AndroidHealthClinic

Nakuur vrouwen, hoe zit dat?

Bezoekers in dit topic

ameth

Cool Novice
Lid geworden
21 okt 2016
Berichten
149
Waardering
33
Het is me opgevallen dat die enkele keer dat een vrouw hier op dit forum voornemens is een kuur te starten en daarover vragen stelt er eigenlijk nooit gesproken wordt over een nakuur.
Het is natuurlijk goed mogelijk dat een nakuur bij vrouwen niet van toepassing is, ik weet dat niet.
Daarom stel ik namens de vrouwenafdeling adspirant kuurders de vraag is het noodzaak dat vrouwen nakuren en zo ja hoe ziet die er dan uit?
Ik hoop dat belangstellende vrouwen deze discussie zullen voortzetten, ik volg slechts met interesse.
 
Vrouwen maken geen test aan via de teelballen maar via de ovaria en de bijnieren mss daarom? en vrouwen maken zeer weinig test aan van hunzelf dus is het mss niet belangrijk voor hun.

Maar ik zou het niet weten.
 
Volgens mij heeft galen dit al lang behandeld hier op forum.
 
Het is me opgevallen dat die enkele keer dat een vrouw hier op dit forum voornemens is een kuur te starten en daarover vragen stelt er eigenlijk nooit gesproken wordt over een nakuur.
Het is natuurlijk goed mogelijk dat een nakuur bij vrouwen niet van toepassing is, ik weet dat niet.
Daarom stel ik namens de vrouwenafdeling adspirant kuurders de vraag is het noodzaak dat vrouwen nakuren en zo ja hoe ziet die er dan uit?
Ik hoop dat belangstellende vrouwen deze discussie zullen voortzetten, ik volg slechts met interesse.
Vrouwennakuur bestaat niet, als ze stoppen met de pil kuren ze toch ook niet na? Dat gaat helemaal vanzelf bij hun. En nog vrij rap ook, meestal binnen 1-2 maanden weer de normale menstruatiecyclus ook al hebben ze jaren achtereen de pil geslikt.
 
Back
Naar boven