MuscleMeat

Nakuur anavar

  • Topic starter Wanna
  • Startdatum
  • Reacties 133
  • Weergaven 5K
  • Volgers 21

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bijlagen

  • Screenshot_20201015-123349__01.jpg
    Screenshot_20201015-123349__01.jpg
    229 KB · Weergaven: 72
Altijd beter dan een homo met zijn rose schoentjes en fake weights lol. Tevens altijd een cap moet dragen omdat meneer kalend begint te worden van al die rotzooi die hij naar binnen spuit. Zag gisteren je foto. Hierdoor veranderd mijn mening. Je bent geen Dorito aangezien je ook niet breed bent. Ik ga je vanaf nu Chipito noemen, dat komt meer in de buurt hahaha.
Goed stuk weer! Ik ben nog steeds benieuwd hoe het zit met die mongoolse gemuteerde eekhoorn op je gore manboob, kan je daar wat meer over vertellen in deze leuke verhaalvorm?
 
Goed stuk weer! Ik ben nog steeds benieuwd hoe het zit met die mongoolse gemuteerde eekhoorn op je gore manboob, kan je daar wat meer over vertellen in deze leuke verhaalvorm?

Is dat echt alles wat je te bieden hebt? Hahaha eekhoorn, you need to go to specsavers peanut chipito.
 
Ik weet ff niet wat ‘afkomst’ te maken heeft met een advies/ervaring die een ervaren AAS gebruiker zoals Camelus hier plaatst.

Kijk jongens, je HOEFT zijn advies niet serieus te nemen. Net zoals de rest van de AAS gebruikers. Maar ik zou het wel doen want als we naar de ‘stats’ gaan kijken dan heeft hij toch wel meer in de pap te brokkelen dan menigeen hier. Ik neem zijn ervaringen en advies wel serieus omdat hij een paar honderd jaar verder is dan ik op dit gebied.

Oh ja, stekende leuzen en opmerkingen over rassen en afkomst heb ik direct gerapporteerd. Mijn zoon van 6 gedraagt zich nog zelfs volwassener.
Kun je geen respect opbrengen alleen omdat iemand een andere afkomst heeft? Dan blijf in ieder geval uit míjn log weg en zet mij AUB op negeer.

Internethelden hier.
Ohja, TS: succes met je anavar only kuur :thumbup:
 
Enge fitty niffo’s 🤣🤣🤣🤣
 
Vindt verwijzingen over afkomst ook zeker te ver gaan , nergens voor nodig. Verhitte discussie’s oke maar sommige dingen gaan te ver
 
Ik weet ff niet wat ‘afkomst’ te maken heeft met een advies/ervaring die een ervaren AAS gebruiker zoals Camelus hier plaatst.

Kijk jongens, je HOEFT zijn advies niet serieus te nemen. Net zoals de rest van de AAS gebruikers. Maar ik zou het wel doen want als we naar de ‘stats’ gaan kijken dan heeft hij toch wel meer in de pap te brokkelen dan menigeen hier. Ik neem zijn ervaringen en advies wel serieus omdat hij een paar honderd jaar verder is dan ik op dit gebied.

Oh ja, stekende leuzen en opmerkingen over rassen en afkomst heb ik direct gerapporteerd. Mijn zoon van 6 gedraagt zich nog zelfs volwassener.
Kun je geen respect opbrengen alleen omdat iemand een andere afkomst heeft? Dan blijf in ieder geval uit míjn log weg en zet mij AUB op negeer.

Internethelden hier.
Ohja, TS: succes met je anavar only kuur :thumbup:

Typisch opmerking.
Ik heb ook respect voor een rasist.
Ik ken ze wel, en die mogen ook gewoon mee doen, en horen er ook bij.
 
Typisch opmerking.
Ik heb ook respect voor een rasist.
Ik ken ze wel, en die mogen ook gewoon mee doen, en horen er ook bij.
Heb je respect voor een racist?
 
Heb je respect voor een racist?
Ja, waarom niet.
Voor veel mensen is deze maatschappij veel te ingewikkeld. En ik heb respect voor iedereen en verwacht ook respect te krijgen.
Wees gewoon jezelf en communiceer, dan kom ik er met iedereen wel uit.
Dan hoeven we het niet eens te zijn, maar kunnen we wel normaal met elkaar omgaan.
 
Ja, waarom niet.
Voor veel mensen is deze maatschappij veel te ingewikkeld. En ik heb respect voor iedereen en verwacht ook respect te krijgen.
Wees gewoon jezelf en communiceer, dan kom ik er met iedereen wel uit.
Dan hoeven we het niet eens te zijn, maar kunnen we wel normaal met elkaar omgaan.
Het probleem van een racist vindt ik dat die een bepaalde soort ras minder vindt dan het andere ras. In mijn ogen is dit met geen enkel argument goed te praten. Tuurlijk, niet iedereen hoeft het met elkaar leuk te hebben. Maar om haat te hebben op een specifieke groep zonder een echte gegronde reden, dan verdien je in mijn ogen alles behalve respect. Dan mis je bepaalde fatsoensnormen....
 
Typisch opmerking.
Ik heb ook respect voor een rasist.
Ik ken ze wel, en die mogen ook gewoon mee doen, en horen er ook bij.

dan zet je mij toch negeer. Niet moeilijk doen :wave:
 
dan zet je mij toch negeer. Niet moeilijk doen :wave:
Jonge... dat doe ik niet, ik wil jou progressie volgen en je struggle ' natty or not' volgen.
Blokkeer mij maar, ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven