XXL Nutrition

Nakuur winstrol only

Bezoekers in dit topic

Otonio

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2004
Berichten
154
Waardering
1
Hey,

Het is hier waarschijnlijk al 100 keer gevraagd en ik heb ooit het antwoord gevonden, maar vind het nu niet meer terug.

Wat is de ideale nakuur na 6 weken winstrol tabs 40mg ED?

Meestal wordt Nolvadex geantwoord gedurende 2 weken, maar hoelang wachten na de kuur en welke hoeveelheden?

Greetz.

Oei, ik heb dit op de verkeerde plaats gepost, mijn excuses.
 
Laatst bewerkt:
De dag na de laatste inname beginnen met nolva idd op 20 mg.. Zou je 2 á 3 weken kunnen doen, moet zeker genoeg zijn..
 
waarom nolva??? winnie aromatiseert niet en zet zich dus niet om in oestrogeen..zou eerder 20-30mg clomid pakken gedurende 3weken
 
Goed opgemerkt;) Niet aan gedacht, maar clomid klinkt zo zwaar in de oren voor na een winny kuurtje hehe:)
 
Winstrol only.Gewoon goed doortrainen en eten,nakuur is niet nodig.
 
zeg dan niks lorenzo... gewoon nolvadex pakken 2weekjes. Men vergeet de eventuele rebound!?
 
dat maakt het niet gemakkelijker voor die jongen.

hij heeft nou 3 totaal verschillende antwoorden :eek!:
 
zeg dan niks lorenzo... gewoon nolvadex pakken 2weekjes. Men vergeet de eventuele rebound!?

nolvadex doet zo en zo al niks bij winstrol(zeg dan niks)clom is gewoon te zwaar bij zo licht kuurtje.
 
idd.
vraag maar aan wat wedstrijd bb,ers hier op t board.
winstrol aromatiseert niet dus nakuur is niet nodig!
 
zeg dan niks lorenzo... gewoon nolvadex pakken 2weekjes. Men vergeet de eventuele rebound!?

Na mijn winny only ook nooit een nakuur gepakt en niets van een rebound vernomen....
 
Na mijn winny only ook nooit een nakuur gepakt en niets van een rebound vernomen....


hoeveel kilo heb je nou gewonnen van winny only? en hoelang was je kuur?

tabs of injects?
 
De eindeloze discussie of je wel of niet moet nakuren na winstrol only....
 
Creatine en goed eten.
 
Waarom staat dit eigenlijk in de logsectie? Hoe dan ook... ik denk dat je niet echt hoeft na te kuren na een winnie only
 
There is no need for an anti-estrogen as Winny may have such a property of its own and does not aromatize at any rate. The only counter-indication with Winny would perhaps be an anti-hypertensive if you use for a longer stack. Be sure to get liver values checked if you use for longer than 6 weeks on end. There is no real use for Clomid or Nolva post-cycle for Winny specifically since there is no post-cycle aromatisation to cause negative feedback. That makes whatever gains you made on Winny quite easy to maintain.

Dus nakuren hoeft op zich niet!
 
na winny only vind ik een nakuur niet nodig iig ik zou dat dus nooit doen
 
Gewoon een nakuur van 2 weekjes nolva op 20mg.

Even een stukje van vriend G21 :p uit een ander topic.TS had je zelf ook kunnen vinden trouwens!

niet voor de hand liggend, ben ik met je eens, maar zeker wel mogelijk!

persoonlijk vind ik dat je wel moet nakuren zelfs met een winny only!

punt is dat je altijd negatieve feedback op de axis zult hebben,ongeacht of de a.a.s aromatiseerd!wanneer de axis onderdrukt is en toediening van exogene androgenen wordt stopgezet, zal er altijd sprake zijn van verhogde aromatase simpelweg om je testosteronspiegel weer in evenwicht te brengen. een gevoelig persoon kan dus al bij een winny only gyno krijgen. (al zal dit in de regel zelden gebeuren) daarnaast is winny funest voor je cholesterol en zou nolvadex hiervoor al een uitkomst zijn(wat al door iemand anders werd aangehaald)

ik denk dat je beter na kunt denken of je wel een winny only moet nemen!

Topic -> http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/mening-nakuur-stromba-only-89565/index2.html
 
Back
Naar boven