Fitness Seller

Nakuur anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgende DBB meet in de octagon
Heb bruine band judo en 3 jaar lang elke week wedstrijden gedaan in mijn jeugd plus 3 jaar KB; zin in!
 
:coffee:

Overigens wel grappig dat Big Rob zich hier stoer voordoet, maar gisteren via DM's mij smeekte om zijn log met rust te laten.
 
:coffee:

Overigens wel grappig dat Big Rob zich hier stoer voordoet, maar gisteren via DM's mij smeekte om zijn log met rust te laten.
Dat klopt, ik wil mijn log schoonhouden, enkel progressie en adviezen.
 
Heb bruine band judo en 3 jaar lang elke week wedstrijden gedaan in mijn jeugd plus 3 jaar KB; zin in!
Heb zwarte band karate, maar kijk in realiteit is het even wat anders dan mensen op de grond werpen
 
:coffee:

Overigens wel grappig dat Big Rob zich hier stoer voordoet, maar gisteren via DM's mij smeekte om zijn log met rust te laten.
Mijn opmerkingen zijn er zelfs uitgehaald, echter nog geen topic ban :)
 
Heb zwarte band karate, maar kijk in realiteit is het even wat anders dan mensen op de grond werpen

Zeker nu met de 1.5mtr maatregel, die hanteer ik uit veiligheids overwegingen al veel langer, zelfde als stem verheffing, dan ga je mijn grens al over.
 
  • Haha
Waarderingen: MDC
Ik zie dat je je op die haakneus met zijn retarded hond op zijn borst niveau begeeft dus nee
Altijd beter dan een homo met zijn rose schoentjes en fake weights lol. Tevens altijd een cap moet dragen omdat meneer kalend begint te worden van al die rotzooi die hij naar binnen spuit. Zag gisteren je foto. Hierdoor veranderd mijn mening. Je bent geen Dorito aangezien je ook niet breed bent. Ik ga je vanaf nu Chipito noemen, dat komt meer in de buurt hahaha.
 
Goed topic wel.
 
Altijd beter dan een homo met zijn rose schoentjes en fake weights lol. Tevens altijd een cap moet dragen omdat meneer kalend begint te worden van al die rotzooi die hij naar binnen spuit. Zag gisteren je foto. Hierdoor veranderd mijn mening. Je bent geen Dorito aangezien je ook niet breed bent. Ik ga je vanaf nu Chipito noemen, dat komt meer in de buurt hahaha.
Deel die foto even dan, ik ben echt nieuwsgierig ....
 
Altijd beter dan een homo met zijn rose schoentjes en fake weights lol. Tevens altijd een cap moet dragen omdat meneer kalend begint te worden van al die rotzooi die hij naar binnen spuit. Zag gisteren je foto. Hierdoor veranderd mijn mening. Je bent geen Dorito aangezien je ook niet breed bent. Ik ga je vanaf nu Chipito noemen, dat komt meer in de buurt hahaha.
Bokito :eek::eek:
 
@MinPres leest u mee? Dit krijg je ervan, bezuinigen op de GGZ.
 
Wist wel dat je graag naar naakte mannen kijkt

dit zegt natuurlijk veel meer over jouw gedachten dan over mij. Waarschijnlijk wordt jij ook wel mannelijker van anavar, iets grotere clit etz.

Ik vraag me af hoe hij er uitziet als bb vanwege zijn opmerkingen op anderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven