MuscleMeat

Nakuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
rambo3 zei:
het gaat tog niet om dat niemand research wilt doen. het kan tog zijn dat je research doet en tog om zeker te zijn van zaken een bevestiging erop krijgt van mensen met ervaring! ik zoek altijd dingen op en ga ik daarna naar mijn dealer toe. ik vraag aan hem hoe hij erover denkt. dan vergelijk ik het met mijn eigen conclusies. lijken ze een beetje op elkaar dan weet ik dat ik het goed begrepen heb. dat is ook wat de topic starter )volgens mij) probeert te doen. een bevestiging op zijn research.

en trouwens bedankt voor de quote tags MRJ ;)

Dus puur en alleen ter bevestiging. Iets wat mijn inziens niet nodig is met dit topic.
 
endymion zei:
Joh, heeft dat iets te maken met gyno. Jij moet je inderdaad nog even wat meer gaan verdiepen in de materie.

Nolvadex blokt het oestrogeen, maar verminderd de omzetting naar oestrogeen niet.
Het is zelf een zwak oestrogeen met een hoge affiniteit voor de receptor. Dus het zwakke oestrogeen bezet de receptor waardoor het andere oestrogeen geen kans heeft.

Maar dit ga je niet tijdens je kuur gebruiken, tenzij je echt last krijg van gevoelige tepels of een verharding onder je tepel.

Tijdens een kuur gebruik je liever een aromatase remmer die het omzetten naar oestrogeen afremt.

Maargoed hier hebben we het al weet ik niet hoe vaak over gehad en daar is iedereen het wel over eens en dan is het raar dat in een voorbeeldkuur 20 mg nolva per dag wordt aangeraden.

En dan raar opkijken als er vragen komen....

:yawn:


Die Nolva alleen nemen indien je last rkijgt van gyno. Buiten het feit dat iedereen met basiskennis dat weet, is bevestiging hierop (once again) met de search te vinden.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showpost.php?p=580383&postcount=30


Stelletje zeikerds hier de laatste dagen hoor. Alles uitgekauwd willen zonder er enige moeite voor te hoeven doen.

What's next, moeten wij de AAS bij jullie komen zetten, of nog beter, wij gaan gewoon voor jullie trainen! Hoef je helemaal niets meer te doen. :thumbup:


Ik word hier zo moe van.
 
Laatst bewerkt:
endymion zei:
Als je uit de leesinfo haalt dat je 20 mg nova moet pakken tijdens je kuur kan ik me voorstellen dat hier vragen uit voort komen.

De meesten op het forum zijn het er wel over eens dat je niet zomaar nolva tijdens je kuur gaat gebruiken dus waarom zet je dat dan in een voorbeeldkuur neer?

Volgens mij zijn deze kuurtjes overgenomen van steroid.com ofzo, daar zie je dat ook al staan.

Mischien kunnen die voorbeeld kuurtjes eens wat aangepast worden. Dus die 20 mg nolvadex vervangen door 25 mg proviron ofzo.
1 zijn van nergens overgenomen
2 was erbij vergeten zetten dat nolvadex enkel nodig is bij opvallende neveneffecten als zwellende tepels, teveel vocht vasthouden en hoge bloeddruk, soms denk ik teveel vanuit een eigen standpunt en vergeet daarbij dat newbies niet alles in rekening nemen en graag alles tot op de letter voorgekauwd krijgen.
 
endymion zei:
en dan is het raar dat in een voorbeeldkuur 20 mg nolva per dag wordt aangeraden.
Als het gaat om een lichte kuur ben je imo beter met een (preventieve) oestrogeen blokker bij de hand. Je wil namelijk een niet te groot deel van de aromatase afremmen omdat oestrogeen ook een heel aantal belangrijke fucties heeft in het lichaam, die niet aan de ER bij je borstklieren afspelen. Zo kan oestrogeen in de lever cholesterol gezonder houden. Middelen als proviron en sterkere aromatase blokkers vind ik voor beginners minder van toepassing, een tweede reden hiervoor is dat lage dosissen test. en deca veel minder bijwerkingen opleveren dan wat je wil bestrijden met deze sterke medicijnen. Iemand die zeer gevoelig is voor dit soort bijwerkingen mag van mij zeker 20mg nolva /dag nemen in een B&B kuur.
En dan raar opkijken als er vragen komen....
Ik kijk er al lang niet meer raar van op. Vragen die steeds terugkomen omdat men niet graag a4tjes doorleest (laat staan boeken) en zelf de kennis vergaard, ze zullen blijven terugkomen. Het is alleen jammer dat, net als mrj komt te zeggen, het niveau van het board hiermee naar omlaag gaat. Als iedereen wat meer tijd steekt in het lezen ,en minder in het onnodig posten, dan worden de discussies ook interessanter en hoeft men bijv niet te mierennken over een zinnetje dat niet op de aas pagina staat maar wel 1000x in de search terug te vinden is :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven