AndroidHealthClinic

Nakuur Dealer opgepakt -> Geen nakuur ;'( (Wel of geen nakuur)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rotterdam1994

Novice
Lid geworden
11 jan 2015
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m90
Heyy gasteeeeen

Even kort uitgelegd: Eerste kuur Test E: 2ML 10 weken. Fantastisch dat spul! Alleen door slechte voorbereiding (niet wetende hoe belangrijk het is om alle gear in 1x in huis te hebben) moest ik mij nakuur los van mij Test E kopen.

Alleen was er slecht nieuws de dealer was opgepakt en kon dus de Nakuur niet ophalen bij die gozert.

Nou moet je 2 weken na je laatste injectie beginnen met de nakuur. het is nu 4 weken verder na me laatste injectie (vorig zaterdag)

Maar nu ken ik er toch wel aan komen via iemand anders alleen had ik al 2 weken geleden ermee moeten beginnen, alfijn ik aan een maatje gevraagd of dat erg is waarop hij reageerde: Eigenlijk is het wel beter zodat je hormoonspiegel sneller op orde gebracht kan worden maar de meningen verschillen de 1 vind een nakuur onnodig de ander vind het juist zeer belangrijk en hij voegde toe: Met sterke kuren moet je altijd een nakuur nemen maar milde kuren zoals Test E of Winny hoeft dat niet persee (nouja, de meningen zijn verdeeld)

Ik heb echt jullie hulp nodig! (van mensen die verstand hebben over een nakuur) Wat is nou voor mij logisch? toch nog het nakuur halen ondanks dat ik 2 weken te laat ben of kan ik beter geen nakuur halen omdat ik al 2 weken te laat ben ? Want ik weet niet hoe snel mijn lichaam hersteld van een Test only kuur....

AUB beantwoord alleen mij vraag en plaats niets over dat ik een sukkel ben dat ik niet in 1x alle gear in huis heb gehaald. Ik weet dat het ongelooflijk stom van me was om zo te plannen en heb er gigantisch spijt van omdat de cortisol meer tijd krijgt om mijn spieren af te breken. ik heb me lesje geleerd!!!


Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik ben serieus de weg kwijt met de keuze maken...

Alvast super bedankt voor de reacties!!!
 
Toch nog een nakuur doen, wel iets korter imo. 3 weken ofzo.
 
Je moet zoiezo nog nakuren ja.

3 weken nolva 20 mg per dag.

Heb je ook geen hcg gebruikt?
Kan ik nergens iets over vinden.
Je heb het zelf al gezegd maar laat dit de laatste x zijn dat je op deze manier kuurt.

Je zoekt altijd eerst uit wat je wil gaan gebruiken welke middelen hoelang etc.
Dan reken je uit hoeveel je nodig heb dat bestel je en klaar.

Hoe moeilijk kan dat zijn...
 
epic voorbereiding weer... ja sowieso nakuren. hoeveel weken zal niem je exact kunnen zegge vermits de slimmere jongens hun spullen op voorhand in huis hebben.
 
jasenko en green monkey super bedankt voor je reactie! & jjj7797 als dat jou subjectieve waarneming is dan raad ik het je aan om eens een bezoekje te doen bij je plaatselijke huisarts en vraag hen of je nou hersencellen of zaagsel in je hoofd heb. Elk mens maak eens fouten in het leven en iedereen begint bij 0 op gebied van kennis op elk vlak. Dus nee ik ben niet dom, ja ik ben slim :')

Nee heb geen HCG gebruikt.

Maatje van me zij dat ik 30 MG nodig had en dan 2 per dag? Als dat fout is van hem dan zal ik de richtlijn die greenmonkey net gepost heb toepassen (20 MG)
 
Kan je reden beargumenteren Cruisecontrol? Zodat ik ervan kan leren.
Zou dat soort reacties niet serieus nemen.


Verder idd nolva of clomid voor weekje of 3. En volgende keer voordat je begint allea in huis hebben zodat je niet op deze manier onnodig oponthoud creeert voor t herstel van je lichaam. Zo dom dit soort dingen.

Je inbox zal verder inmiddels wel vol zitten met aanbiedingen van nieuwe "nakuurdealers". Pas wel op voor de "PCTbeunhazen" die zich soms nog wel eens voordoen als vermeend legit nakuurdealer. Blijft tricky dat onderscheid.
 
Kan je reden beargumenteren Cruisecontrol? Zodat ik ervan kan leren.

Je gaat er niet dood aan als je nu geen nakuur start. Sterker nog je zult gewoon herstellen. Maargoed, aangeraden is het niet. 25 tot 50mg clomid wil do the trick. 10 tot 20 nolva kan ook natuurlijk
 
Super bedankt boys! nu ben ik zeker dat een nakuur van groot belang is voor spierbehoud.

Ik wil jullie ontzettend bedanken met alle info :D
 
Topic opgeschoond

Super bedankt boys! nu ben ik zeker dat een nakuur van groot belang is voor spierbehoud.

Ik wil jullie ontzettend bedanken met alle info :D

Mooi, dan kan er een slotje op, het topic begon een beetje te hard uit de hand te lopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven