XXL Nutrition

Nakuur clomid of nolvadex (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gerrit2

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 feb 2008
Berichten
46
Waardering
0
Ik ga starten met een D-Blade kuur (dianabol).
Ik had nolvadex besteld maar de levering duurde zolang dat ik er geen vertrouwen had en net dat je denkt dat het niet meer komt krijg ik het binnen.Maar nu heb ik zowel clomid als nolvadex
wat is het beste van deze 2 om na tekuren ? Of is er geen verschil ?
Trouwens de nolvadex heet in dit geval Tamoxifen uit Iran. Oei, kun ze dat wel goed maken denk ik dan. Alvast bedankt voor de reactie.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor de nolvadex kiezen. Clomid wordt ook nog weinig aangeraden hier (vanwege het depri gevoel dat je kan krijgen ervan?? kan je na de kuur wel missen)
Nolvadex is anti oestrogeen en kan je zeker gebruiken na deze kuur. Succes, al is het geen aanrader
 
chlomid word op de Duitse fora juist weer meer aangeraden is me opgevallen.
 
nolva 1000%
 
En op andere fora wordt arimidex dan weer boven tamoxifen gesteld.
Ivm minder bijwerkingen in the long run ... allemaal één pot nat imo
 
En op andere fora wordt arimidex dan weer boven tamoxifen gesteld.
Ivm minder bijwerkingen in the long run ... allemaal één pot nat imo

tja, geen idee. Maar denk toch dat hij het meest zal hebben aan tamoxifen in dit geval
 
arimidex zou minder neveneffecten hebben, zeker bij langdurig/veel gebruik.
 
op het forum is iedereen hier helemaal nolvadex geworden heb ik het idee terwijl ik een paar terug alleen maar over hcg las. een maat van me die echt een beest is :) zweert weer bij clomid ondanks dat ik tegen hem zeik over de verhalen van slecht zicht van je ogen (heb ik overigens ook van hier). ik weet het zelf niet meer hehe
 
hcg onderdrukt,kan niet als nakuur alleen
 
Waarom kiest hier toch maar iedereen voor nolvadex. Ik zou zowizo nakuren met arimidex(dit is wel een veel duurder middel)Nolvadex blokkeert de receptoren voor oestrogenen terwijl arimidex anders werkt, het zorgt ervoor dat er geen omvorming gebeurt naar oestrogeen, trouwens er zijn veel middelen om na tekuren
 
Nolvadex, maar Fareston/Toremifene schijnt nog beter te zijn.
 
krieltje bedankt zo.n stukje als dit zocht ik.Gelukkig ook in ned. na het lezen ervan roept het ook weer vragen op. Maar ik ben er voor mezelf wel uit denk ik. Met vr.gr. Gerrit


ok gozer
 
Nolva en Arimidex...arimidex tijdens kuur, nolva na de kuur.
 
Back
Naar boven