MuscleMeat

nakuur M1T

Bezoekers in dit topic

k-oen

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
30 aug 2004
Berichten
7
Waardering
0
hey,
ik heb hier al veel gekeken over nakuren bij M1T, maar kan nergens precies opmaken wat nou de juiste is.
Ik wil het binnenkort gaan gebruiken maar wil eerst zeker weten watvoor nakuur ik moet gebruiken
wil het 2 weken gebruiken eerste week 10mg en 2de week 20 mg
nolvadex kan ik nergens vinden kan ik dit vervangen door 6-oxo?? is ook oestrogeen blokker toch??
en wat moet ik in nakuur nog meer gebruiken??
ik woon hier in een GAT dus hier kan ook niemand me helpen !!
alvast bedankt voor reacties!!
 
altijd moeilijk...

als je vocht vast gaat houden zou ik voor nolva gaan (anti-oestrogeen). Maar als je geen vocht vast houdt zou ik voor clomid gaan om je test op te starten.

Maar dit is van te voren natuurlijk moeilijk te zeggen, voor de zeker heid zou ik nolva nemen.

6-oxo zou ook een optie zijn aangezien het ook licht anti-oestrogeen werkt.
 
ik zou 2 weekjes nakuren met clomid..

week 1 100mg en week 2 50mg
 
ja maar kuren=hogere belasting op pezen en gewrichten(passen zich minder snel aan dan spieren), en vocht vasthouden "smeert" de gewrichten zodat het iets soepelder gaat(heb ik gelezen in de as-sectie, bv. deca tov winstrol).

dus als je het zo bekijkt kan je om blessures te vermijden beter clomid nemen.


en als je enkel naar het test opstarten kijkt, welke is dan de beste: clomid, nolva of 6oxo?
 
clomid i think
correct me if i'm wrong
 
Lees mij post maar even in het log van pors.
 
Dus jij zou enkel nakuren met wat Tribulus en Avena Sativa, als je enkel M1T gekuurd hebt voor enkele (2-3) weken?
Vind je het dan wel ok om met een SERM na te kuren als je M1T stackt met 4-AD (dat omzet naar test)?

Grtz
 
slick zei:
Dus jij zou enkel nakuren met wat Tribulus en Avena Sativa, als je enkel M1T gekuurd hebt voor enkele (2-3) weken?
Vind je het dan wel ok om met een SERM na te kuren als je M1T stackt met 4-AD (dat omzet naar test)?

Grtz

Het lijkt mij dan meer nut te hebben om een oestrogeen blocker te nemen in je PCT. Aangezien de 4-ad wel converteerd naar oestrogeen.
Ik zou er ook ZMA bij nemen. Ben zelf een experimentje aan het uitwerken, maar het zal nog wel tot juni duren voordat ik het ook daadwerkelijk uitgeprobeerd heb.
 
Ok, ben beniewd. Ik start mijn M1T/4-AD kuur pas in augustus, dus ik heb wel nog ff tijd :)

Succes ermee!

Grtz
 
B.B.Junkie zei:
Ik zou er ook ZMA bij nemen. Ben zelf een experimentje aan het uitwerken, maar het zal nog wel tot juni duren voordat ik het ook daadwerkelijk uitgeprobeerd heb.

Wat voor een experimentje? :)
ZMA is toch om je eigen testproductie wat te onderbouwen, raad je het dan aan tijdens een kuur?
 
Back
Naar boven