MuscleMeat

Nakuur Nolvadex nemen?

Bezoekers in dit topic

Bodymind123

Novice
Lid geworden
15 feb 2022
Berichten
12
Waardering
4
Lengte
1m93
Massa
90kg
Hallo iedereen,

Februari dit jaar ben ik gestopt met het nemen van Winstrol. Dit heb ik ongeveer 12 weken lang gebruikt en daarbij ongeveer 50mg per dag in pilvorm. Daarbij heb ik toen geen nakuur genomen toen ik ben gestopt. Nu heb ik twee dagen geleden mijn testosteron waarden laten meten en het blijkt dat deze op 5.1 nmol/L zit.
Is het handig om maanden nadat je gestopt bent, nog een nakuur Nolvadex te nemen?
Of is het het slimst om eerst een tweede meting te doen om te zien hoe snel de waarden herstellen?
 
Wat was het vooraf, en waarom twaalf weken Winny, terwijl 6 weken normaal is ?

wat zijn trouwens je leverwaarden nu, na 12weken 50mg/pd ?
 
Laatst bewerkt:
Vooraf heb ik niet gemeten, dit is mijn eerste testosteronmeting na de kuur in februari. Ik zou graag willen weten of het handig is om maanden nadat je gestopt bent, nog een nakuur Nolvadex te nemen?
 
Begin eens met 20mg/pd en laat je over 6 weken weer testen, maar dan uitgebreid.

2 weken 20mg/pd
2 weken 20mg eod, of splitsen en 10mg ed.
voor je dat zo gaat vragen
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,

Februari dit jaar ben ik gestopt met het nemen van Winstrol. Dit heb ik ongeveer 12 weken lang gebruikt en daarbij ongeveer 50mg per dag in pilvorm. Daarbij heb ik toen geen nakuur genomen toen ik ben gestopt. Nu heb ik twee dagen geleden mijn testosteron waarden laten meten en het blijkt dat deze op 5.1 nmol/L zit.
Is het handig om maanden nadat je gestopt bent, nog een nakuur Nolvadex te nemen?
Of is het het slimst om eerst een tweede meting te doen om te zien hoe snel de waarden herstellen?
Hoe voel je je verder? Heb je klachten? Over twee maanden zou ik een herhaalmeting doen van het testosteron, LH, SHBG, en als je budget hebt ferritine, transferrinesaturatie, BSE en prolactine.
 
Wat zei je huisarts half februari trouwens over de steken, en heb je ook verteld dat je winstrol 12 weken hebt gesnoept ?
Geen bloedonderzoek gedaan toen ?
We zijn ondertussen al half jaar verder....
 
Back
Naar boven