AndroidHealthClinic

Nakuur sarms

Bezoekers in dit topic

amaru92

Novice
Lid geworden
31 mei 2023
Berichten
10
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal, speciaal een account aangemaakt om hier verdere info te krijgen

Ik sta op het punt een lgd en mk677 kuur te beginnen, het enige wat mij onduidelijk is zijn de overige spulletjes die ik erbij moet nemen (nakuur) ik ga het voor 6 weken proberen om te kijken hoe mijn lichaam erop reageert.

Kan iemand mij vertellen wat ik na de kuur of misschien tijdens de kuur al moet nemen om na de 6 weken normale hormoonlevels te behouden en/of niet in een dip te raken?

Mvg.
 
Nakuur: geen.
 
Op Reddit hoor je veel die Enclomifene nemen tijdens SARMs kuren om onderdrukking tegen te gaan, maar zelf geen ervaring met SARMs
 
Verschiet ik van. K lees/hoor toch andere zaken? Aangezien sarms best wel kunnen onderdrukken, niet?
Ik denk minder dan een oral kuurtje van 6 weken maar dat denk ik dus geen idee.
 
Ik denk minder dan een oral kuurtje van 6 weken maar dat denk ik dus geen idee.
Ja en t is natuurlijk ook maar 6 weken sarms. De cycles waar ik zoe dat ze een pct aanraden zijn die van min 8 weken.
 
Ik twijfel nog steeds, als ik na 6 weken stop worden mijn levels dan langzaam aan weer normaal zonder middelengebruik?
 
Ik twijfel nog steeds, als ik na 6 weken stop worden mijn levels dan langzaam aan weer normaal zonder middelengebruik?
Zelfs op testosteron 250mg ew herstel je natuurlijk
 
Verschiet ik van. K lees/hoor toch andere zaken? Aangezien sarms best wel kunnen onderdrukken, niet?
Zes weken is vrij kort, en die SARMs hebben - net als orale anabolen - een vrij korte halfwaardetijd, dus met een paar dagen is dat ook vrijwel volledig uit je systeem. De totale duur van onderdrukking is dus heel beperkt. Daarnaast onderdrukken zij vrijwel uitsluitend als androgeen, en niet ook als oestrogeen. Wat de onderdrukking wat milder maakt (zolang je niet al te hoog doseert), en er dus niet noodzakelijkerwijs ook een totale onderdrukking is. Tot slot is de effectiviteit van een nakuur discutabel. Uit de HAARLEM-studie bleek dat drie maanden na het staken van een AAS-kuur van gemiddeld zo'n 5 maanden de testosteronwaarde op groepsniveau weer herstelt was naar wat het was, zonder nakuur. Er lijkt dus überhaupt weinig noodzaak voor een nakuur.
 
Zes weken is vrij kort, en die SARMs hebben - net als orale anabolen - een vrij korte halfwaardetijd, dus met een paar dagen is dat ook vrijwel volledig uit je systeem. De totale duur van onderdrukking is dus heel beperkt. Daarnaast onderdrukken zij vrijwel uitsluitend als androgeen, en niet ook als oestrogeen. Wat de onderdrukking wat milder maakt (zolang je niet al te hoog doseert), en er dus niet noodzakelijkerwijs ook een totale onderdrukking is. Tot slot is de effectiviteit van een nakuur discutabel. Uit de HAARLEM-studie bleek dat drie maanden na het staken van een AAS-kuur van gemiddeld zo'n 5 maanden de testosteronwaarde op groepsniveau weer herstelt was naar wat het was, zonder nakuur. Er lijkt dus überhaupt weinig noodzaak voor een nakuur.
Duidelijk en verhelderend.
 
Echt super duidelijk! Bedankt allemaal
 
Zes weken is vrij kort, en die SARMs hebben - net als orale anabolen - een vrij korte halfwaardetijd, dus met een paar dagen is dat ook vrijwel volledig uit je systeem. De totale duur van onderdrukking is dus heel beperkt. Daarnaast onderdrukken zij vrijwel uitsluitend als androgeen, en niet ook als oestrogeen. Wat de onderdrukking wat milder maakt (zolang je niet al te hoog doseert), en er dus niet noodzakelijkerwijs ook een totale onderdrukking is. Tot slot is de effectiviteit van een nakuur discutabel. Uit de HAARLEM-studie bleek dat drie maanden na het staken van een AAS-kuur van gemiddeld zo'n 5 maanden de testosteronwaarde op groepsniveau weer herstelt was naar wat het was, zonder nakuur. Er lijkt dus überhaupt weinig noodzaak voor een nakuur.
Maar dit is puur na de kuur. Hoe is het herstel als je tijdens de kuur HCG of Enclomiphene gebruikt om onderdrukking te verminderen?
 
Maar dit is puur na de kuur. Hoe is het herstel als je tijdens de kuur HCG of Enclomiphene gebruikt om onderdrukking te verminderen?

Ben ik ook benieuwd naar
 
Maar dit is puur na de kuur. Hoe is het herstel als je tijdens de kuur HCG of Enclomiphene gebruikt om onderdrukking te verminderen?
Wat valt er te bevorderen als het zo snel al is hersteld?

Van zowel hCG als SERMs zie ik het nut niet bij zo'n korte blootstelling en een al mildere onderdrukking dan bij aromatiserende middelen.
 
Maar dit is puur na de kuur. Hoe is het herstel als je tijdens de kuur HCG of Enclomiphene gebruikt om onderdrukking te verminderen?
Waarom zou je iets nemen terwijl het niet nodig is?
Beter neem je geen sarms, want hoogstwaarschijnlijk gaat TS zich verrot voelen van de MK677.
 
Waarom zou je iets nemen terwijl het niet nodig is?
Beter neem je geen sarms, want hoogstwaarschijnlijk gaat TS zich verrot voelen van de MK677.
Ik zou het zelf ook zeker niet doen, vroeg me de theorie meer af. Zou eerder low dose test only doen dan SARMs
 
Back
Naar boven