AndroidHealthClinic

Nakuur bij tbol?

Bezoekers in dit topic

Piet08

Novice
Lid geworden
27 mrt 2017
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Hallo

Ik gebruik 4 weken tbol 50mg ed. Het bevalt me goed. heb alleen steeds meer last van haaruitval lijkt t wel en dat is t mijn niet waard dit kuurtje.. nu is mijn vraag is een nakuur nodig. En Hoelang duurt het voordat de haaruitval stopt. En Hoelang duurt het ongeveer voordat lichaam/lever weer hersteld is?

Gr
 
Meningen zullen verdeeld zijn over een nakuur doen of niet.

Nolva 10mg voor 2weken of clomid 25mg voor twee weken kan je altijd doen, misschien zelf maar 10dagen.

Hoe snel je hersteld is persoonlijk, maar lang zal het niet echt duren denk ik.
 
Indd ik zou 2 weken nakuren met 25mg clomid. Voortaan beter inlezen want haaruitval is een side effect van tbol.
 
Oké

Ik wist natuurlijk dat elke aas effect op t haar kunnen hebben.. maar ik dacht juist dat tbol heel mild en matig tot geen effect op t haar had...
 
De zomer komt er weer aan......

Haaruitval hoort er nu eenmaal bij als je kuurt en het in de genen zit. Pompoenpitolie dagelijks innemen kan het proces vertragen.
Je hebt met de kuur je eigen testosteron aanmaak platgelegd. Je lichaam kan dit zelf herstellen alleen vergt dit veel tijd en zal je gains niet veel ten goede doen. Ik zou een nakuur doenzoals hierboven al is geadviseerd.

En hoe lang duurt het voordat je bent herstelt.... Daar kan niemand antwoord op geven ;) Dan moet je een bloedtest doen.
 
Meningen zullen verdeeld zijn over een nakuur doen of niet.

Nolva 10mg voor 2weken of clomid 25mg voor twee weken kan je altijd doen, misschien zelf maar 10dagen.

Hoe snel je hersteld is persoonlijk, maar lang zal het niet echt duren denk ik.

+1 sluit mij hier volledig bij aan!
 
Thnx!!
 
Leverwaarden herstellen meestal grotendeels in 2 a 4 maanden.
Maar dat is natuurlijk geen zekerheid.
Als regelmatig alcohol drinkt dan vertraagd dat het proces ook weer.
 
Nooit geen last van haaruival gehad bij tbol. Ook geen nakuur nodig gehad.

Wil wel weer gaan starten met Winnie. En hoe zit het met een nakuur?
 
Back
Naar boven