AndroidHealthClinic

Nakuur na deca gebruik.

Bezoekers in dit topic

Wat ik momenteel aan sups neem:
ubiquinol
cholixx red 2.9 cholesterol
nac plus
curcumine
vitamine d3 6000iu
extra omega-3 500mg
pyridoxal-5-fosfaat
collagen tabs 2500mg
glucosamine chondroitin & msm
body &fit 24hr mens's pack: Men's Multi complex A t/m Z - Van A tot Z, vitamines en mineralen. Omega-3 1000mg. Men's Performance combinatie van kruiden en supplementen. Maca poeder Ashwagandha Fenegriek L- arginine L-aspartaat Seleen Netelextract Panax Ginsengextract Gemberwortelextract Cacao-extract Selderij-extractpoeder. High Potency Vit D3 3000IU. Zinc Magnesium Complex (ZMA formule) ZMA bevat zinc Monomethionine aspartate, magnesium aspartate en vitamine B

Recreatief drugsgebruik is minder schadelijk dan dit recept vermoed ik.

Oké, blijkbaar hebben we 2 dokters in de zaal. Leg uit, wat is er schadelijk aan vitaminen enz. Leer steeds graag nieuwe dingen bij ;)

Ik neem aan dat je ook vast voedsel eet, beetje gebalanceerd zit daar over het algemeen al veel van deze vitamines in. Als je dan zoals bovenstaand nog minimaal 100% adh toevoegd, plus extra's, zoals genoemd in lijst, dan is het wat veel kerel....

Ik neem aan dat je ook vast voedsel eet, beetje gebalanceerd zit daar over het algemeen al veel van deze vitamines in. Als je dan zoals bovenstaand nog minimaal 100% adh toevoegd, plus extra's, zoals genoemd in lijst, dan is het wat veel kerel....
Ik neem ook redelijk wat aan supps en vitamines etc, ruim boven zgn adh, en mijn bloed is prima. wordt 3x pj gecontroleerd.

oa is adh voor Vitamine D 10mcg per dag, en ik neem 62.5 en mijn carcidiolwaarde is >100 nmol/L wat uit onderzoeken blijkt, dat dit veel gunstiger is dan de streefwaarde van 30nmol/L die HA aanhouden

Het enige wat beter kon in mijn laatste bloedonderzoek was cholesterol te hoog, ijzer te hoog en vit D te laag.
Voor de cholesterol ben ik dus curcumine, ubiquinol en cholix red 2.9 beginnen bijnemen. Aangezien dit geen specifieke medicijnen zijn is de gunstige werking hiervan beperkter dan iets op voorschrift.
IJzer lig ik niet wakker van.
Vitamine D was te laag, vandaar dat ik nu een dubbele dosis neem.
Aan de hand van een test in de gym was ook gebleken dat mijn omega 3 die ik nam te laag was. Hiervoor dus ook een dubbele dosis.
NAC is ter bescherming van de lever en nieren wat ook aangewezen is als je kuurt.
p5p is voor te hoge prolactine / estrogeen waarde te verlagen. Ook handig tijdens een kuur.

Het staat jullie vrij om te doen waar je je goed bij voelt, daar kom ik niet aan... Het lijkt mij wat veel, qua kosten baten, maar dat is een persoonlijke mening denk ik.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven