XXL Nutrition

nakuuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Het is toch onzin om te gaan nakuuren om meer van je kuur over te houden.Je eigen testeron komt snel genoeg terug.En je verliest pas massa en kracht enkele maanden later.Dit hou je zo gering mogelijk door na je kuur veel te blijfen eten en trainen.Je eigen testeron ligt lager dus zal je altijd wel een terug val hebben.Nakuuren is ook een verkeerde naam,want je moet dit pas gebruiken wanner het echt nodig is.Zelf heb ik het idee dat hiermee veel geld word verdiend.
 
Originally posted by lorenzo
Het is toch onzin om te gaan nakuuren om meer van je kuur over te houden.Je eigen testeron komt snel genoeg terug.En je verliest pas massa en kracht enkele maanden later.Dit hou je zo gering mogelijk door na je kuur veel te blijfen eten en trainen.Je eigen testeron ligt lager dus zal je altijd wel een terug val hebben.Nakuuren is ook een verkeerde naam,want je moet dit pas gebruiken wanner het echt nodig is.Zelf heb ik het idee dat hiermee veel geld word verdiend.


je hebt helemaal gelijk :rolleyes:
 
Ja verdomd, wat stom, al die honderden die nakuren zijn stom bezig, ik zie het licht nu pas, het is onzin..

man man man, wat praat jij onzin :finger:
 
Als je geen zinnige onderbouwing kan geven dan zou je deze onzin niet moeten posten vind ik.
 
Nee vriend,dit is iets van de laatste tijd en komt doordat dit word aangeraden op sommige sites.In de sportschool hebben we het er over gehad en iedereen zij dat het onzin is.Dit zijn jongens die al heel wat titels binnen hebben gesleept en al tientallen jaren kuuren.(2 ervan doen ook mee met sterkste man).
Geloof me,ik weet donders goed waar ik het over hebt.
 
Tja, wat kan je daar op zeggen? Als hun non stop kuren dan moeten ze ook niet nakuren. Pro's kuren ook niet na, maar als je een tijd stopt tussen 2 kuren dan moet je zorgen dat je eigen test zo snel mogelijk terug op de been is, anders verlies je massa, daar is elke steroid goeroe/ervaren gebruiker met een greintje verstand het mee eens.
 
Originally posted by lorenzo
Nee vriend,dit is iets van de laatste tijd en komt doordat dit word aangeraden op sommige sites.In de sportschool hebben we het er over gehad en iedereen zij dat het onzin is.Dit zijn jongens die al heel wat titels binnen hebben gesleept en al tientallen jaren kuuren.(2 ervan doen ook mee met sterkste man).
Geloof me,ik weet donders goed waar ik het over hebt.

Zeker, als je op dat nivo bezig bent hoef je ook niet na te kuren. dan moet je fulltime bezig zijn bijna. Als je goed kuurt zal je goed moeten nakuren. verlies is eigenlijk niet te voorkomen maar het gaat er om dat je je lichaam zo snel mogelijk weer zelf op gang hebt omdat je anders een hele tijd zwak ziek en misselijk zal zijn.
 
En euhhh van de laatste tijd???
15 jaar geleden werd er ook al nagekuurt!! en geloof me ook daarvoor..
zoals gezegt wordt als je tussen 2 kuren meer dan 1 maand niet kuurt moet je nakuren..

Zelf 12 jaar geleden ,na mijn laatste goeie kuur geen nakuur gedaan !!! ja je eigen test productie komt weer op gang[na een half jaar!!] en dat kan dan heel lang duren.

ps: ook de profs ed gebruiken dikwijls hun nakuur tijdens het kuren.clomid /nolva ed omdat je na langere periode AS wel moet!!!
 
Ik ken toch ook zat gasten op mijn sportschool die zo'n twee kuurtjes per jaar doen zonder nakuur en genoeg massa over houden.
Ik denk dat het gebruik van clomid enz. uitstel van executie is,m.a.w. de terugval komt na het stoppen van deze nakuur middelen.
 
Ook denk ik dat men over het gebruik van AAS en nakuurmiddelen nooit het fijne zal komen te weten want een bodybuilder leert een aap niet klimmen.
M.a.w. ze zullen hun duur vergaarde kennis niet zomaar prijs geven!!!
 
Nee terugval komt niet na het gebruik van deze middelen..
Clomid en Nolva zorgen er voor dat je test producktie weer op gang komt [en heel snel].
Daarom heb je minder terugval met nakuren.
bv ,hou je zonder nakuren van de 10 kg er 5 over.
Met nakuren mischien 7 a 8 is toch 3 kg meer!!!

+ veel mensen die niet nakuren zitten vaak met problemen tot de eigen test producktie weer hersteld is.[half jaar]
1 keer kunnen [of een halve keer ] leuk voor je vrouw!!!
meer krachtverlies ed
 
Over wat voor soort kuur praat je dan?
Als je een gemidelde kuur neemd komt je eigen testeron na een maand of 2 al terug.De profs doen dit niet om de terugval te beperken,maar omdat ze het echt nodig hebben.
 
nandrolone decanoate blijft meer dan een jaar op te sporen in je lijf, het blijft tot bijna een maand na de laatste injectie actief in je lichaam. neveneffecten gaan gewoon door tot gemakkelijk een half jaar na de laatste injectie als je geen maatregelen neemt.
in verhouding met een bepaalde dosis , daalt na de kuur dan je libido, kracht en gewicht.
Dat je testosteron na 2 maand terug is als voor de kuur is een illusie, er klopt niets van, test levels hebben maanden nodig om te herstellen zelfs met nakuur, alleen met nakuur bespoedig je dit herstel en daardoor reduceer je het verlies in zowel libido , kracht als spiermassa.
 
Zoals admin zegt deca ed blijven lang in je systeem zitten.
En ja het komt terug ,gewoon op het oude niveau [mits je niet te lang en zwaar kuurt]

Als laatste zou ik zeggen probeer het zelf???
Ik neem 2 a 3 kuren per jaar gem, en heb zelf de ervaring met wel en niet nakuren bij gelijke hoeveelheden AS.
Persoonlijk vind ik de verschillen enorm!!!
Dus doe 2 dezelfe duren op een jaar en doe de ene wel en de ander niet,daarna praten we weer.

ps: en natuurlijk geen kuurtje 20 mg stromba maar een normale van BV 400 mg deca + 500 test per week minimaal
.
 
Nakuren essentieel

Originally posted by Harm68
.... Ik neem 2 a 3 kuren per jaar gem, en heb zelf de ervaring met wel en niet nakuren bij gelijke hoeveelheden AS.
Persoonlijk vind ik de verschillen enorm!!! .....

There you go, Harm68 het bewijs dat nakuren rendabel is ! ! !

Groet Smalluser :thumb:
 
Er is in de wetenschap exact bekend wat middelen als nolva en clomid doen, je zou in deze tijd wel een rund zijn om het niet te nemen. Als je je een beetje in de materie verdiept zal je het nut zien.
 
Back
Naar boven