XXL Nutrition

Nakuur Epistane

Bezoekers in dit topic

Persistence

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
45
Waardering
1
Hallo collega-gymfreaks,

Wat kan ik nemen als nakuur voor Epistane als ik geen Nolvadex kan vinden? Ik heb her en der gelezen dat Advanced PCT volstaat, maar heb er toch m'n bedenkingen bij...

Persistence.
 
Persoonlijk heb ik goede ervaringen met Advanced PCT. Zeker in combinatie met bijv Drive.

Voor een relatief mild product als Havoc/Epistane raad ik Nolvadex niet aan.
 
Nolvadex is niet nodig, het aromatiseert niet. Advanced PCT/Mass-FX/Diesel test/6-oxo e.d. volstaat.
 
Waarom ziet iedereen epistane als een milde DS? Het heeft misschien minder sides als superdrol bijvoorbeeld, maar kan je net zo goed onderdrukken als een zwaardere PH/DS.

En ook al is epistane geen aromatiserend DS, je kan als je niet goed nakuurt toch nog gyno krijgen.
 
Waarom ziet iedereen epistane als een milde DS? Het heeft misschien minder sides als superdrol bijvoorbeeld, maar kan je net zo goed onderdrukken als een zwaardere PH/DS.

En ook al is epistane geen aromatiserend DS, je kan als je niet goed nakuurt toch nog gyno krijgen.

De kans op gyno is echt nihil, ik denk de mensen die het gekregen hebben. Die zijn op 1 hand te tellen, en liegen misschien wel over wat ze nog meer erbij gebruikt of gestacked hebben.

Het onderdrukt wel maargoed dat weet je, en dat doen anabolen nou eenmaal. Dat maakt het niet opeens zwaarder dan andere. Superdrol is een mooi voorbeeld, masteron (drostanolon) aromatiseerd ook niet, maar ieder vind dit wel een link anabool. Dat komt het eindproduct masteron in dit geval is veel sterker dan het eind product van epistane, namelijk; epithiostanol. Wat op die beurt weer een anti-oestrogeen is. Daarbij heb je ook nog eens de methyl groep wat geen pretje is voor je lever.
 
Bijkomend is wel dat ik 30 ben en ik misschien al een minder snel herstel zal hebben van m'n hormonale spiegel. Volstaat Advanced PCT of Mass-FX of Diesel test of 6-oxo dan? Novedex (Gaspari) dan ook voldoende?
 
Dat komt het eindproduct masteron in dit geval is veel sterker dan het eind product van epistane, namelijk; epithiostanol. Wat op die beurt weer een anti-oestrogeen is. Daarbij heb je ook nog eens de methyl groep wat geen pretje is voor je lever.

Het eindproduct zoals jij dat zegt van superdrol is superdrol. Het verandert niet in een andere stof. En ook al zijn epithio's anti oestrogeen, indien je testestoren productie plat ligt, dan moet je toch nakuren met een SERM.
 
Het eindproduct zoals jij dat zegt van superdrol is superdrol. Het verandert niet in een andere stof. En ook al zijn epithio's anti oestrogeen, indien je testestoren productie plat ligt, dan moet je toch nakuren met een SERM.

Nee oke dat klopt, superdrol is masteron en veranderd niet. Of nog beter gezegt; methyl-masteron. en een SERM daar zijn de meningen over verdeelt. Een SERM wordt zoiezo aangeraden voor aromatiserende producten, en dat is epistane niet. Het zal geen kwaad kunnen om een SERM te pakken, maar of het daadwerkelijk nodig is...Volgens veel gebruikers niet.
 
Als je geen PCT neemt loop je dan het risico niet dat je al je gains op korte tijd terug kwijtspeelt? Het onderdrukt je eigen testosteronproductie, dus eenmaal je Epistane-kuur voorbij is heb je toch iets nodig om je eigen t-productie terug op gang te brengen? Anders heeft je oestrogeen vrij spel, niet?
 
Als je geen PCT neemt loop je dan het risico niet dat je al je gains op korte tijd terug kwijtspeelt? Het onderdrukt je eigen testosteronproductie, dus eenmaal je Epistane-kuur voorbij is heb je toch iets nodig om je eigen t-productie terug op gang te brengen? Anders heeft je oestrogeen vrij spel, niet?

Klopt, nakuren is nodig.
 
Valllen producten als Advanced PCT/Mass-FX/Diesel test/6-oxo... wel onder de noemer nakuur?
 
epistane

:D???hallo ik heb een vraag ik wil beginnen met epistane maar ik wil weten wat je als voedingstoffen er bij moet gebruiken voor een goede reseltaat.
je hoordt zoveel verhallen maar niemand blijkt teweten wat een goei combi is
eiwitten exclusieve,aminno,s,tourine en wat nog meer je vitamine,exstra magnesium,
wie kan me,advies geven dan is mijn dank groot
 
Ik ben ook 30 jaar en heb bijna 4 weken geleden mijn (eerste) full epistane cycle afgerond @ 30/40/40/40 en nu nog een paar dagen mijn PCT aan het afronden met het product Reversitol en ik had ook mijn twijfels of dat wel afdoende zou zijn (heb wel nolva achter de hand) maar die twijfels zijn inmiddels weg.

Prima product in mijn geval voor de nakuur. Ben tot op heden nog niets verloren van mijn gewicht- en krachtwinst. Ook geen last van m,n tjetten gehad ofzo.
Ben bij de start van de kuur gestopt met het nemen van ZMA, GABA en creatine, en sinds de PCT daar weer mee begonnen om misschien de test-productie daarmee extra te stimuleren, voor zover het nodig is geweest.
 
De kans op gyno is echt nihil, ik denk de mensen die het gekregen hebben. Die zijn op 1 hand te tellen, en liegen misschien wel over wat ze nog meer erbij gebruikt of gestacked hebben.

Ik heb er geen gyno aan overgehouden maar wel rare tepels en zacht weefsel rond mn tepelgebied. Heb het met niets gestacked. Dus er zijn wel degelijk gevallen. Enige nuancering is wel dat ik het eerst voor 5 weken gepulsed heb, dan een weekje gestopt en dan 5 weken full(tot 60 mg) er tegenaan :p

Wel heb ik nolvadex gebruikt als nakuur.
 
Het eindproduct zoals jij dat zegt van superdrol is superdrol. Het verandert niet in een andere stof. En ook al zijn epithio's anti oestrogeen, indien je testestoren productie plat ligt, dan moet je toch nakuren met een SERM.

Hoii
. Ik zat toevallig tezoeken voor info over epistane en er viel me op dat jij zegt dat superdrol superdrol is. Maar t is Methasteron

En zeker ook geen masteron..Drostanolone is masteron. Wel aardig verschillende aas.
Geeft epi veel bijwerkingen?




En excuses trouwens .
 
Back
Naar boven