AndroidHealthClinic

Nakuur na deca gebruik.

• Topic starter banaan
  • Startdatum
  • Reacties 11
  • Weergaven 404
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

• banaan

Cool Novice
    Waardering
    10
    Lengte
    1m76
    Massa
    96kg
    Hallo,
    Had graag wat info ontvangen.
    Ik ben momenteel aan mijn 2de kuur met deca bezig. Eerste kuur was deca 300mg / winstrol 20mg, nu deca 400mg / test-e 500mg.
    Ik kuur 10 weken + 4 weken nakuur en dan 4 maand niets. Ik gebruik deca vanwege de heel goede invloed op mijn schouder. Als ik deca gebruik train ik 4 maand pijnvrij. Ik ga dan ook deca blijven gebruiken zolang ik blijf trainen, enkel en allen voor dit effect.

Na mijn eerste kuur deca waren mijn test waarden: vrij test 0.219 nmol/l (ref 0.198-0.619), testosteron bindend globuline 23.8 nmol/l (ref 18.3-54.1), testosteron 9.40 nmol/l (ref 8.64-29).
    Dus al deze waarden waren heel laag. Nakuur was 4 weken 20mg nolvadex dagelijks.
    Ik weet dat deca hard onderdrukt maar hoe lang is dit effect precies? Bloed was genomen 4 maand na einde kuur (aanvang nieuwe kuur). Zouden mijn natuurlijke waarden dan niet hoger moeten gestaan hebben?

Nu heb ik voor mijn nakuur nolvadex en hcg.
    Ik was van plan om bij mijn laatse spuit test/deca dan ook 2000hcg te zetten, week erna 1000 hcg, week erna 1000hcg en 20 nolvadex te starten dagelijks, terug 1000hcg en 20nolvadex. Dan uiteindelijk nog 20 nolvadex gedurende 5 weken. Totaal nakuur is dan 8 weken.
    Zou deze nakuur mijn natuurlijke waarden goed krijgen, of is 4 maand gewoon te kort om te herstellen van deca?

Zou ik dan niet beter zijn dat ik test-e in 100-125mg blijf gebruiken tot mijn volgende kuur? Moet ik dan nog nakuren na deze kuur indien ik dit zou doen?
    Ik ben 44 jaar en heb geen kinderwens meer maar wel nog graag sex :-) Dus maakt het mij niet zo veel uit of ik natuurlijke waarden terugkrijg of niet. Heb gewoon geen zin zoals bij vorige kuur om 4 maand op een heel laag test te staan. Libido laag, futloos, weinig kracht,...

Alvast bedankt

Jep als herstel toch niet belangrijk is dan kun je net zo goed 125mg test doorzetten tot de volgende kuur. Nakuur kan je volledig achterwege laten dan.
    Wel bloedwerk blijven doen.

Bedankt voor je antwoord.
    Nog even dit. Ik heb gelezen dat test-e beter is voor trt dan sustanon. Klopt dit?
    Er is namelijk iemand in de gym die reeds enkele jaren trt zou doen op sus. Dit op doktersvoorschrift 1x per maand :rolleyes:

Bedankt voor je antwoord.
    Nog even dit. Ik heb gelezen dat test-e beter is voor trt dan sustanon. Klopt dit?
    Er is namelijk iemand in de gym die reeds enkele jaren trt zou doen op sus. Dit op doktersvoorschrift 1x per maand :rolleyes:

Mijn ervaring is dat je met test e prima wegkomt met 1x injecteren per week, en wanneer je dat met Sust doet krijg ik sides in de vorm van puisten etc vanwege de te grote schommelingen in bloedwaarden. Het 1 is niet beter dan het andere, je moet het alleen een beetje anders gebruiken

Blijf dan gewoon 100mg van elk gebruiken, als je toch deca wilt blijven gebruiken.
    Dat is mij een stap te ver. Ik wil mijn lichaam de tijd geven om te herstellen. Maar test lukt niet blijkbaar op 4 maand door deca.
    Ik moet geen pro worden enkel pijnvrij trainen. In mijn kuur periode kan dit hard, en mijn 4 maand off kan ik dan wat minder zwaar. Meer reps en time under tention. ;)

Dat is mij een stap te ver. Ik wil mijn lichaam de tijd geven om te herstellen. Maar test lukt niet blijkbaar op 4 maand door deca.
    Ik moet geen pro worden enkel pijnvrij trainen. In mijn kuur periode kan dit hard, en mijn 4 maand off kan ik dan wat minder zwaar. Meer reps en time under tention. ;)
    Waarom wil je dan deca blijven gebruiken ?
    Als je deca blijft gebruiken, kun je er beter test naast zetten op 100mg
    (wat geen absurde dosis is)
    Nandrolon alleen is niet in staat om voldoende oestrogene activiteit in het lichaam te produceren.
    Hallo,
    Had graag wat info ontvangen.
    Ik ben momenteel aan mijn 2de kuur met deca bezig. Eerste kuur was deca 300mg / winstrol 20mg, nu deca 400mg / test-e 500mg.
    Ik kuur 10 weken + 4 weken nakuur en dan 4 maand niets. Ik gebruik deca vanwege de heel goede invloed op mijn schouder. Als ik deca gebruik train ik 4 maand pijnvrij. Ik ga dan ook deca blijven gebruiken zolang ik blijf trainen, enkel en allen voor dit effect.

Na mijn eerste kuur deca waren mijn test waarden: vrij test 0.219 nmol/l (ref 0.198-0.619), testosteron bindend globuline 23.8 nmol/l (ref 18.3-54.1), testosteron 9.40 nmol/l (ref 8.64-29).
    Dus al deze waarden waren heel laag. Nakuur was 4 weken 20mg nolvadex dagelijks.
    Ik weet dat deca hard onderdrukt maar hoe lang is dit effect precies? Bloed was genomen 4 maand na einde kuur (aanvang nieuwe kuur). Zouden mijn natuurlijke waarden dan niet hoger moeten gestaan hebben?

Nu heb ik voor mijn nakuur nolvadex en hcg.
    Ik was van plan om bij mijn laatse spuit test/deca dan ook 2000hcg te zetten, week erna 1000 hcg, week erna 1000hcg en 20 nolvadex te starten dagelijks, terug 1000hcg en 20nolvadex. Dan uiteindelijk nog 20 nolvadex gedurende 5 weken. Totaal nakuur is dan 8 weken.
    Zou deze nakuur mijn natuurlijke waarden goed krijgen, of is 4 maand gewoon te kort om te herstellen van deca?

Zou ik dan niet beter zijn dat ik test-e in 100-125mg blijf gebruiken tot mijn volgende kuur? Moet ik dan nog nakuren na deze kuur indien ik dit zou doen?
    Ik ben 44 jaar en heb geen kinderwens meer maar wel nog graag sex :-) Dus maakt het mij niet zo veel uit of ik natuurlijke waarden terugkrijg of niet. Heb gewoon geen zin zoals bij vorige kuur om 4 maand op een heel laag test te staan. Libido laag, futloos, weinig kracht,...

Alvast bedankt

Dat kan ik volgend jaar dan wel nog eens bekijken of ik dit zelf nodig vind. Ik heb nog steeds schrik om mijn lichaam op mijn leeftijd constant bloot te stellen aan steroiden. Voorlopig is 4-5 maand pijnvrij al voldoende voor mij. Met geregeld een complete bloedafname ter controle.
    Ik geef eerlijk toe dat in mijn off periode dit soms frustrerend was niet te kunnen wat ik anders kon. Maar dat zal ook ongetwijfeld zijn door mijn lage test waarden. Eerst even zo proberen en we zullen wel zien waar we komen.

Ooit heeft er iemand gezegd het is geen race maar een marathon ;)
    Eten zit goed maak in mijn inziens voldoende vooruitgang.

Hoe lang moet ik wachten na een blast om bloedwaarden laten bepalen? Ik had gedacht om dit te doen net voor mijn 3 de cruise injectie.

@ bullshark
    Ik heb mij wat verdiept in cruise op test en deca en heb besloten om tijdens mijn cruise 125mg test-e en 50mg deca te spuiten.
    Wil deca zo minimaal mogelijk houden. Daarom eerst proberen op 50 en eventueel verhogen indien nodig. Nogmaals bedankt voor de tip 😉

Back
    Naar boven