Fitness Seller

Nakuur na 6 Maanden on

Bezoekers in dit topic

Bilbolone

Novice
Lid geworden
1 aug 2016
Berichten
8
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
102kg
Vetpercentage
12%
Hey beste bodybuilders,
ik ben sinds april bezig met een kuur.Ik heb in die tijd mini kuurtjes met tren,masteron enwinstrol gedaan en de laatste 12 weken heb ik alleen maar op test gezeten.Ben van plan volgende week off te gaan.
Wat is volgends jullie het beste nakuur schema?
Ik zelf was van plan dit te doen.
12 dagen na laatste injectie 2 weken nolva en clomid op 40 mg,en dan nog 20 mg van beide voor 2 weken.
Ik dacht ook mischien aan hcg maar heb echt geen ervarigen ermee.
Alle advies is geapprecieerd :)
 
Doe gerust 6 weken clomifeen op 25 mg per dag en dan een bloedtest met LH, totaal testosteron en SHBG. Herstel kan tegenvallen na zo'n periode zonder hCG ernaast te hebben gezegd.

Dit hoor je trouwens voor aanvang van je kuur al uitgebreid uitgevogeld te hebben he. Beetje dom dit.
 
Ja snap ik volledig,heb wel erg veel spijt dat ik geen hcg heb gebruikt,maar in principe zal ik toch na een tijdje kunnen herstellen? Heb ook ergens gelezen dat mensen hcg in het nakuur gebruiken,daarom wou ik nog eens vragen wat jullie ervan vinden om het bij een nakuur te gebruiken.
 
Ja snap ik volledig,heb wel erg veel spijt dat ik geen hcg heb gebruikt,maar in principe zal ik toch na een tijdje kunnen herstellen? Heb ook ergens gelezen dat mensen hcg in het nakuur gebruiken,daarom wou ik nog eens vragen wat jullie ervan vinden om het bij een nakuur te gebruiken.

Je kan eventueel nog een paar weken op trt dosis doorgaan en alsnog beginnen met HCG.

Twee weken HCG blasten op 2*1500iu per week. Dan nog tot aan je nakuur 2*500iu.

Vervolgens ga je 6-7 weken nakuren met clomid.

Herstel zal langer duren dan na een korte kuur maar komt wel goed.
 
Je kan eventueel nog een paar weken op trt dosis doorgaan en alsnog beginnen met HCG.

Twee weken HCG blasten op 2*1500iu per week. Dan nog tot aan je nakuur 2*500iu.

Vervolgens ga je 6-7 weken nakuren met clomid.

Herstel zal langer duren dan na een korte kuur maar komt wel goed.
Dat zal ik doen dan. Bedankt!
 
ik ben ook een keer off gegaan na 8 maanden, toen heb ik 8 weken lang 1000 iu HCG per week gezet, tijdens het cruisen. Vervolgens tot aan 4 dagen voor begin nakuur gestopt met HCG en gestart met clomid nakuur voor 6/7 weken.

Nergens last van gehad, dus mag misschien wel van geluk spreken, maar zo heb ik het gedaan.
 
Back
Naar boven