MuscleMeat

Nakuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinrt

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2005
Berichten
147
Waardering
0
Hallo, Ik kom er na veel zoeken nogsteeds niet uit!
Bij deze kuur, 250mg\ml Test ent + 200mg\ml Deca
Week 1 t\m 6 30mg Dianabol.

er staat in het voorbeeld schema van deze site (Bread and Butter) dat je de gehele kuur 20mg Nolvadex per dag moet nemen. Anderen zeggen weer van niet! En de nakuur met 50mg Glomid + 20mg Nolvadex elke dag 4 weken lang.

Wat is nou de beste nakuur voor deze kuur?

m.vr.gr. Erwin
 
Hou het lekker bij 50 mg clomid per dag en 20 mg nolvadex dit gedurende 3 weken en e.v.t 4

Groeten M.
 
Kerel, gebruik de searchfunctie eens.

Er is geen algemen beste nakuur. Probeer zelf chlomid, nolva en een combi en trek uiteindelijk je eigen conclusies.

Ik ga zelf alleen maar voor Nolvadex.

Inleesinfo:


Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
en tijdens de kuur is niet nodig? want de een zegt 20mg en de andere zegt 10mg
alvast bedankt, Ik zal nog even het forum doorspitten op verdere antwoorden

groeten

ps. doe Aub niet gelijk sluiten, als je alles al weet klinkt het wel lekker makkenlijk "doe even zoeken" maar er staat overal wat anders.
 
Laatst bewerkt:
erwinrt zei:
en tijdens de kuur is niet nodig? want de een zegt 20mg en de andere zegt 10mg
alvast bedankt, Ik zal nog even het forum doorspitten op verdere antwoorden

groeten

ps. doe Aub niet gelijk sluiten, als je alles al weet klinkt het wel lekker makkenlijk "doe even zoeken" maar er staat overal wat anders.

Bro waar denk je dat nakuur voor staat?

Juist het woord zegt het al NA de kuur dus niet tijdens de kuur.

En jah mischien kom je bij de searchknop verschillende antwoorden tegen maar als je maar lang genoeg research doet dan zal je de hoofdlijnen er vanzelf uit kunnen halen;)
 
erwinrt zei:
en tijdens de kuur is niet nodig? want de een zegt 20mg en de andere zegt 10mg
alvast bedankt, Ik zal nog even het forum doorspitten op verdere antwoorden

groeten

Tijdens een kuur kan je iid ook mbv oestrogeenblokkers (chlomid/nolvadex) je oestrogeen spiegels omlaag brengen.

Echter worden hier vaak aromatase blokkers zoals proviron en arimidex voor gebruikt.


ps. doe Aub niet gelijk sluiten, als je alles al weet klinkt het wel lekker makkenlijk "doe even zoeken" maar er staat overal wat anders.

Dus?

Je moet van al die info eea proberen zodat je uiteindelijk aan de hand van zowel de doordachte theorie alszijnde je praktijkervaring je eigen ding kan maken.
 
Tijdens de kuur NIET tenzij je jeuk aan je prammen krijgt.

3 weken nolvadex moet genoeg zijn. Eerste week 30 mg, 2e-3e week 20 mg.

Ik kan me voorstellen dat hoeveelheden voor een nakuur moeilijk in te schatten zijn.
Omdat er verschillende menigen zijn. Wat ik als richtlijn aanhoud, is: hoe zwaarder de kuur, hoe meer nolvadex je gebruikt, met een minimum van 20 mg/dag en een maximum van 40 mg/dag. Dit gedurende 3 weken (sommigen gaan zelfs voor meer weken).
Voor een licht-gemiddelde kuur, zoals die van jou, zou 20-30 mg dag moeten volstaan.

Clomid ben ik geen voorstander van omdat het blijkbaar minder sterk werkt dan nolvadex en ik nog nooit iets heb gelezen van een toegevoegde waarde, wanneer je het toevoegt aan nolvadex.

Wanneer je meer test/deca dan dit zou nemen kun je overwegen HCG te zetten.
 
Big'r zei:
Tijdens de kuur NIET tenzij je jeuk aan je prammen krijgt.

3 weken nolvadex moet genoeg zijn. Eerste week 30 mg, 2e-3e week 20 mg.

Ik kan me voorstellen dat hoeveelheden voor een nakuur moeilijk in te schatten zijn.
Omdat er verschillende menigen zijn. Wat ik als richtlijn aanhoud, is: hoe zwaarder de kuur, hoe meer nolvadex je gebruikt, met een minimum van 20 mg/dag en een maximum van 40 mg/dag. Dit gedurende 3 weken (sommigen gaan zelfs voor meer weken).
Voor een licht-gemiddelde kuur, zoals die van jou, zou 20-30 mg dag moeten volstaan.

Clomid ben ik geen voorstander van omdat het blijkbaar minder sterk werkt dan nolvadex en ik nog nooit iets heb gelezen van een toegevoegde waarde, wanneer je het toevoegt aan nolvadex.

Wanneer je meer test/deca dan dit zou nemen kun je overwegen HCG te zetten.

Oke hier kan ik wat mee! dankjewel!
 
Je vat het nog steeds niet he. Jammer.

Alleen als iets helemaal voorgekauwd is kan je er wat mee? Ga zelf eens lezen en denken ipv te wachten tot men je verteld wat je moet doen.
 
MrJ zei:
Je vat het nog steeds niet he. Jammer.

Alleen als iets helemaal voorgekauwd is kan je er wat mee? Ga zelf eens lezen en denken ipv te wachten tot men je verteld wat je moet doen.


niet mee eens. helemaal voorgekauwd? hij vraagt wat en iedereen geeft zijn mening. zo hoort het. wat BIG'R zegt is gewoon heel nuttig voor hem en hij kan er wat mee.

1 van de redenen dat ik mensen om heen niet vertel dat ze op deze site moeten kijken, maar op buitelandse sites, is alleen omdat vragen van beginners gewoon niet beantwoord worden. wel zeg jij altijd heel makkelijk: gebruik de zoekfunctie. en je je niet voor kan stelen dat iemand die nieuw is, en dus niet zo ervaring heeft als jij, behoefte heeft aan ervaringen van mensen op deze site. alleen maar informatie lezen die van ergogenics.org die jij hier neer hebt gezet niet voldoende is.

ik hoop dat je het niet verkeerd opvat. want ik heb respect voor je, omdat je heel veel weet. maar op deze manier met mensen omgaan vind ik niet kunnen.
 
Chlomid 50mg p.d. lijkt me bij deze kuur genoeg.. en zelf doe ik er tribulus bij
 
rambo3 zei:
niet mee eens. helemaal voorgekauwd? hij vraagt wat en iedereen geeft zijn mening. zo hoort het. wat BIG'R zegt is gewoon heel nuttig voor hem en hij kan er wat mee.

1 van de redenen dat ik mensen om heen niet vertel dat ze op deze site moeten kijken, maar op buitelandse sites, is alleen omdat vragen van beginners gewoon niet beantwoord worden. wel zeg jij altijd heel makkelijk: gebruik de zoekfunctie. en je je niet voor kan stelen dat iemand die nieuw is, en dus niet zo ervaring heeft als jij, behoefte heeft aan ervaringen van mensen op deze site. alleen maar informatie lezen die van ergogenics.org die jij hier neer hebt gezet niet voldoende is.

ik hoop dat je het niet verkeerd opvat. want ik heb respect voor je, omdat je heel veel weet. maar op deze manier met mensen omgaan vind ik niet kunnen.

*zucht.

Here we go again.


Punt is dat al zijn vragen al lang en breed beantwoord zijn in het verleden. Ook is zijn al zijn gevraagde gebruikerservaringen hier al lang en breed eerder voorbij gekomen. Continu dit soort topics toestaan brengt het hele niveau van deze sectie omlaag waardoor de mensen met kennis hun interesse hier verliezen en weg gaan.

Niemand heeft wat aan deze topics behalve de topicstarter die keer op keer zijn dingen bevestigd wilt zien. Dat is niet het doel van deze sectie, mensen helpen ok, maar niet deze standaard dingen keer op keer bevestigen.

Hij moet lezen en dan gewoon zijn eigen gezonde verstand eens laten werken. Dan eea in de praktijk brengen en zodoende daar z'n conclusies uit trekken.

Persoonlijk vind ik dat het niveau in deze sectie wel wat hoger kan zelfs. Mensen als een BigCat posten hier niet meer omdat er toch niets interessants meer tussen staat. Dat ligt gedeeltelijk aan zijn niveau (is zeer hoog), maar dit soort topics open laten draagt absoluut niet bij aan een hoog niveau. Alleen (nogmaals) de bevestiging voor 1 member die aan het handje genomen wil worden heeft geen waarde voor anderen. Dit is gewoon de policy in deze sectie.



PS: Just for the record; Mij zal je niet snel info van ergogenics zien posten hoor.
 
MrJ zei:
*zucht.



Continu dit soort topics toestaan brengt het hele niveau van deze sectie omlaag waardoor de mensen met kennis hun interesse hier verliezen en weg gaan..

het is dan waarvoor je het kiest. ik ken genoeg mensen die net begonnen zijn maar niet op deze site komen. dat vind ik persoonlijk jammer. we hadden veel meer leden kunnen hebben. maar dus het is een keus die jullie gemaakt hebben om het zo te houden. (begrijp ik)

Niemand heeft wat aan deze topics behalve de topicstarter die keer op keer zijn dingen bevestigd wilt zien. Dat is niet het doel van deze sectie, mensen helpen ok, maar niet deze standaard dingen keer op keer bevestigen. .

ik heb er persoonlijk wel wat geleerd. maar misschien omdat ik zo dom ben :).

Hij moet lezen en dan gewoon zijn eigen gezonde verstand eens laten werken. Dan eea in de praktijk brengen en zodoende daar z'n conclusies uit trekken..

met je eens. maar het kan ook zijn dat hij gelezen heeft maar tog er niet uit komt. slim zijn of nie is erfelijk bepaald ;) :P.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
rambo3 zei:
het is dan waarvoor je het kiest. ik ken genoeg mensen die net begonnen zijn maar niet op deze site komen. dat vind ik persoonlijk jammer. we hadden veel meer leden kunnen hebben. maar dus het is een keus die jullie gemaakt hebben om het zo te houden. (begrijp ik)

Die komen hier niet omdat ze dan moeite moeten doen (search, zelf wat lezen) of is er een andere reden? :)


ik heb er persoonlijk wel wat geleerd. maar misschien omdat ik zo dom ben :).

Dat kan heel goed. Maar je had die info als je zou willen ook makkelijk zelf kunnen vinden. En dom is niemand. Iedereen begint op een laag kennisniveau. Maar naar een hoger niveau gaan kan toch echt alleen door veel informatie tot je te nemen ipv alles te laten voorkauwen door anderen.


met je eens. maar het kan ook zijn dat hij gelezen heeft maar tog er niet uit komt. slim zijn of nie is erfelijk bepaald ;) :P.

Heeft niets met slimheid te maken, maar met het feit dat iets posten stukken makkelijker is dan het op te zoeken en daaruit je eigen conclusie te trekken.



PS: Heb even je quote tags goedgezet in je post. ;)
 
MrJ heeft gelijk.

Overigens, Als je geen zin hebt om zelf te researchen hoe durf je dan uberhaupt zomaar iets te zetten in je bil :D (want dan weet je ook teveel waarschijnlijk niet of je neemt het maar van iemand aan)
 
het gaat tog niet om dat niemand research wilt doen. het kan tog zijn dat je research doet en tog om zeker te zijn van zaken een bevestiging erop krijgt van mensen met ervaring! ik zoek altijd dingen op en ga ik daarna naar mijn dealer toe. ik vraag aan hem hoe hij erover denkt. dan vergelijk ik het met mijn eigen conclusies. lijken ze een beetje op elkaar dan weet ik dat ik het goed begrepen heb. dat is ook wat de topic starter )volgens mij) probeert te doen. een bevestiging op zijn research.

en trouwens bedankt voor de quote tags MRJ ;)
 
Als je uit de leesinfo haalt dat je 20 mg nova moet pakken tijdens je kuur kan ik me voorstellen dat hier vragen uit voort komen.

De meesten op het forum zijn het er wel over eens dat je niet zomaar nolva tijdens je kuur gaat gebruiken dus waarom zet je dat dan in een voorbeeldkuur neer?

Volgens mij zijn deze kuurtjes overgenomen van steroid.com ofzo, daar zie je dat ook al staan.

Mischien kunnen die voorbeeld kuurtjes eens wat aangepast worden. Dus die 20 mg nolvadex vervangen door 25 mg proviron ofzo.
 
endymion zei:
Als je uit de leesinfo haalt dat je 20 mg nova moet pakken tijdens je kuur kan ik me voorstellen dat hier vragen uit voort komen.

De meesten op het forum zijn het er wel over eens dat je niet zomaar nolva tijdens je kuur gaat gebruiken dus waarom zet je dat dan in een voorbeeldkuur neer?

Volgens mij zijn deze kuurtjes overgenomen van steroid.com ofzo, daar zie je dat ook al staan.

Mischien kunnen die voorbeeld kuurtjes eens wat aangepast worden. Dus die 20 mg nolvadex vervangen door 25 mg proviron ofzo.

nolva tijdens je kuur heeft volgens mij te maken met gyno. en dus niet met een nakuur. opzich klopt het gewoon wat in de voorbeeldkuur staat.
 
rambo3 zei:
nolva tijdens je kuur heeft volgens mij te maken met gyno. en dus niet met een nakuur. opzich klopt het gewoon wat in de voorbeeldkuur staat.

Joh, heeft dat iets te maken met gyno. Jij moet je inderdaad nog even wat meer gaan verdiepen in de materie.

Nolvadex blokt het oestrogeen, maar verminderd de omzetting naar oestrogeen niet.
Het is zelf een zwak oestrogeen met een hoge affiniteit voor de receptor. Dus het zwakke oestrogeen bezet de receptor waardoor het andere oestrogeen geen kans heeft.

Maar dit ga je niet tijdens je kuur gebruiken, tenzij je echt last krijg van gevoelige tepels of een verharding onder je tepel.

Tijdens een kuur gebruik je liever een aromatase remmer die het omzetten naar oestrogeen afremt.

Maargoed hier hebben we het al weet ik niet hoe vaak over gehad en daar is iedereen het wel over eens en dan is het raar dat in een voorbeeldkuur 20 mg nolva per dag wordt aangeraden.

En dan raar opkijken als er vragen komen....
 
endymion zei:
Als je uit de leesinfo haalt dat je 20 mg nova moet pakken tijdens je kuur kan ik me voorstellen dat hier vragen uit voort komen.

De meesten op het forum zijn het er wel over eens dat je niet zomaar nolva tijdens je kuur gaat gebruiken dus waarom zet je dat dan in een voorbeeldkuur neer?

Volgens mij zijn deze kuurtjes overgenomen van steroid.com ofzo, daar zie je dat ook al staan.

Mischien kunnen die voorbeeld kuurtjes eens wat aangepast worden. Dus die 20 mg nolvadex vervangen door 25 mg proviron ofzo.

Feit blijft dat de zaken die hier als leerzaam worden bestempeld (FAQ's en leerzame threads) niet altijd overeenkomen met de ervaring van de gebruiker........en dus de discussies die worden gevoerd in een onderwerp!Toch niets mis mee???

We zijn allemaal mensen met verschillende lichamen en verschillende uitwerkingen van verschillende middelen.......

Ik moet het toch een beetje voor rambo opnemen, want zoals endymion ook al zei; bread en butter-kuur staat dat je vanaf dag 1 aan de nolva zou moeten gaan, en dat terwijl (bekant) iedereen dat weer afraad!?

Logisch dat een beginner ( ondanks dat ie zich inleest!) zo in de war raakt!? ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven