MuscleMeat

Nakuur met pregnyl hulp gevraagd

Bezoekers in dit topic

Beras

Novice
Lid geworden
25 feb 2020
Berichten
8
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
78kg
Hallo mensen ik ben 38j en heb onlangs kuur tien weken begonnen. 2mlTest e met 3mltren per week. Na 8ste week ben ik ermee gestopt vanwege gezondheid. En begonnen met nakuur. Mij is geadviseerd voor twee weken 1keer per week pregnyl 5000 te zetten in combinatie met clomid. Zo gezegd, zo gedaan. Direct 1pregnyl gezet en clomid begonnen. En ook beginnen te lezen over effecten enzo van pregny ook op deze site. Veel negatief nieuws over de preg yl 5000 en na het beginnen van de eerste bijwerkingen als acne geschrokken en de tweede pregnyl niet gezet en gebruik clomid gestopt. Nu week later acne is weg maar heb erectieproblemen. Mijn vraag dus aub is er iemand die mij goed kan uitleggen of dit komt door te zware dosis pregnyl of hoort 't erbij en moet ik dit dus doorztten in combinatie met pregnyl? Heb eerder gekuurd nooit eerder meegemaakt. Alle hulp en advies is welkom.
 
Laatst bewerkt:
Held.

Begin maar met 4 weken clomid en voor de rest de tijd zijn werk laten doen.

De erectieprobleempjes zullen wel even blijven aanhouden, als jij je ook maar een beetje had ingelezen dan wist je wat je kon verwachten.

Succes en sterkte!
 
Hoeveel gear heb je eigenlijk gezet?
 
Mogen wij nu de dosis raden van je ml’s? :D
 
Hoeveel gear heb je eigenlijk gezet?
Heb 7weken lang 2ml tren en 3 ml test e gezet.
Dus gwn doorgaan clomid? En pregnyl nog een tweede zetten of alleen clomid?
En bedankt voor je reactie.
 
Eod 1500 iu voor je aan de clomid gaat, 4 weken clomid en de rest overlaten aan de tijd.

Week 1 100mg clomid
Week 2 100mg
Week 3 50mg
Week 4 50mg
 
Dit was me derde kuur en steeds met zelfde begeleider. 2ml tren en 3ml test e voor zeven weken
Veel te veel als 3e kuur(vermoed 1,15 gr aan gear). Goede begeleider. Is hij ook de dealer? gr
 
Maar je weet niet hoe veel mg’s je hebt gezet? Je gaat tevens 5000iu hcg zetten, maar weet niet wat bijbehorende sides zijn? En begint pas te lezen als het al in je lijf zit.
 
Dit was me derde kuur en steeds met zelfde begeleider. 2ml tren en 3ml test e voor acht weken

je begeleider zegt in 1x 5000iu pregnyl? 1x in de 2 weken? Wtf
 
Eod 1500 iu voor je aan de clomid gaat, 4 weken clomid en de rest overlaten aan de tijd.

Week 1 100mg clomid
Week 2 100mg
Week 3 50mg
Week 4 50mg
Deze man heeft me pregnyl 5000 aangesmeerd is dat te hoge dosering? Heb gelezen dat teveel pregnyl meer kwaad doet dan goed?
 
Deze man heeft me pregnyl 5000 aangesmeerd is dat te hoge dosering? Heb gelezen dat teveel pregnyl meer kwaad doet dan goed?

nee 5000iu is goed maar niet in 1x zoals ik zeg every other day 1500iu 2 weken tot aan je nakuur
 
De vraag of de pregnyl nu de aanstichter van acne is of niet is trouwens moeilijk te beantwoorden. Kan ook door je kuur komen.
 
Maar je weet niet hoe veel mg’s je hebt gezet? Je gaat tevens 5000iu hcg zetten, maar weet niet wat bijbehorende sides zijn? En begint pas te lezen als het al in je lijf zit.
Deze man die me begeleid ken ik al jaren en hij doet wedstrijden alles zit al jaren bij hem voor supplementen eerder altijd goed gegaan. Na ik zag hoe hoog pregnyl was ben ik maar eens gaan lezen stom
 
Deze man die me begeleid ken ik al jaren en hij doet wedstrijden alles zit al jaren bij hem voor supplementen eerder altijd goed gegaan. Na ik zag hoe hoog pregnyl was ben ik maar eens gaan lezen stom

Dit wil niks zeggen ,helaas.
 
Hier luidt het advies: gedurende hele kuur 2x per week 500iu zetten en 1 week voor je nakuur stoppen.
 
Back
Naar boven