AndroidHealthClinic

nakuur decapeptyl

Bezoekers in dit topic

Jackskiezo

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2010
Berichten
33
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
99kg
Vetpercentage
9%
Beste leden,

Ik was al een tijdje bezig met mijn Winpharma ripped kuur;
- 100mg Testosteron propionaat
- 100mg Trenbolone acetaat
- 100mg Masteron propionaat

om de dag spoot ik. En zit nu ergens in week 4 alleen nu moet ik wegens familieomstandigheden naar Amerika. En ga ik mijn kuur beëindigen. Voor de nakuur heb ik van mijn supplier het volgende gekregen
- Nolvadex
- 1 x Decapeptyl, oplossing voor injectie 0,5 mg/ml triptoreline-acetaat

Nu is mijn vraag zijn jullie hiermee bekend (Decapeptyl), zoekfunctie op google levert bijna niks op.
Alvast bedankt.
 
Beste leden,

Ik was al een tijdje bezig met mijn Winpharma ripped kuur;
- 100mg Testosteron propionaat
- 100mg Trenbolone acetaat
- 100mg Masteron propionaat

om de dag spoot ik. En zit nu ergens in week 4 alleen nu moet ik wegens familieomstandigheden naar Amerika. En ga ik mijn kuur beëindigen. Voor de nakuur heb ik van mijn supplier het volgende gekregen
- Nolvadex
- 1 x Decapeptyl, oplossing voor injectie 0,5 mg/ml triptoreline-acetaat

Nu is mijn vraag zijn jullie hiermee bekend (Decapeptyl), zoekfunctie op google levert bijna niks op.
Alvast bedankt.

Weinig suppliers denk ik die dit in hun assortiment hebben zitten.

Dit medicijn heeft een werking die vergelijkbaar is met het hypothalamus-hormoon gonadoreline (= LH-RH). Het stimuleert de hypofyse tot productie en afgifte van follikel stimulerend hormoon (= FSH) en luteïniserend hormoon (= LH). Hierdoor wordt bij de vrouw de eisprong (= ovulatie) en bij de man de ontwikkeling van de testes en de zaadproductie gestimuleerd.
 
Weinig suppliers denk ik die dit in hun assortiment hebben zitten.
Bedankt voor je snelle reactie Punjab.
Dus het is een goede nakuur, neem ik aan?
 
Als je dit hebt zou ik het zeker gebruiken!
 
Als je dit hebt zou ik het zeker gebruiken!
Ja ik heb het al thuis liggen.
En Nolvadex ben ik van plan om 2 weken te gebruiken 20mg perdag. (10mg ochtend 10mg avond)
ivm lichte gyno problemen.
 
Zoek op google naar triptorelin best wel wat over te vinden. Zelf ook wel interesse om dit te gaan proberen
 
Triptorelin schijnt zeer goed te werken. 1 injectie maar volgens mij.

Kijk uit met te hoog doseren want je castreert jezelf (or so I've heard).
 
Geloof dat er in studies 3x per week 300mcg werd gezet. Resultaten daarvan waren volgens mij prima. Meest voor de hand liggend is dat die injectie 100mcg heeft.

Edit: zie nu die 0,5mg per ml staan.. Ik zou het dan verdelen in elk geval en met 2-3 injects 100mcg per inject injecteren.
 
Geloof dat er in studies 3x per week 300mcg werd gezet. Resultaten daarvan waren volgens mij prima. Meest voor de hand liggend is dat die injectie 100mcg heeft.

Edit: zie nu die 0,5mg per ml staan.. Ik zou het dan verdelen in elk geval en met 2-3 injects 100mcg per inject injecteren.


Het is een injectievloeistof in een wegwerpspuit voor éénmalig gebruik. Dus het lijkt me ook niet echt hygiënisch 2/3 te injecteren.
Supplier heeft niks erbij verteld verdelen over 2/3 keer gewoon eenmalig inject.
Als 0,5mg hoog was had ie vast wel gewaarschuwd neem ik aan.
 
Het is een injectievloeistof in een wegwerpspuit voor éénmalig gebruik. Dus het lijkt me ook niet echt hygiënisch 2/3 te injecteren.
Supplier heeft niks erbij verteld verdelen over 2/3 keer gewoon eenmalig inject.
Als 0,5mg hoog was had ie vast wel gewaarschuwd neem ik aan.

Ahh een pen, die kun je gewoon veilig in 1x gebruiken inderdaad.

Hoop wel dat het al die tijd koel bewaard is!

https://www.amc.nl/web/Zorg/Patient...atientenfolders/Prikinstructie-Decapeptyl.htm
 
Ja dat hoop ik ook zeker!
Maar weet voldoende mannen bedankt voor jullie informatie.
 
Idd laat ons weten hoe het verlopen is. Klinkt erg interessant, heb er nooit eerder van gehoord
 
komt goed
 
Ga je een bloedtest doen? Hoor echt vaak dat men gelijk is herstelt van tripto maar niemand heeft een bloedtest gedaan. Zou het zeer op prijs stellen als je dat een beetje zou kunnen verhelderen met een bloedtest in plaats van, zoals de meesten, op gevoel af te gaan.
 
Back
Naar boven