MuscleMeat

Nakuur na test p/primo/ana

Bezoekers in dit topic

TheHague

Novice
Lid geworden
29 sep 2014
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
68kg
Vetpercentage
7%
Beste allemaal!

Ik heb bijna een een 8 weken lange kuur achter de rug van:
-Test P 500mg per week (verdeeld natuurlijk)
-Primo 400mg
-Anavar op mn piek 60mg per dag.

Nakuur wil ik gaan starten 10-14 dagen na mijn laatste injectie maar ben er nog niet uit welke nakuur ik doe. Nolva, clomid of een combi ervan. De meeste mensen hier zeggen nolva maar nolva laat alleen de receptoren voor oestrogeen niet binden maar het blijft wel in het lichaam.. van waar dus die keuze?

Nolva, clomid, of gecombineerd en waarom!? Onderbouwd aub....
 
Long time lurker hier(ben mijn andere account kwijt), waarom begin jij met een kuur voordat jij je hele kuur op orde hebt?
Heb je Nolva of Clomid wel in huis of moet je die nog bestellen? Wat nou als je source tijdelijk geen Nolva of Clomid kan leveren?
Heb je HCG mee laten lopen tijdens je kuur?
Ik ben geen expert op het gebied van anabolen maar is 8 weken Primobolan niet een beetje te kort voor Primobolan?

Waarschijnlijk moet je het volgende doen:
Nolva 20/20/10/10
HCG 2000IU per week(Week 9 en 10).

Maar nogmaals ik ben geen expert op het gebied van anabolen.
 
De eenvoudigste nakuur na een simpele kuur zoals de jouwe is gewoon 3 weken clomid op 50 mg.

Je vraagt om een onderbouwing: doe je f*cking huiswerk en binnen 5 min vind je voldoende topics waarin onderbouwd wordt dat clomid beter is dan nolva en dat 3 weken nakuur volstaat na een kuur van 8 weken.

De volgende kuur trouwens HCG laten meelopen tijdens je kuur tot aan je nakuur op 2* 500-750 IU per week (het is niet duidelijk of je dit nu hebt gedaan). Dit zorgt voor een sneller herstel omdat je testes de hele tijd actief blijven tijdens je kuur. Enkel je hypofyse dient dan op te starten na je kuur en dit gaat een stuk sneller dan het opstarten van je testes.
 
Je vraagt om een onderbouwing: doe je f*cking huiswerk en binnen 5 min vind je voldoende topics waarin onderbouwd wordt dat clomid beter is dan nolva en dat 3 weken nakuur volstaat na een kuur van 8 weken.

Zijn er ook genoeg topics te vinden waarin gebruikers aangeven met clomid bijwerkingen te hebben en met nolva niet tot nauwelijks (andersom ben ik er minder tegengekomen)
 
Zijn er ook genoeg topics te vinden waarin gebruikers aangeven met clomid bijwerkingen te hebben en met nolva niet tot nauwelijks (andersom ben ik er minder tegengekomen)

Die bijwerkingen komen omdat men vroeger (en nu ook nog te vaak) hoge doseringen clomid nam/neemt. Op 25-50 mg zijn die bijwerkingen quasi nihil.

Clomid helpt veel sneller om je eigen productie herop te starten dan nolva en op lage dosering => amper/zelden bijwerkingen.
 
We moeten het ook nog voor hem onderbouwen..

Jij had je huiswerk moeten doen alvorens jij je kuur begon.

25 mg clomifeen voor 4 weken.
 
We moeten het ook nog voor hem onderbouwen..

Jij had je huiswerk moeten doen alvorens jij je kuur begon.

25 mg clomifeen voor 4 weken.

Er zit hier op het forum heel veel kennis verzameld qua AAS. Het valt me echter op dat er steeds minder gereageerd wordt in dit soort topics door de leden met ervaring.

Volgens mij speelt het zeker een rol dat veel nieuwelingen weinig inspanning leveren om zelf iets op te zoeken + dat ze dan nog eens uitgebreide onderbouwingen gaan lopen 'eisen'.

Bovendien worden heel vaak dezelfde dingen hersenloos gepapegaaid door wijsneuzen.
 
Er zit hier op het forum heel veel kennis verzameld qua AAS. Het valt me echter op dat er steeds minder gereageerd wordt in dit soort topics door de leden met ervaring.

Volgens mij speelt het zeker een rol dat veel nieuwelingen weinig inspanning leveren om zelf iets op te zoeken + dat ze dan nog eens uitgebreide onderbouwingen gaan lopen 'eisen'.

Bovendien worden heel vaak dezelfde dingen hersenloos gepapegaaid door wijsneuzen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat de leden met ervaring er niet heel veel zin in hebben om op zo’n topic te reageren. Ik erger me er zelf ook al groen en geel aan.

Maar het niveau gaat nog verder zakken komende jaren bij de sportscholen ben ik bang. Dus komen nog veel meer van dit soort topics.

Erg jammer.
 
Long time lurker hier(ben mijn andere account kwijt), waarom begin jij met een kuur voordat jij je hele kuur op orde hebt?
Heb je Nolva of Clomid wel in huis of moet je die nog bestellen? Wat nou als je source tijdelijk geen Nolva of Clomid kan leveren?
Heb je HCG mee laten lopen tijdens je kuur?
Ik ben geen expert op het gebied van anabolen maar is 8 weken Primobolan niet een beetje te kort voor Primobolan?

Waarschijnlijk moet je het volgende doen:
Nolva 20/20/10/10
HCG 2000IU per week(Week 9 en 10).

Maar nogmaals ik ben geen expert op het gebied van anabolen.

Ik heb nolva in huis omdat ik redelijk gevoelig ben voor gyno en heb deze ook gebruikt. Heb echter sowieso wat meer nodig. Had de primobolan ook liever wat langer gehad maar heb geen kuur gedaan om uitzonderlijke gains te krijgen. Ik kan voor mijn sport getest en heb dus een kort tijdsbestek waarin ik dit kan doen

Bedankt voor je reactie!
 
De eenvoudigste nakuur na een simpele kuur zoals de jouwe is gewoon 3 weken clomid op 50 mg.

Je vraagt om een onderbouwing: doe je f*cking huiswerk en binnen 5 min vind je voldoende topics waarin onderbouwd wordt dat clomid beter is dan nolva en dat 3 weken nakuur volstaat na een kuur van 8 weken.

De volgende kuur trouwens HCG laten meelopen tijdens je kuur tot aan je nakuur op 2* 500-750 IU per week (het is niet duidelijk of je dit nu hebt gedaan). Dit zorgt voor een sneller herstel omdat je testes de hele tijd actief blijven tijdens je kuur. Enkel je hypofyse dient dan op te starten na je kuur en dit gaat een stuk sneller dan het opstarten van je testes.

Ik vind inderdaad heel veel informatie hierover, echter vind ik het juist té veel en weet ik niet wat ik kan en moet geloven. Ik ben zelf van mening clomid en nolva te gebruiken ja alleen zie ik tientallen mensen in topics praten over alleen een nolva nakuur dus was enkelt benieuwd.

Bedankt voor je reactie!
 
We moeten het ook nog voor hem onderbouwen..

Jij had je huiswerk moeten doen alvorens jij je kuur begon.

25 mg clomifeen voor 4 weken.

Ik weet wat beide producten doen, alle 3 met HCG erbij. Echter vind ik als "beginner" met het kuren het onderscheiden van de juiste info lastig wanneer er op forums als dit 100 verschillende antwoorden worden gegeven.

Toch bedankt!
 
Back
Naar boven