AndroidHealthClinic

Nakuur test only cycle

Bezoekers in dit topic

L020

Novice
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
Ik heb zojuist mijn eerste kuur test e erop zitten, eerste 4 weken 250 mg per week verdeeld over 2 dosissen. Daarna ben ik overgegaan op 500mg voor 4 weken en de laatste 2 weken heb ik weer afgebouwd naar 250mg per week.
Geen bijwerkingen behalve een klein beetje acne
Ik ben 22 jaar oud en ik twijfel of ik een pct moet doen of niet. Mijn arts raad dit af maar ik heb ook wel een idee dat zijn niet heel veel kennis heeft over steroïden. Ik heb al nolvadex in huis maar ik ben bang dat ik het ga nemen zonder dat ik het eigenlijk nodig heb.
Ook wil ik niet meer in de toekomst gaan kuren omdat ik het eigenlijk niet fijn vind om steeds te prikken.

Raden jullie aan om wel een pct te doen of gewoon zelf te herstellen omdat het een vrij lichte kuur was?

Heb je ook HCG gehaald, zou daar eerst mee beginnen. verder herstel je wel op natuurlijke basis als je verder gezond bent, en je bloed vooraf goed was.

Ik hoorde juist dat hcg meer werd gebruikt na een kuur met zwaardere middelen. Raad je dit ook aan na test only ?

wat is de gebruikelijke duur en hoeveelheid met een nakuur hcg ?

Wordt hier eigenlijk altijd aangeraden.
Ja maar niet bij iedereen noodzakelijk. Ik zeg altijd wat je niet echt nodig hebt ook niet gebruiken. Toch altijd ook mogelijke bijwerkingen. Lees hier veel van die dingen zoals arimidex eod. en of preventief tamoxifen al laten meelopen etc. Zelf nooit gebruikt en ballen doen het goed, ok soms beetje gekrompe bij een kuur vroeger maar hersteld zich dan toch snel en goed en over de werking van aanmaak nieuwe zaadcellen toch 2 keer een ongewenste zwangerschap veroorzaakt. Android Health Clinic knows best.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven