Fitness Seller

Nakuur Winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zaadvanjemaat

Novice
Lid geworden
11 jun 2020
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
83kg
Hey guys,

Ik ben een beetje nieuw hier en ook een beetje nieuw binnen de kuurtjes. Ik ben van plan om een winstrol kuur te doen van 5 weken 50 mg. Uiteraar doe ik ook een nakuur. Ik heb veel rond gekeken op internet maar zie door de bomen het bos niet meer.

Is een normale testo booster die je bij body & fit of XXL Nutrition kan halen voldoende voor een nakuur of moet ik opzoek gaan naar PCT kuurtjes?

Alvast bedankt!
 
Hey guys,

Ik ben een beetje nieuw hier en ook een beetje nieuw binnen de kuurtjes. Ik ben van plan om een winstrol kuur te doen van 5 weken 50 mg. Uiteraar doe ik ook een nakuur. Ik heb veel rond gekeken op internet maar zie door de bomen het bos niet meer.

Is een normale testo booster die je bij body & fit of XXL Nutrition kan halen voldoende voor een nakuur of moet ik opzoek gaan naar PCT kuurtjes?

Alvast bedankt!
Als nakuur raad ik aan zaadvanjemaat, heb je best wel wat ervaring mee.
succes
 
Zaad van je maat?
 
Nou benieuwd wat jouw bijdrage gaat worden aan het forum. Je trapt al goed af met je naam en winny kuurtje :p
 
Testboosters hebben geen nut. Normaal nakuren met clomid.
 
Zaad van je maat kan geen kwaad :roflol::roflol::hornyna:
 
Ga wel een normale nakuur volgen he, geen amerikaanse fora toestanden. Nakuren met 20mg clomid.
 
Ik zou 3 sarms door elkaar pakken.
 
Yep, lekker naturel en het zaad in je vrouwtje, da's plezier voor twee :thumb:
Ik heb het vermoeden dat hij meer het zaad van z'n maat prefereert. Misschien dat TS ons kan uitleggen hoe hij in hemelsnaam aan zijn naam is gekomen???
 
Hey guys,

Ik ben een beetje nieuw hier en ook een beetje nieuw binnen de kuurtjes. Ik ben van plan om een winstrol kuur te doen van 5 weken 50 mg. Uiteraar doe ik ook een nakuur. Ik heb veel rond gekeken op internet maar zie door de bomen het bos niet meer.

Is een normale testo booster die je bij body & fit of XXL Nutrition kan halen voldoende voor een nakuur of moet ik opzoek gaan naar PCT kuurtjes?

Alvast bedankt!
Neem gewoon niks als nakuur, je herstelt vanzelf vrij snel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven