AndroidHealthClinic

Nakuur wel of niet ?

Bezoekers in dit topic

TM

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
97kg
Vetpercentage
10%
Hoi allemaal,

Ben benieuwd naar jullie advies op wel of geen nakuur nemen. Lees verschillende dingen op het internet en denk dat het eerder afhangt van de soort kuur dat je neemt.

Train al +-15 jaar, eerste 9-10 jaar naturel.
Kuur geschiedenis; test + dianabol, jaartje later mix kuur, jaartje later test + tren. Helaas zwaar afgezien van tren, dosis verlaagd van 400mg naar 200mg en uiteindelijk eerder mee gestopt.

Laatste kuur 2 jaar geleden, huidige stats;
1m86
97kg
+-12% bodyfat

Wil graag kwalitatief spiermassa aankomen en ben van plan om te nemen;

Test e 500 mg
Mast e 200mg
Dhb 100mg

Voor +-12 weken lang.

Wat is jullie advies in het algemeen op de schema en wel of geen nakuur na dit ?

Alvast bedankt 👍🏼

Laatst bewerkt:
350 test
200 mast. je kunt na week of 7 altijd nog verhogen, en vergeet niet dat je al 2j off bent.
nakuur is je eigen keuze, De één zegt niet nodig, de ander wel. blijft ook na veel onderzoeken niet echt duidelijk. laat wel vooraf je bloed nakijken

Verhogen na een tijdje is dat goed ?

Ik persoonlijk dacht van wel.
Maar heb recent met een prof bodybuilder gesproken en volgens hem was dat niet goed, dit omwille van dat jou lichaam elke keer aan de hoeveelheid zou moeten wennen, wat dan volgens hem slecht was. Ik zou dan teveel met hormonen spelen.

Bloed heb ik pas laten trekken, alles was top volgens mijn arts.

Verhogen na een tijdje is dat goed ?

Ik persoonlijk dacht van wel.
Maar heb recent met een prof bodybuilder gesproken en volgens hem was dat niet goed, dit omwille van dat jou lichaam elke keer aan de hoeveelheid zou moeten wennen, wat dan volgens hem slecht was. Ik zou dan teveel met hormonen spelen.

Bloed heb ik pas laten trekken, alles was top volgens mijn arts.
Dat domme gelul ken ik onderhand wel, daarom kom je ook met je vragen hier.

Ja klopt, en dan met elke keer te verhogen doe je het steeds opnieuw. Volgens hem
Volgens mij doe je dit sowieso al als je kuurt, niet?

Zal het proberen goed te formuleren, jij hebt contact gehad met een professionele bodybuilder en die heeft jou vraag min of meer beantwoord. Waarom stel je deze vraag dan niet nog een keer? Gewoon door deze professionele BBer laten begeleiden

Oke zal het ook even goed proberen te formuleren.
Ten eerste hij is mijn coach niet of iets is gewoon iemand die ik in de gym heb ontmoet.
Ten tweede is niet omdat iemand iets ene keer zegt dat ik het blindelings moet geloven, wou kijken wat jullie erop te zeggen hebben. Want volgens de posts die ik hier lees is hier elke tweede member een prof bodybuilder.
Ten derde dacht dat dit een forum is waar je gewoon een vraag kan stellen ? En dat er iemand een fatsoenlijk antwoord/advies kon geven.

Back
Naar boven