Fitness Seller

Nakuur clomid + igf1

Bezoekers in dit topic

Cruisecontrol88

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 feb 2016
Berichten
2.071
Waardering
1.138
Zijn er mensen met ervaring in het nakuren met clomid + IGF1?
Als ik een jaar on ben geweest is het tijd voor een pauze alleen wil ik een keer wat nieuws mbt het nakuren. Ik was aan het denken om voor 50 dagen 50mg clomid en 80mcg igf1 per dag te nemen. Meningen hierover zijn welkom, iemand dit al eens gedaan? Is het de moeite waard?
 
Wellicht eerste 2 weken clomid only daarna igf1 toevoegen?
 
In.

Zat zelf te denken aan 25mg clomid (wat volgens Cools voldoende moet zijn na jaar on) icm 25 aro eod. Aro boost ook igf 1.
 
Moest je igf niet on en off cyclen? Of is dat achterhaalt? En ga je dan voor de l3r? Of des?
 
Na een week of 5 is de lol er wel vanaf maar de nakuur duurt ook maar iets langer dan 7 weken

Wat is het verschil? Gemengd of ongemengd? Word de eerste keer igf voor mij

Moest je igf niet on en off cyclen? Of is dat achterhaalt? En ga je dan voor de l3r? Of des?
 
In.

Zat zelf te denken aan 25mg clomid (wat volgens Cools voldoende moet zijn na jaar on) icm 25 aro eod. Aro boost ook igf 1.
Mag ik vragen voor wat voor periode jij of cools dan over spreekt bij 25mg?
 
Mag ik vragen voor wat voor periode jij of cools dan over spreekt bij 25mg?

Zelfde als normaal. Normaal zou ik zeggen 1/3 van je kuur is de tijd van een nakuur maar 50 dagen is imo het maximale
 
Moest je igf niet on en off cyclen? Of is dat achterhaalt? En ga je dan voor de l3r? Of des?

Dan zou je hgh waarschijnlijk ook moeten cyclen. Met Igf-1 injecteren kun je natuurlijk hogere waardes bereiken, de vraag is of de werking dan uiteindelijk verminderd.
 
Na een week of 5 is de lol er wel vanaf maar de nakuur duurt ook maar iets langer dan 7 weken

Wat is het verschil? Gemengd of ongemengd? Word de eerste keer igf voor mij
L3r is de langwerkende vorm (circa 24 actief) , DES de kortwerkende (meestal pre workout bi lateraal IM gezet).

Ik heb wel ervaring met de L3r, ik heb dit 2 x 3 weken gecycled. 100mcg subq een uurtje pre workout eod. Ik merkte iets meer pomp en misschien dat ik er ietsje pietsje droger van werd. Eigenlijk adviseer ik gewoon hgh als iemand igf wilt zetten, hgh levert je gewoon meer op voor je geld.

In jou geval; met welk doel neem je de igf dan in je nakuur? Ik zou btw voor de l3r versie gaan eod. En ik heb er nooit naar gezocht, maar igf onderdrukt de test dus niet net zoals hgh?
 
Owzo dan de kortwerkende :p



Vonk ervaring met igf in nakuur misschien?
 
Ik vond igf weinig toevoegen
Als je meer geld wilt uitgeven aan je herstel zou ik van alles erbij nemen wat je herstel kan versnellen
Hgh + slin om je gains gedeeltelijk te behouden
50 mg clomid zou ik doen
 
Igf 4 weken on en 4 weken off. Zeker een leuke toevoeging in een nakuur.
Tijdens de 4 weken off kan je peg mgf gebruiken.
 
Ik vond igf weinig toevoegen
Als je meer geld wilt uitgeven aan je herstel zou ik van alles erbij nemen wat je herstel kan versnellen
Hgh + slin om je gains gedeeltelijk te behouden
50 mg clomid zou ik doen

Loopt hoogstwaarschijnlijk de hele kuur dan al mee ;) en clomid staat al op 50
 
Zijn er mensen met ervaring in het nakuren met clomid + IGF1?
Als ik een jaar on ben geweest is het tijd voor een pauze alleen wil ik een keer wat nieuws mbt het nakuren. Ik was aan het denken om voor 50 dagen 50mg clomid en 80mcg igf1 per dag te nemen. Meningen hierover zijn welkom, iemand dit al eens gedaan? Is het de moeite waard?
Heb je al een idee bij welke bron je het wil gaan halen? de Igf-1 uiteraard
 
Heb je al een idee bij welke bron je het wil gaan halen? de Igf-1 uiteraard

Hij is vanaf 4 november 2016 voor het laatst gezien. Ik denk niet dat hij nog actief is.
 
Back
Naar boven