Fitness Seller

nakuur

  • Topic starter remi
  • Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 804
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

remi

Novice
Lid geworden
19 apr 2023
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
95kg
Vetpercentage
20%
ik ben 27-03 een kuur begonnen met 300 test prop - 300 NPP - 500 Primo + 50 proviron/d . Bij mijn vorige kuren voelde ik mij altijd heel goed .
Nu was het echter anders , in het begin een tijdje duizelig geweest maar ff volhouden dacht ik dat gaat wel over .
Afgelopen maandag was eigenlijk de eerste echte topdag , goed gevoel , goed getrained .
Ik dacht we zijn eindelijk gelanceerd :)
Die avond gepinned , niets aan de hand maar toen ik ging slapen kreeg ik ineens er last van hartkloppingen , zo hard dat ik bijna in paniek schoot .
Die nacht was echt kut , 2 uur geslapen en de rest van de tijd liggen afzien , ik was bijna naar spoed gereden .
Volgende dag naar de dokter geweest en alles leek toch in orde , buiten dan en hoge bloeddruk wat ik ook wel verwachtte ,dus ik denk eerder dat het een paniekaanval was .
Ik ben de kuur wel gestopt , ik wil niet nog eens zo een nacht meemaken .
Nu is mijn vraag , moet ik een nakuur doen na deze korte cycle ?
Ik dacht de eerste 2 weken van mijn PCT over te slaan en direct naar mijn laatste 2 te gaan nl :
- 20mg/d Nolvadex
- 20mg/d clomid
- aromadin 10mg eod .
dit dus gedurende 2 weken te starten 4 dagen na mijn laatste injectie
Zou dit voldoende zijn
 
Wat waren je bloedwaarden, nog gedaan of compleet nooit ?

waarom deze nakuur ?
 
Geen nakuur doen.
 
Ik heb gewoon alles uitgelegd aan de dokter en hij heeft mijn bloed onderzocht. Hij ging me alleen op de hoogte brengen vij afwijkende waarden. Ik weet dus niet precies wat mijn bloedwaarden waren. Mogelijk krijg ik de resultaten nog van het labo. U denkt dus geen nakuur? Ik wou toch een beginnen omdat ik dacht sat mijn natuurlijke test wel zou stilliggen aangezien ik test prop heb gebruikt.
 
Hou het dan gewoon bij Nolva alleen 10 dagen. met 43jaar is je herstel minder, zeker door NPP
 
20mg ? Bedankt voor de snelle reactie in ieder geval.
 
Back
Naar boven