MuscleMeat

nakuur nolvadex (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rambo3

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
125
Waardering
0
ik ben bijna klaar met een kuurtje 200 deca en 250 sus van 10 weken. over 4 weken ben ik er klaar mee. en ga daarna vanaf week 13 nakuren. dus ik ging net ff wat nolvadex halen. ik had het in mijn gedachten om week 13 en 14 40mg nolva te nemen per dag en week 15 en 16 20 mg/d.

bij ons hier is het heel erg makkelijk om ze te kopen en is er altijd, dus vandaar dat ik geen haast had om meteen vanaf het begin nolva in huis te heben.

dus ik ging er net ff heen oim het te halen. WAT DENKEN JULLIE???!!!! hij keek me aan alsof ik gek was. nolva voor nakuur?? hij dacht dat ik een grapje maakte. hij zei dat het onwijs dom was om met nolva na te kuren. je zult onwijs veel massa verliesen. nolva is alleen voor gyno zei hij. hij zei ook dat ik het meteen van hem kon kopen maar dat ik dan heel erg dom bezig was. clomid enzo dat zijn om mee na te kuren vond hij.
ik zeg tegen hem ja maar op internet.....blablabla.... maar hij vond het nergens op slaan.

dus ik heb het maar ff niet gekocht en zei dat ik terug zou komen. hij is wel iemand waar iedereen heel veel respect voor heeft. verkoopt al 25 jaar spullen hier. iedereen noemt hem ook dokter...(zijn voornaam). dus nu ben ik aan het twijfelen.

wat vinden jullie ervan? is er een mogelijkheid dat ik hem uit kan lullen en hem kan bewijzen dat nolvadex wel goed is voor nakuur? of vinden jullie dat ik gewoon me bek moet houden clomid enzo moet gaan kopen?
 
Lees de sticky's goed door en je zult je antwoord geheid vinden. Zo kun je hem ervan overtuigen waarom nolva volgens jou wel als nakuur gebruikt kan worden.
 
Op aandringen van de TS topic weer open.

Hij weet dus wel alles, maar is dus benieuwd hoe hij het moet brengen. :o
 
ik zou hem gewoon uitleggen wat nolvadex daadwerkelijk doet , en dat je het graag wilt hebben..as simple as that!

..en zeg anders gewoon dat je er nog een paar weekjes aan hebt geplakt, maar dat je last krijgt van gyno!
 
G21 zei:
ik zou hem gewoon uitleggen wat nolvadex daadwerkelijk doet , en dat je het graag wilt hebben..as simple as that!

..en zeg anders gewoon dat je er nog een paar weekjes aan hebt geplakt, maar dat je last krijgt van gyno!

Het is nergens voor nodig om te liegen vind ik. Als hij gewoon de info verzamelt en zich kan beargumenteren waarom het wel geschikt is volgens hem in een nakuur kan hij die verkoper nog wat leren.
 
gaf het ook aan als tweede optie!

als de topicstarter stevig in zn schoenen had gestaan, en zn huiswerk goed had voorbereid had ie sowieso het topic niet hoeven te openen en zn apotheker in zn waarden kunnen laten! ;)
 
ten eerste: ik kan het gewoon kopen hoor. ik hoef niet te liegen of wat dan ook. hij zei alleen dat ik dan dom bezig was.

ten tweede: ik hebt het hem ook vertelt waarom ik nolva wou hebben. het gaat hier niet om wat ik moet weten. ik weet er genoeg over. anti oestrogeen blablabla, maar als hij( ja iemand die al 25 jaar in het vak zit!!!!!!!!!!!!!!!) met woorden komt als : MAAR...... dan kan ik daar geen antwoord op geven. het gaat hier niet om BASISKENNIS maar meer. ik snapte niet eens waar hij het over had toen hij naast LH met 5 soorten andere hormonen kwam.

dus ii vraag aan jullie hoe overtuigen jullie iemand dat nolvadex wel goed is. als ik dat allemaal bij elkaar zet en kan kijken of er wat tussen zit wat hij niet weet.

en misschien heeft hij helemaal gelijk. of miischien niet.

en ik kan natuur ook gewoon clomid nemen inplaats van nolva. of vinden jullie dat niet goed? (heb het over niet alleen clomid maar ook wat anders erbij, maar daar gaat het nu niet echt om)
 
Deze pagina uitprinten? http://www.bodybuilding.com/fun/catnolv.htm

[..]

So which one should you use? Well personally, I'd have to say Nolvadex. Both as an on-cycle anti-estrogen and a post-cycle therapy. As an anti-estrogen its simply much stronger, demonstrated by the fact that better results are obtained with 20-40 mg than with 100-150 mg of clomid. For post-cycle, this plays a key role as well. It deactivates rebound estrogen much faster and more effective. But most importantly, Nolvadex has a direct influence on bringing back natural testosterone, where as clomid may actually have a slight negative influence. The reason being that Tamoxifen (as in Nolvadex) seems to increase the responsiveness of LH (luteinizing hormone) to GnRH (gonadtropin releasing hormone), whereas clomid seems to decrease the responsiveness a bit1.

[..]

1Vermeulen A., Comhaire F., Hormonal effects of an anti-estrogen, tamoxifen, in normal and oligospermic men, Fertil. Ster. 29 (1978) 320-27
 
okey dit ga ik aan hem laten zien. maar ik denk dat hij dan wel op in gaat. en gaat beweren dat niet alles wat op internet staat klopt. maar we zien het wel.

alleen vroeg ik me af hea : is hij nou echt zo dom? bedoel hij is tog wel 25 jaar bezig met verkopen en zelf gebruiken van aas. dan zou je dit tog moeten weten ?????? ik ga ook volgende keer wat hij zegt op schrijven, want soms komt hij met hormonen aan waar ik niet eens de naam van gehoord heb. dan hebben we het niet over basiskennis.
of kan het zijn dat hij gelijk heeft ??? (want volgens hem zal je veel massa verliezen als je aan de nolva gaat ipv clomod).

mijn conclusie: ik heb dit eigenlijk best vaak gehoor en ook zelfs hier paak keer gelezen van mensen die met vragen kwamen. ik denk dat het iets is waar bodybuilders niet over eens zijn geworden en zo 2 groepen zijn ontstaan. 1 voorstanders voor clomid en 1 voor nolvadex. kan het zijn dat ik gelijk heb?
 
Als mensen blijven hangen in 't gedachtengoed van pak 'em beet 15 jaar geleden kan dat ja.

Maar als ze zich goed ingelezen hadden hadden ze kunnen weten dat het beide zwakke oestrogenen zijn met hoge affiniteit voor de receptor.
 
Back
Naar boven