XXL Nutrition

Nakuur EQ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BobbyD

Novice
Lid geworden
19 mei 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Ik lees al een hele periode mee op dit forum vanwege mijn interesse in bodybuilden en AAS.
Tot nu toe heb ik ongeveer 10 jaar op en af krachttraining gedaan (nu 26) maar de laatste drie jaar serieus.

Ik ben 1.90, weeg 90Kg met 12% vet. Zit nu op dit punt waar ik niet meer zwaarder word en qua kracht gaat het ook niet meer vooruit.

Om deze reden heb ik een Boldenone kuur besteld om als eerste kuur te proberen. Dit omdat ik droge harde massa wil aankomen die mij weer een kickstart kan geven. En de bijwerkingen bij mild gebruik minimaal zijn. De kuur had ik zo in gedachten:

Wk 1-2: 600mg
Wk 3-12: 400mg

Nu lees ik dat de een wel een nakuur doet en de ander aangeeft dat dit bij EQ niet nodig is.

Wat zijn jullie ervaringen na een Bold only kuur? Wel of niet nagekuurd?

Alvast bedankt en ik hoor graag van jullie.
 
Bold only op 400 mg waarom? Denk niet dat veel mensen dat gedaan hebben.
 
Heb bold minimaal op 600 gedaan en kuur altijd na.. Erg leuk spul is het. Aderen worden goed zichtbaar, lean massa blijft lekker lang komen dus niet zo kort als bij bv test only en je kan extreem veel eten op dat spul. Bijwerkingen zijn bij mij alleen dat ik erg vage dromen krijg van dat spul
 
Zet er op zijn minst 300 mg test naast en je resultaten zullen veel beter zijn.
 
Bedankt voor de reacties!

Ik wil zelf Bold only doen ivm de lage DHT conversie en vochtretentie.

Ook heb ik met de beschreven kuur nog een aantal ampullen over waarmee ik bijvoorbeeld de laatste 4 injecties zou kunnen verhogen naar 600mg. Dit als de dosis te laag blijkt te zijn en mijn lichaam er niet op reageerd.

Is 4 weken nakuren met nolvadex goed? Wat zouden jullie mij aanraden?

Groeten
 
Bedankt voor de reacties!

Ik wil zelf Bold only doen ivm de lage DHT conversie en vochtretentie.

Ook heb ik met de beschreven kuur nog een aantal ampullen over waarmee ik bijvoorbeeld de laatste 4 injecties zou kunnen verhogen naar 600mg. Dit als de dosis te laag blijkt te zijn en mijn lichaam er niet op reageerd.

Is 4 weken nakuren met nolvadex goed? Wat zouden jullie mij aanraden?

Groeten

Ik zou niet een bold only doen.
Wat ikke zegt: zet er wat test bij
Op bold only ga je niet zoveel bereiken
 
Ik zou niet een bold only doen.
Wat ikke zegt: zet er wat test bij
Op bold only ga je niet zoveel bereiken

Langs de andere kant, dat hij dit maar doet en een kuurlog aanmaakt met before and after pics.

Weten we direct of het iets gedaan heeft of niet.
 
Bold only ben ik ook wel nieuwschierig na. Ik heb wel eens gehoord dat mensen het als cruise gebruiken. Iedere 100mg bold maakt ongeveer 20mg testosteron aan
 
Bold only ben ik ook wel nieuwschierig na. Ik heb wel eens gehoord dat mensen het als cruise gebruiken. Iedere 100mg bold maakt ongeveer 20mg testosteron aan

Klopt, daarom zou ik ook 600mg zetten.
Maar als je nu geen progressie meer maakt heb je kans dat je alles tot veel weer kwijt raakt na je kuur. Het is geen kickstart zoals je zegt. In de kuur ga je hard maar daarna is het eerder een kick terug.
 
Bold only ben ik ook wel nieuwschierig na. Ik heb wel eens gehoord dat mensen het als cruise gebruiken. Iedere 100mg bold maakt ongeveer 20mg testosteron aan

Zoiets las ik ook inderdaad
Dus cruisen op 1 + gram bold
Duur geintje :p
1ampul test e of 10-12 ampullen bold per week
 
Langs de andere kant, dat hij dit maar doet en een kuurlog aanmaakt met before and after pics.

Weten we direct of het iets gedaan heeft of niet.

Dbb proefkonijn :p
Ik denk dat het vanaf 600 mg misschien pas rendabel is.
Maar ik zou eerder voor een primo test combi gaan
 
Back
Naar boven