Fitness Seller

Nakuur na 1.5 jaar on

Bezoekers in dit topic

DRJ

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2009
Berichten
42
Waardering
0
Hey

Na 1.5 jaar on te zijn, heb ik beslist te stoppen met het gebruik van anabolen. Dit om meerdere redenen (zit niet meer 100% goed in het hoofd, lichamelijke klachten (hart), ....)

Nu wat heb ik in deze tijd gebruikt:
Test E
Tren E
Dynabolin
Mast
Primo
Clen
T3
DNP
NPP
Sustanon
STH

Een redelijk arsenaal en dit met momenten tegen stevige dossisen. Tijdens de kuur heb ik HCG laten meelopen dit tegen 500 eenheden elke 5 dagen.

Nu ben ik dus aan het nadenken over een nakuur, maar zou graag jullie mening ook weten.

Ik heb de volgende middelen ter beschikking:
Arofixen
Aromasin
Nolvadex
Chlomid
HCG
HMG

Ik dacht aan het volgend
Week 1-7 HCG 500 eenheden elke 5d
Week 1- 4: Test E en primo (125 mg / 100mg)
Week 5-6: Primo 100 mg
Week 5-7 HMG 25 eenheden elke 3 dagen
Week 6-7: Arofixen
Week 8-9= Nolva + Chlomid
Week 10-11= Nolva

Nu zou ik graag opbouwende kritiek of voorstellen hebben omtrent deze nakuur. Zelf ben ik bijv. aan het twijfelen om de HMG niet vroeger te laten meelopen, en nolva langer te laten doorlopen.

Graag jullie hulp
 
wat bedoel je eigenlijk met on geweest te zijn, met bridges er tussen door gewoon, of ging je in een stuk door?
 
Hey

Na 1.5 jaar on te zijn, heb ik beslist te stoppen met het gebruik van anabolen. Dit om meerdere redenen (zit niet meer 100% goed in het hoofd, lichamelijke klachten (hart), ....)

Nu wat heb ik in deze tijd gebruikt:
Test E
Tren E
Dynabolin
Mast
Primo
Clen
T3
DNP
NPP
Sustanon
STH

Een redelijk arsenaal en dit met momenten tegen stevige dossisen. Tijdens de kuur heb ik HCG laten meelopen dit tegen 500 eenheden elke 5 dagen.

Nu ben ik dus aan het nadenken over een nakuur, maar zou graag jullie mening ook weten.

Ik heb de volgende middelen ter beschikking:
Arofixen
Aromasin
Nolvadex
Chlomid
HCG
HMG

Ik dacht aan het volgend
Week 1-7 HCG 500 eenheden elke 5d
Week 1- 4: Test E en primo (125 mg / 100mg)
Week 5-6: Primo 100 mg
Week 5-7 HMG 25 eenheden elke 3 dagen
Week 6-7: Arofixen
Week 8-9= Nolva + Chlomid
Week 10-11= Nolva

Nu zou ik graag opbouwende kritiek of voorstellen hebben omtrent deze nakuur. Zelf ben ik bijv. aan het twijfelen om de HMG niet vroeger te laten meelopen, en nolva langer te laten doorlopen.

Graag jullie hulp
wat een vreemde opzet man,je gebruikt aas tijdens je nakuur?
doe het zo
nakuur
wk1-6 3x25iu p/w hmg
wk1-4 1 tab arofixen p/d
wk5-8 20mg nolvadex

ik ga hem ook zo doen na overleg met een deskundig iemand
ik ben 1 jaar on geweest.
 
hij bouwt denk eerst beetje af de eerst klap opvangen zit er wel goed uit voor de rest alleen zou ik zeker nolva door laten lopen tot week 14 en na 2maanden je bloed laten testen
 
@ TS: sorry kan je geen advies geven echter ben ik wel benieuwd naar de gains na 1.5 jaar met zon leuk arsenaal aan roidz, hoeveel kg heb je gepakt en was t het echt waard? succes verder nog!
 
@ TS: sorry kan je geen advies geven echter ben ik wel benieuwd naar de gains na 1.5 jaar met zon leuk arsenaal aan roidz, hoeveel kg heb je gepakt en was t het echt waard? succes verder nog!

dit
 
Hey

Na 1.5 jaar on te zijn, heb ik beslist te stoppen met het gebruik van anabolen. Dit om meerdere redenen (zit niet meer 100% goed in het hoofd, lichamelijke klachten (hart), ....)

Nu wat heb ik in deze tijd gebruikt:
Test E
Tren E
Dynabolin
Mast
Primo
Clen
T3
DNP
NPP
Sustanon
STH

Een redelijk arsenaal en dit met momenten tegen stevige dossisen. Tijdens de kuur heb ik HCG laten meelopen dit tegen 500 eenheden elke 5 dagen.

Nu ben ik dus aan het nadenken over een nakuur, maar zou graag jullie mening ook weten.

Ik heb de volgende middelen ter beschikking:
Arofixen
Aromasin
Nolvadex
Chlomid
HCG
HMG

Ik dacht aan het volgend
Week 1-7 HCG 500 eenheden elke 5d
Week 1- 4: Test E en primo (125 mg / 100mg)
Week 5-6: Primo 100 mg
Week 5-7 HMG 25 eenheden elke 3 dagen
Week 6-7: Arofixen
Week 8-9= Nolva + Chlomid
Week 10-11= Nolva

Nu zou ik graag opbouwende kritiek of voorstellen hebben omtrent deze nakuur. Zelf ben ik bijv. aan het twijfelen om de HMG niet vroeger te laten meelopen, en nolva langer te laten doorlopen.

Graag jullie hulp


waarom de hgh niet laten doorlopen, geen lastige sides en vangt een beetje de klap op, zo doe ik het nu ook
 
ik wens je het beste. heb te weinig ervaring hier mee om fatsoenlijk advies te geven
 
inderdaad succes.

bij 25jr al 1,5jr on zijn, en ook al last hebben van hartklachten zet je toch aan het denken.
 
waarom de hgh niet laten doorlopen, geen lastige sides en vangt een beetje de klap op, zo doe ik het nu ook

Hoeveel eenheden gebruik je dan, en over welke periode?
 
Is veel te kort bro. Ik zou zeker richting de 3maanden aan de nolva gaan. En prik na 2maanden ff je bloed. Kijken hoe je er dan voor staat. Ik zou ook zeker een afspraak maken bij dr. de Ronde van de anabolen poli. Die kan je goed advies geven over je nakuur en je ook helpen met je andere problemen.

Kan je vertellen wat er precies niet goed zit? Wat is er met je hoofd, je hart. Wat voor slechte bijwerkingen heb je gekregen na 1,5jaar on zijn? Ik ben ook 1,5jaar on geweest maar geen vervelende gevolgen ondervonden.

Zou fijn en leerzaam zijn als je dit met ons wilt delen.

Succes.
 
kan je s uitleggen waarom je zo'n ingewikkelde nakuur doet en waarom zoveel verschillende middelen?
En wat is Hmg ?
 
Laatst bewerkt:
Hahaha wat een adviezen hier,
Denk je echt te herstellen met 10 weken pct? I shitted my pants.
Ga maar beginne met nolva zoals jebise zegt voor een maand of 3.
En wtf met die test en primo in je nakuur??? Jij heb geen opbouwend kritiek nodig jij moet gewoon afblijven van aas
 
Laatst bewerkt:
Hahaha wat een adviezen hier,
Denk je echt te herstellen met 10 weken pct? I shitted my pants.
Ga maar beginne met nolva zoals jebise zegt voor een maand of 3.
En wtf met die test en primo in je nakuur??? Jij heb geen opbouwend kritiek nodig jij moet gewoon afblijven van aas

Kerel, die test behoord belange niet tot mijn nakuur, das maar enkel om de overgang te schetsen.

Het is een beetje normaal dat ik niet van een standaard nakuur zal herstellen.

Zeg jij mij het eens anders hoe het moet, daar heb ik veel meer aan
 
Wat heb je gewonnen als ik vragen mag ?
 
Primair en secundair hypogonadism hehe.

Haha ach dat weet je niet kan goed meevallen. Die Pro's hebben ook 3-4 kerngezonde kinderen. En die nemen 4 gram testosteron per week.
 
Haha ach dat weet je niet kan goed meevallen. Die Pro's hebben ook 3-4 kerngezonde kinderen. En die nemen 4 gram testosteron per week.

Hypogonadism betekent nog geen azoospermia ;)
 
Is veel te kort bro. Ik zou zeker richting de 3maanden aan de nolva gaan. En prik na 2maanden ff je bloed. Kijken hoe je er dan voor staat. Ik zou ook zeker een afspraak maken bij dr. de Ronde van de anabolen poli. Die kan je goed advies geven over je nakuur en je ook helpen met je andere problemen.

Kan je vertellen wat er precies niet goed zit? Wat is er met je hoofd, je hart. Wat voor slechte bijwerkingen heb je gekregen na 1,5jaar on zijn? Ik ben ook 1,5jaar on geweest maar geen vervelende gevolgen ondervonden.

Zou fijn en leerzaam zijn als je dit met ons wilt delen.

Succes.

yep bro.
 
Back
Naar boven