatie tussen jouw post en de smiley op het laatst :roflol:
 
Ben erg benieuwd naar de relatie tussen jouw post en de smiley op het laatst :roflol:
Haha vind het zo'n geil middel en wilde een liefdes emoticon plaatsen en deze was wel het tofst haha:lol:
 
Als ik heel ff in mag haken op jullie bold liefde, hoe hoog zou je doseren voor de eerste keer bold, 2e kuur ooit naast wrs 500 test? In een bulk dus
 
Als ik heel ff in mag haken op jullie bold liefde, hoe hoog zou je doseren voor de eerste keer bold, 2e kuur ooit naast wrs 500 test? In een bulk dus

400-500mg per week.
 
Ik zou bold minstens op 800 zetten. Naar mijn mening is bold 600 en 800mg te vergelijken als dat je een eerste kuur doet en twijfelt tussen 250 of 500mg test. Werkt beide maar dan werkt 500 beter
 
Ok mensen, bedankt. Vanmorgen begonnen met nakuren dus, weekje of drie op 25mg clomid per dag.
Ik zou bold minstens op 800 zetten. Naar mijn mening is bold 600 en 800mg te vergelijken als dat je een eerste kuur doet en twijfelt tussen 250 of 500mg test. Werkt beide maar dan werkt 500 beter
Veel bold-liefhebbers hier precies haha :p Ikzelf was van plan dit volgend jaar erbij te nemen. Dus dan test-mast-bold 500-400-500
 
:roflol:

250mg test
600mg tren e
1000mg bold
100mg oxy

Ben hier nu 2,5 week geleden aan begonnen. M'n training intensiteit gaat nu sinds een week echt met sprongen vooruit.
Zelfs een kuttraining is nog steeds een goeie training. Meer reps, meer gewicht, meer agressie... gewoon lekker :)

Bloeddruk moet ik echt ff een keer gaan meten :P maar ik heb echt 0,0 sides nog tot nu toe :)
Behalve wat ik zei over m'n bureaustoel haha

hahaha neuk ze maar kapot:D

oxy en bold en tren? wow dat moet hevig zijn en zeker op die doseringen voor uw bloeddruk ik denk dat uw enigste troef is dat uw test op 250mg staat of je zou echt met barstende koppijn en rode ogen rondlopen
 
Bij mij gaat volgende week eindelijk weer eens de bold erin :D 800 bold 500 sust 600 primo en halotestin. Miss nog hgh maar daar twijfel ik nog over

dat is een dure kuurtje haha, bij mij zou de primo masteron zijn om het goedkoper te maken lol
 
Lisinopril. Neem ik ook vanwege mijn hoge bloeddruk. Alleen Bold is bij mij al genoeg om men BP de hoogte in te gooien.

Goed om te weten dat het bij iedereen anders kan uitslaan, en waar haal je die pillen Lisinopril?
 
Ik zou bold minstens op 800 zetten. Naar mijn mening is bold 600 en 800mg te vergelijken als dat je een eerste kuur doet en twijfelt tussen 250 of 500mg test. Werkt beide maar dan werkt 500 beter

groot gelijk man
 
Back
Naar boven