XXL Nutrition

Nakuur gyno (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Raymond de jong

Cool Novice
Lid geworden
28 aug 2015
Berichten
49
Waardering
7
Lengte
1m88
Massa
92kg
Vetpercentage
8%
Ik heb samen met mijn Training's partner een kuur van van 600mg test-e (up) gedaan van 12 weken na 1 week na de laatste injectie kreeg hij gelijk een gyno aan ze rechter tepel en is ze tepel gevoelig hij had al van ze pubertijd een lichte gyno nu is hij gelijk begonnen met 40mg nolva (up). Nu 1 week later nog geen verschil.
Wat ik heel apart vond is als hij in ze tepel kneep kwam er een druppeltje vocht naar buiten vertelde hij. Heb zelf begrepen dat die bij tren ook kan gebeuren. Ik heb thuis de producten dostinex en letro thuis liggen die hij kan gebruiken.
Iemand een paar tips hoe dit het slimst aan te pakken is.
 
Cools Galen

Zij kunnen je vast meer vertellen
 
Max 10mg nolva tijdens kuur, 40mg is altijd teveel. Je wil oestrogeen nu ook niet te laag brengen.
 
Sinds zaterdag zitten we in onze nakuur
 
Ik zit zelf op 20mg sinds zaterdag 2 weken na mijn laatste injectie.. Maar lees hier op het form dat heel veel het over 40mg hebben als iemand last van een gyno krijgt.
 
Ik zit zelf op 20mg sinds zaterdag 2 weken na mijn laatste injectie.. Maar lees hier op het form dat heel veel het over 40mg hebben als iemand last van een gyno krijgt.

Heb ik nog niet gelezen. Meestal wordt meteen 20mg aangeraden. En het is goed mogelijk dat je nadien terug gyno krijgt. Hangt van je A:E verhouding af. Zolang er geen verharding is gaat dit wel zelf weg.
 
Oke heb hem net verteld dat hij de nolva moet verlagen hij vertelde dat er wel een verharding achter de tepel zit
 
Oke heb hem net verteld dat hij de nolva moet verlagen hij vertelde dat er wel een verharding achter de tepel zit

Moeilijk om weg te krijgen dan, als het al mogelijk is zonder operatie. 600mg test is te oestrogeen, dus in de toekomst kan hij best combineren met een niet aromatiserende aas zoals primo of mast.
 
Hoe komt het dat er vocht druppeltje uit ze tepel komt?
Als ik hem nu letro geef kan dit dan het probleem oplossen hij heeft er pas 1 week last van?
 
P.s. Vocht druppeltje komt er pas uit als hij er hard in knijpt
 
Hoe komt het dat er vocht druppeltje uit ze tepel komt?
Als ik hem nu letro geef kan dit dan het probleem oplossen hij heeft er pas 1 week last van?

Vorming van melkwegen. Begint eerst met vocht en kan uiteindelijk melk worden als je maar lang genoeg oestrogeen hoog houd. Alhoewel dat prolactine hoog genoeg moet zijn voor melkafscheiding, dus vermoedelijk blijft het alleen vocht.

Ik zou eerst kijken wat de nolva doet. Letro kan nadien nog, maar een verharding is meestal operatief dat het verwijderd moet worden. Het vocht dat uit de tepel komt gaat wel vanzelf weg.
 
Hoe lang moet hij door gaan met de nolva
 
10mg nolva ed + 2.5mg femara eod, dit werkt voor mij beste tegen gyno, zelfs als het iets verhard is. Wanneer het enkele maanden verhard is (ooit gehad) dan is een operatie onvermijdelijk.


 
Moet de Femara opgebouwd worden of gelijk 2.5mg eod
 
Hoe kan je prolactine te hoog zijn heb er al wat over gelezen.. Sommige mensen zeggen dat het door tren komt maar andere weet niet.
 
10mg nolva ed + 2.5mg femara eod, dit werkt voor mij beste tegen gyno, zelfs als het iets verhard is. Wanneer het enkele maanden verhard is (ooit gehad) dan is een operatie onvermijdelijk.

Wat bedoel je met verhard of iets verhard? Zo hard als een steenpuist of als een daadwerkelijke steen?
 
10mg nolva ed + 2.5mg femara eod, dit werkt voor mij beste tegen gyno, zelfs als het iets verhard is. Wanneer het enkele maanden verhard is (ooit gehad) dan is een operatie onvermijdelijk.

Dat zou inderdaad een oplossing kunnen zijn. Klopt ook inderdaad dat het meestal pas blijvend is als het enige tijd verhard is.
 
@ Ray; direct die dosis Rn geef het even de tijd. Wanneer gyno weg is de femara verlagen (bv 2x per week 1tab) en je nolva 10mg eod.
Zorg er ook voor dat je femara eerder stopt en de nolva nog een maandje door laat lopen 10mg eod, dit ivm rebound oestrogeen ivm stoppen femara.


 
Top dan geef ik hem vanmiddag de fermara.
Dan geef ik hem niet de dostinex tijdens me onderzoek kwam ik op verschillende Amerikaanse forms tegen dat sommige ook dat elke 3 dagen in namen tijdens het fermara gebruik.
 
Back
Naar boven