- Waardering
- 20.417
Deca is inderdaad een wondermiddel voor mensen met blessures en chronische pijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Wat ik momenteel aan sups neem:
ubiquinol
cholixx red 2.9 cholesterol
nac plus
curcumine
vitamine d3 6000iu
extra omega-3 500mg
pyridoxal-5-fosfaat
collagen tabs 2500mg
glucosamine chondroitin & msm
body &fit 24hr mens's pack: Men's Multi complex A t/m Z - Van A tot Z, vitamines en mineralen. Omega-3 1000mg. Men's Performance combinatie van kruiden en supplementen. Maca poeder Ashwagandha Fenegriek L- arginine L-aspartaat Seleen Netelextract Panax Ginsengextract Gemberwortelextract Cacao-extract Selderij-extractpoeder. High Potency Vit D3 3000IU. Zinc Magnesium Complex (ZMA formule) ZMA bevat zinc Monomethionine aspartate, magnesium aspartate en vitamine B
Inderdaad, de tering🤣 vitamine vergiftiging🤣🤣Recreatief drugsgebruik is minder schadelijk dan dit recept vermoed ik.
Ik neem ook redelijk wat aan supps en vitamines etc, ruim boven zgn adh, en mijn bloed is prima. wordt 3x pj gecontroleerd.Ik neem aan dat je ook vast voedsel eet, beetje gebalanceerd zit daar over het algemeen al veel van deze vitamines in. Als je dan zoals bovenstaand nog minimaal 100% adh toevoegd, plus extra's, zoals genoemd in lijst, dan is het wat veel kerel....