AndroidHealthClinic

Nakuren wanneer alles nog 'in orde' is? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

polotraxx

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2010
Berichten
4.532
Waardering
2.286
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Sanca Saxon
Topic mag verwijderd worden van mij aub (indien mogelijk).
 
Laatst bewerkt:
Dat je je goed voelt betekent niet heel veel, als je nu bloedwaardes zou hebben zou je zien dat er nog niks van klopt.

Als je wilt nakuren zou je nu wel moeten beginnen, de lange esters zijn er wel zo goed als uit.
Aan de andere kant, nakuren is zoals je zelf ook zegt niet perse nodig zoals hier op DBB altijd wordt gezegd. Misschien dat het iets langer duurt tot je herstelt, maar clomid en nolva is ook troep.
 
Dat je je goed voelt betekent niet heel veel, als je nu bloedwaardes zou hebben zou je zien dat er nog niks van klopt.

Als je wilt nakuren zou je nu wel moeten beginnen, de lange esters zijn er wel zo goed als uit.
Aan de andere kant, nakuren is zoals je zelf ook zegt niet perse nodig zoals hier op DBB altijd wordt gezegd. Misschien dat het iets langer duurt tot je herstelt, maar clomid en nolva is ook troep.
Denk dat ik voor de zekerheid toch maar weekje of 2-3 clomid neem. Ik dacht dat clomid niet zo heel erg slecht was, toch niet voor deze periode en op 25mg.
Edit: vorige keer waren mijn bloedwaarden twee weken na mijn nakuur in orde. Twee maand na de nakuur nog steeds (minieme verandering maar niet veel) dus ben toen iig wel snel hersteld :p
 
Zowiezo 3 weken clomid op 25mg/dag.

Als je 12 weken test gezet hebt is dat na 3 weken nog niet uitgewerkt hoor. Dat blijft nog wel even doorwerken....
 
Zowiezo 3 weken clomid op 25mg/dag.

Als je 12 weken test gezet hebt is dat na 3 weken nog niet uitgewerkt hoor. Dat blijft nog wel even doorwerken....
Dus nu al beginnen of nog een weekje afwachten?
 
ik heb geen enkele libido dip gehad, niet in nakuur en niet erna, wel nog maar 1kuur gedaan dus kan in de toekomst mss wel veranderen:o
zou sowieso nu nakuren
 
Zoals de rest al zegt, hoe je je voelt is geen garantie. Ik ben gestopt zonder nakuur na +2gr kuur en ik heb me altijd goed gevoeld daarna, maar ik weet zeker dat me waardes niet oké waren :p
 
Als je niet wilt nakuren moet je bij sexytrunks zijn. Die had paar jaar geleden knal kuurtjes gezet zonder nakuur en zijn herstel was in zijn ogen beter zonder nakuur dan met. Vrienden van hem hetzelfde
 
Moet jij eens kijken hoe snel je libido dropt als je met je nakuur begint ;-)
 
Haha ja dat was me al op gevallen met me eerste kuur jaartje of 8 geleden :roflol: jammer dat ik onderhand dat hoge libido effect al jaren niet meer krijg :o in het begin was dat leuk de hele dag zin in seks hebben maar naderhand is het uit met de pret
 
Als je niet wilt nakuren moet je bij sexytrunks zijn. Die had paar jaar geleden knal kuurtjes gezet zonder nakuur en zijn herstel was in zijn ogen beter zonder nakuur dan met. Vrienden van hem hetzelfde

sexytrunks is niet echt actief meer zeker op het forum? Als je zijn oude posts leest was het wel een leuke kerel, niet verlegen om ongezouten zijn mening te geven en een standpunt in te nemen.

Zijn laatste foto's stond hij ook heel droog, redelijk goede fysiek!
 
sexytrunks is niet echt actief meer zeker op het forum? Als je zijn oude posts leest was het wel een leuke kerel, niet verlegen om ongezouten zijn mening te geven en een standpunt in te nemen.

Zijn laatste foto's stond hij ook heel droog, redelijk goede fysiek!

Thanks voor de complimenten, ik lees mee hoor ;)
 
Haha ja dat was me al op gevallen met me eerste kuur jaartje of 8 geleden :roflol: jammer dat ik onderhand dat hoge libido effect al jaren niet meer krijg :o in het begin was dat leuk de hele dag zin in seks hebben maar naderhand is het uit met de pret

bij mij werkt de libidoverhoging ook nog maar alleen op grammetje test en eventueel proviron erbij
 
Ik zit nu aan test, tren, bold en oxy. Ik probeerde zojuist m'n bureaustoel te neuken.

Als je bold pakt is het bekend dat je normaal gezien "paarden" wil neuken :D
 
Biomek gaat het met de bloeddruk als je bold met tren combineerd? ik hoor enge verhalen en daarom durf ik het niet goed te doen, ik weet wel dat ik ook voor't eerst bold eens ga pakken volgende maand, en welke week zit je en wat zijn de doseringen? en wees maar gerust eerlijk
 
Biomek gaat het met de bloeddruk als je bold met tren combineerd? ik hoor enge verhalen en daarom durf ik het niet goed te doen, ik weet wel dat ik ook voor't eerst bold eens ga pakken volgende maand, en welke week zit je en wat zijn de doseringen? en wees maar gerust eerlijk
:roflol:

250mg test
600mg tren e
1000mg bold
100mg oxy

Ben hier nu 2,5 week geleden aan begonnen. M'n training intensiteit gaat nu sinds een week echt met sprongen vooruit.
Zelfs een kuttraining is nog steeds een goeie training. Meer reps, meer gewicht, meer agressie... gewoon lekker :)

Bloeddruk moet ik echt ff een keer gaan meten :P maar ik heb echt 0,0 sides nog tot nu toe :)
Behalve wat ik zei over m'n bureaustoel haha
 
Laatst bewerkt:
Bij mij gaat volgende week eindelijk weer eens de bold erin :D 800 bold 500 sust 600 primo en halotestin. Miss nog hgh maar daar twijfel ik nog over
 
Back
Naar boven