XXL Nutrition

Nakuur Clomid

Bezoekers in dit topic

Vaintropolis

Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
105kg
Beste

Hoi iedereen, Nieuw op de site 😉

Ik train 6 jaar naturelle
En ben begonnen met mijn eerste kuur November 2023 en na 5 maand wil ik er even van gaan.

Beginnerskuur is 200mg Test E / week (om de dag prikken subcutaan 50mg )

50 mg Mast E / week
( eenmaal per week prikken)
Laatste maand wilde ik voelen wat 100mg per week aanvoelde om een beter gedacht te krijgen..

Als nakuur wil ik Clomid gebruiken , wanneer start ik dit best als ik weet dat de halflife van mijn Test E 7-10 dagen bevat en hoe lang zou ik dit moeten innemen ?

Wat is de halfwaardetijd van clomid ? 😉

NA mijn Nakuur test ik mij nog eens ná 1 maand

( 7 dagen ná laatste inject voor 2-3maand) ? Had ik gelezen ,maar wil dit even door ervaren BB'ers weten 😉

Heb mij voorzien van een bloedonderzoek voor ik aan deze kuur startte , ik kan het niet uploaden omdat mijn account van Cozo even niet werkt

Maar mijn test /LH etc waarden waren boven het maximum , wat ik nog weet is dat Testosteron max 29,6 was en ik 30,5 had ,naturelle dan , mijn huisarts vroeg aan me of ik al begonnen was ,maar ik was er nog niet mee begonnen😉..

Mijn stats zijn
6jaar natty getraind
36 jaar
1m98
105kg
Dagelijkse calorieën 3500kcal
Training 4 maal per week
Push Pull Legs
Kuur gestart November 2023

5 maand kuur al is het geen 500mg kuur maar wilde weten hoe ik het zou doen met een 200mg dosis , hier voelde ik mij het prettigst mee , volgende kuur wil ik eens hoger gaan..
De foto is van deze week

Ik hoor graag jullie professionele advies

De reden dat ik off wil is dat ik aanvoel dat het eens tijd is , dn wil weten hoe het voelt om terug Off te zijn alsook dat mijn acne aan mijn schouder erger wordt en dus hiervan wil herstellen.

Ik heb geen bloedonderzoek gedaan tijdens mijn cycle ,had ik wel moeten doen i know , is dom van me, maar zal dit zeker in de toekomst wel doen ,( om de hoeveel maand zou dit moeten )?

Sportieve groeten

Bijlagen

• Screenshot_20240423_202659_Messenger.jpg
    Screenshot_20240423_202659_Messenger.jpg
    76 KB · Weergaven: 103
Clomid bestaat uit 2soorten clomifeen, en de E heeft een halfwaarde van dag of 5, de Z-vorm 14 dagen.

Als je wilt nakuren kun je beter Nolvadex nemen 14 dagen na laatste injectie 20mg pd voor 3-4 weken. Maar je kunt ook geheel natuurlijk herstellen, duurt iets langer.

Een vraag van een leek in anabolen. Clomid en/of Clomifeen verhinderd Oestrogeen om zich te hechten aan de oestrogeenreceptor. Op die manier denkt de hypothalamus dat er niet voldoende Oestrogeen, en bijgevolg ook geen Testosteron circuleert en verhoogt zodoende LH.
Wat is het nut van een Oestrogeenreceptor te blokkeren voor een hormoon dat er op dat moment niet is?

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven