Fitness Seller

Nakuren

Bezoekers in dit topic

Dank je voor de info.
In mijn ogen wel heel kort, 3 weekjes op 50 mg maar als ik naar de onderzoeken kijk zou het kunnen.
Maar goed het is natuurlijk niet zo dat de meesten dan alweer hersteld zijn zeker toch?

Als ik resultaten krijg van mijn bloedonderzoek zal ik ze zeker delen.
Bij de eerste keer trekken zat ik in ruim een week na laatste inject en bij de volgende keer ben ik off en zit ik ruim een maand op 50mg Clomid per dag.

Als er geen HCG gebruikt is hoelang zou jij dan aanbevelen om na te kuren?

Het is enkel om de productie aan te wakkeren he, het lichaam doet daarna de rest. Vergeet niet dat Clomid nog enkele weken in het systeem blijft zitten.

En de lengte van de nakuur is alleen door bloedwerk te zeggen, steiging van libido bijvoorbeeld (wat wel eens aangehaald word) is geen maatstaf.

Ik had na een kuur zonder hcg of hcg blast na 3 weken nolva nog steeds 0.01 fsh en lh, test was 5.

Toen nog 4 blasts van 1500 iu hcg genomen en 3 weken clomid op 25 mg.
 
Het is enkel om de productie aan te wakkeren he, het lichaam doet daarna de rest. Vergeet niet dat Clomid nog enkele weken in het systeem blijft zitten.

En de lengte van de nakuur is alleen door bloedwerk te zeggen, steiging van libido bijvoorbeeld (wat wel eens aangehaald word) is geen maatstaf.

Ik had na een kuur zonder hcg of hcg blast na 3 weken nolva nog steeds 0.01 fsh en lh, test was 5.

Toen nog 4 blasts van 1500 iu hcg genomen en 3 weken clomid op 25 mg.

Het is natuurlijk ook alleen te bepalen aan de hand van bloedwerk, maar een paar weekjes nakuren wanneer je 1,5 jaar on bent geweest dat is toch vrij kort als je het afzet tegen hetgeen hier op dit forum vaak geroepen wordt.

Had je na je clomid en hcg blast nog bloedwerk laten doen?
Of was je alleen voor je gevoel weer hersteld?
Korte kuur/lange kuur?
Lang off gebleven?
 
Het is natuurlijk ook alleen te bepalen aan de hand van bloedwerk, maar een paar weekjes nakuren wanneer je 1,5 jaar on bent geweest dat is toch vrij kort als je het afzet tegen hetgeen hier op dit forum vaak geroepen wordt.

Had je na je clomid en hcg blast nog bloedwerk laten doen?
Of was je alleen voor je gevoel weer hersteld?
Korte kuur/lange kuur?
Lang off gebleven?

Heb naderhand geen bloedtest meer gedaan, inderdaad op gevoel dit keer. Somberheid trok langzaam weg, maakte weer gains, kracht weer omhoog, ochtend erecties etc.
Was een kuur van een week of 20, gestopt in augustus, nu nog steeds off, ga 1 december weer on.
 
Heb naderhand geen bloedtest meer gedaan, inderdaad op gevoel dit keer. Somberheid trok langzaam weg, maakte weer gains, kracht weer omhoog, ochtend erecties etc.
Was een kuur van een week of 20, gestopt in augustus, nu nog steeds off, ga 1 december weer on.

Okee gelukkig man!! Dat is goed gegaan.
 
Dank je voor de info.
In mijn ogen wel heel kort, 3 weekjes op 50 mg maar als ik naar de onderzoeken kijk zou het kunnen.
Maar goed het is natuurlijk niet zo dat de meesten dan alweer hersteld zijn zeker toch?

Als ik resultaten krijg van mijn bloedonderzoek zal ik ze zeker delen.
Bij de eerste keer trekken zat ik in ruim een week na laatste inject en bij de volgende keer ben ik off en zit ik ruim een maand op 50mg Clomid per dag.

Als er geen HCG gebruikt is hoelang zou jij dan aanbevelen om na te kuren?

Als je hcg gebruikt gaat da stuk sneller.

Als je geen hcg gebruikt zou ik toch zeker een maand nakuren. Kan langer maar dan max 25mg clomid.
 
Als je hcg gebruikt gaat da stuk sneller.

Als je geen hcg gebruikt zou ik toch zeker een maand nakuren. Kan langer maar dan max 25mg clomid.

Okee interessant, het lijkt me zo kort haha.

Thanks!
 
Beste,

na een vervelende tijd, waarin ik op een gegeven moment ben gestopt met het volledig kuren en op onderhoudsniveau 250 mg test e per week heb gezet heb ik de knoop doorgehakt en wil ik gaan stoppen met kuren.

Waarom ik ga stoppen is simpel, ik heb de liefde voor het trainen nu even niet meer, ik eet als een ecto van 63 kg en heb een meisje die er op tegen is. ik ben inmiddels ook 26 jaartjes jong en bij haar beginnen de eierstokken ook al te klapperen wanneer ze een koter ziet en heb ik het besluit genomen te stoppen.
Ben je niet bang dat als je off gaat zonder goede voeding en training je weer alles kwijt raakt?
Ik heb een vriend van mij in dezelfde situatie aangeraden om nog effe 250 test door te zetten tot hij uit zijn dipje is en weer motivatie heeft zodat hij zoveel mogelijk gewonnen massa kan behouden.
 
Ben je niet bang dat als je off gaat zonder goede voeding en training je weer alles kwijt raakt?
Ik heb een vriend van mij in dezelfde situatie aangeraden om nog effe 250 test door te zetten tot hij uit zijn dipje is en weer motivatie heeft zodat hij zoveel mogelijk gewonnen massa kan behouden.

Oh hij behoudt wel alles als hij zonder goede voeding en training ON blijft?
 
Goed besluit gappie. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken :) keep us posted
 
Goed besluit gappie. Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken :) keep us posted
Ga ik doen man, begin maandag met de hcg clomid moet ik nog ff regelen maar daar heb ik 4 weken voor.

Ben je niet bang dat als je off gaat zonder goede voeding en training je weer alles kwijt raakt?
Ik heb een vriend van mij in dezelfde situatie aangeraden om nog effe 250 test door te zetten tot hij uit zijn dipje is en weer motivatie heeft zodat hij zoveel mogelijk gewonnen massa kan behouden.
Voeding probeer ik weer op orde te krijgen, ben denk al zon 7 kg kwijt helaas.

Heb nog wel een ok fysiek maar het werkt niet meer zo. Meisje is er ook op tegen dus dan moet je een besluit nemen, bb was me grote liefde maar die is vervangen, fucking beta xD.
 
Hehe, mijn vrouwtje vindt t ook niet zo tof.. En ze wilt ook een kleine :)
Dus misschien volg ik je wel binnekort hehe :D
 
Heb nog wel een ok fysiek maar het werkt niet meer zo. Meisje is er ook op tegen dus dan moet je een besluit nemen, bb was me grote liefde maar die is vervangen, fucking beta xD.

Bodybuilding was vroeger (12jaar geleden) alles voor mij en alles moest daarvoor wijken. Na een tijdje had ik het helemaal gezien en heb ik het los gelaten. Gezin, kindje, enz.. Sinds vorig jaar de draad weer opgepikt maar nu is het allemaal veel relaxer en niets moet. Vroeger zou ik dit niet gekunnen hebben maar als je wat ouder word leer je wel wat belangrijker is in het leven ;)
 
Bodybuilding was vroeger (12jaar geleden) alles voor mij en alles moest daarvoor wijken. Na een tijdje had ik het helemaal gezien en heb ik het los gelaten. Gezin, kindje, enz.. Sinds vorig jaar de draad weer opgepikt maar nu is het allemaal veel relaxer en niets moet. Vroeger zou ik dit niet gekunnen hebben maar als je wat ouder word leer je wel wat belangrijker is in het leven ;)

zo voel ik me er nu ook over, tis wat vroeg te zeggen of ik t weer helemaal op ga pakken maar roids zit er voor een tijd even niet meer in.
 
Ik heb het andersom gedaan, vroeg vader worden en nu blast/cruise. Ik heb dan wel niet zoveel tijd om te trainen als voor ik kids had, maar ach je moet je daar dan ook niet zo druk over maken. Vroeger moest ook alles wijken als ik maar op tijd in de gym was enzo.. Ik kijk er nu anders tegenaan en stress er niet meer zo om als het me niet lukt om te gaan trainen. Morgen weer een dag, als je maar netjes blijft eten doet het weinig aan je gains. Nu vindt mn vrouwtje de roids ook geen punt, dus ik hoef dat allemaal niet te laten.
 
He respect man dat je gestopt bent voor die redenen!
 
Heb 10000 iu hcg, ben vandaag met de eerste 1500 begonnen, doe nu 4 x 1500 en dan 4 x 1000.

Me meid zou wel blij zijn dat ik geen losse flodders meer schiet door se hcg zo, brokken zaten erin was geen fijn gezicht.

Me ballen zijn nog wel op redelijke grootte, echter zegt dit niets.
 
Okee interessant, het lijkt me zo kort haha.

Thanks!
Ik zou na zo'n lange kuur gerust 3 maanden clomid gebruiken. Je moet dat zelf wat aanvoelen aan je libido en sexleven. Geen enkel nadeel aan te lang clomid gebruiken. Beter te lang dan te kort.
 
Ik zou na zo'n lange kuur gerust 3 maanden clomid gebruiken. Je moet dat zelf wat aanvoelen aan je libido en sexleven. Geen enkel nadeel aan te lang clomid gebruiken. Beter te lang dan te kort.

Lijkt mij ook.
Ik zou na zo'n lange kuur gerust 3 maanden clomid gebruiken. Je moet dat zelf wat aanvoelen aan je libido en sexleven. Geen enkel nadeel aan te lang clomid gebruiken. Beter te lang dan te kort.

Hoe denk jij over de hoogte van de dosering Skydirk?
 
Lijkt mij ook.


Hoe denk jij over de hoogte van de dosering Skydirk?
25mg clomid per dag. Bestaan studies over. Ik heb ze al een paar keren gepost en Galen ook (denk ik).
 
25mg clomid per dag. Bestaan studies over. Ik heb ze al een paar keren gepost en Galen ook (denk ik).

Okee ja ik ben wel benieuwd, want in de meeste onderzoeken die Galen ook heeft gepost gebruiken ze hogere doseringen Clomid.
 
Back
Naar boven