XXL Nutrition

Namen van oefeningen zeggen me helemaal niks..

Users who are viewing this thread

ScaryNeos

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
7 jun 2007
Goedemorgen DBB-ers,

IK ben sinds kort aan 't trainen en nu zit ik al een tijdje rond te kijken op de DBB site te zoeken naar goede oefeningen, maar overal zie ik schema's en oefeningen met namen die me helemaal niks zeggen zoals;
incline press, incline flyes, pec dec, cable crossovers, stiff leg raises, decline crunches.

Nou is mijn vraag of iemand zin en tijd heeft om wat goede oefeningen te omschrijven voor mijn schouders, borsten, biceps, triceps met lossen gewichten.

Groeten Sanca!

Terror Hennep

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 mei 2007
Goedemorgen DBB-ers,

IK ben sinds kort aan 't trainen en nu zit ik al een tijdje rond te kijken op de DBB site te zoeken naar goede oefeningen, maar overal zie ik schema's en oefeningen met namen die me helemaal niks zeggen zoals;
incline press, incline flyes, pec dec, cable crossovers, stiff leg raises, decline crunches.

Nou is mijn vraag of iemand zin en tijd heeft om wat goede oefeningen te omschrijven voor mijn schouders, borsten, biceps, triceps met lossen gewichten.

Groeten Sanca!

he????

Enjee

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
HOLY ****!

Nederlandse Dollie? :D

wwe

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
30 okt 2006
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
:eek:Sanca
Je praate dus altijd gewoon mee zonder dat je wist waar het over ging!:p

riggard

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2006
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
gebruik google en typ gewoon de naam in + "exercise"

M@rsel

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
3 mei 2004
Je hebt al die oefeningen niet nodig. De enige die je nodig hebt zijn deze en kun je opzoeken bij youtube --> squat, bench press, deadlift, pull up, dip, clean and press, farmer walk

doei

beginnerbb

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
11 mei 2007
Je hebt al die oefeningen niet nodig. De enige die je nodig hebt zijn deze en kun je opzoeken bij youtube --> squat, bench press, deadlift, pull up, dip, clean and press, farmer walk

doei

inderdaad. En dan vooral geen afwisseling in je trainingsprogramma maken joh ;).

builderB

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
11 apr 2005
net of een beginner zoveel 'afwisseling' nodig heeft.

Die groeit nog op een menu van alleen squats.

beginnerbb

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
11 mei 2007
net of een beginner zoveel 'afwisseling' nodig heeft.

Die groeit nog op een menu van alleen squats.

true, alleen week in week uit dezelfde oefeningen zou mij persoonlijk na een tijdje de strot uitkomen.

Stancke

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 mrt 2006
Die kennis van de benamingen komt wel met der tijd :) Geloof me... als ik nu zo zoek achter posts van 1 jaar geleden hier op het forum, wist ik zelf niet wat een Barbell was.

Geloof me, er is nog hoop :D

Sportfreak

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
23 jul 2007

Kijk voor informatie over goede oefeningen eens op de volgende (zeer overzichtelijke) sites:
[Link niet meer beschikbaar]
Fitness-island.com : Fitness oefeningen | schema's | info

Naar boven