AndroidHealthClinic

Nakuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eddie32

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
44
Waardering
0
ik ben bijna in week 8 van mijn kuur:

Week 1-8 boldenone 400mg
Week 1-8 TEst enth 500mg
Week 1-4 Test prop 100mg EOD
Week 5-10 Winstol depot 50mg ED
Week 8-10 HCG 5000ui
Week 11-13 nolva

In week 8 zet ik op donderdag mijn laatste Test enth.
Hoe moet nu mijn nakuur er uit zien ? Ik heb profasie 2500 (HCG), zet ik er dan 2 in week 8, op verschillende dagen ?
 
hoest met je kuur gegaan dan Eddie? (eff off-topic)
 
[
In week 8 zet ik op donderdag mijn laatste Test enth.
Hoe moet nu mijn nakuur er uit zien ? Ik heb profasie 2500 (HCG), zet ik er dan 2 in week 8, op verschillende dagen ? [/B]

In week 8 zet je er één en vijf dagen later de andere.
 
thanx big steve!

Aangeraden werd HCG 5000ui maar ik heb maar 2500 te pakken kunnen krijgen :-(, dus maar 3 injecties. Hoe verdeel ik deze, gewoon elke 5 dagen 1 ?

Ik zit nu in week 7, ik ben van 87 kilo naar 94 kilo gegaan, heb het idee dat de groei er een beetje uit is terwijl ik nu toch juist het heel goed moet gaan merken ?(EQ/Test)

Ik heb tot op heden weinig bijwerkingen, alleen wat meer puffen, dikkere kop en heb het idee dat mn ballen kleiner zijn geworden.
 
lekkere bijwerkingen....
 
Nee, niet lekker...maar ja it's all in the game...hopelijk doet de nova & HCG haar werk...bedankt KaLe voor je informatieve antwoord...
 
whehe.....

Hee Eddie heb jij ook dat je van die boldenone ken blijven eten. Ik heb iets gekneust in m'n hand, dus niet kunnen trainen laatste tijd en dus ook niet asociaal veel gegeten. Maar gewoon puur on het hongergevoel weg te krijgen; met gemak 20 boterhammen p/dag, naast die 2 warme maaltijden.
 
Originally posted by Eddie32
thanx big steve

Ik zit nu in week 7, ik ben van 87 kilo naar 94 kilo gegaan, heb het idee dat de groei er een beetje uit is terwijl ik nu toch juist het heel goed moet gaan merken ?(EQ/Test)
Hoe bedoel jij dit dan, dat je het nu moet gaan merken, je kuur is toch bijna afgelopen?
 
Originally posted by Floyd

Hee Eddie heb jij ook dat je van die boldenone ken blijven eten. Ik heb iets gekneust in m'n hand, dus niet kunnen trainen laatste tijd en dus ook niet asociaal veel gegeten. Maar gewoon puur on het hongergevoel weg te krijgen; met gemak 20 boterhammen p/dag, naast die 2 warme maaltijden.

Niet speciaal, at altijd al 6 x per dag, maar heb niet meer honger dan normaal ?? Ik heb de EQ van Britisch dragon, ik hoop niet dat ie nep is.

Antw. op Wim: EQ en Test slaan in na een week of 4 en zou na het stoppen met spuiten toch een week of 3 in je lichaam blijven.

Vanaf week 8 ga ik om de 5 dagen 2500 ui profasie zetten, 6 x (3 wkn) dit klopt toch ?
Kan iemand me nog helpen met een schema voor de Nolva ?
 
waarom gebruik je nolvadex en geen clomid?
want de clomid zal zijn werk beter doen door de HCG, want de HCG maakt je gevoeliger voor LH.
 
Back
Naar boven