AndroidHealthClinic

Namen van oefeningen zeggen me helemaal niks.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ScaryNeos

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 jun 2007
Berichten
12
Waardering
0
Goedemorgen DBB-ers,

IK ben sinds kort aan 't trainen en nu zit ik al een tijdje rond te kijken op de DBB site te zoeken naar goede oefeningen, maar overal zie ik schema's en oefeningen met namen die me helemaal niks zeggen zoals;
incline press, incline flyes, pec dec, cable crossovers, stiff leg raises, decline crunches.

Nou is mijn vraag of iemand zin en tijd heeft om wat goede oefeningen te omschrijven voor mijn schouders, borsten, biceps, triceps met lossen gewichten.

Groeten Sanca!
 
Goedemorgen DBB-ers,

IK ben sinds kort aan 't trainen en nu zit ik al een tijdje rond te kijken op de DBB site te zoeken naar goede oefeningen, maar overal zie ik schema's en oefeningen met namen die me helemaal niks zeggen zoals;
incline press, incline flyes, pec dec, cable crossovers, stiff leg raises, decline crunches.

Nou is mijn vraag of iemand zin en tijd heeft om wat goede oefeningen te omschrijven voor mijn schouders, borsten, biceps, triceps met lossen gewichten.

Groeten Sanca!

he????
 
HOLY ****!

Nederlandse Dollie? :D
 
:eek:Sanca
Je praate dus altijd gewoon mee zonder dat je wist waar het over ging!:p
 
gebruik google en typ gewoon de naam in + "exercise"
 
Je hebt al die oefeningen niet nodig. De enige die je nodig hebt zijn deze en kun je opzoeken bij youtube --> squat, bench press, deadlift, pull up, dip, clean and press, farmer walk

doei
 
Je hebt al die oefeningen niet nodig. De enige die je nodig hebt zijn deze en kun je opzoeken bij youtube --> squat, bench press, deadlift, pull up, dip, clean and press, farmer walk

doei

inderdaad. En dan vooral geen afwisseling in je trainingsprogramma maken joh ;).
 
net of een beginner zoveel 'afwisseling' nodig heeft.

Die groeit nog op een menu van alleen squats.
 
net of een beginner zoveel 'afwisseling' nodig heeft.

Die groeit nog op een menu van alleen squats.

true, alleen week in week uit dezelfde oefeningen zou mij persoonlijk na een tijdje de strot uitkomen.
 
Die kennis van de benamingen komt wel met der tijd :) Geloof me... als ik nu zo zoek achter posts van 1 jaar geleden hier op het forum, wist ik zelf niet wat een Barbell was.

Geloof me, er is nog hoop :D
 
IK ben sinds kort aan 't trainen en nu zit ik al een tijdje rond te kijken op de DBB site te zoeken naar goede oefeningen, maar overal zie ik schema's en oefeningen met namen die me helemaal niks zeggen zoals;
incline press, incline flyes, pec dec, cable crossovers, stiff leg raises, decline crunches.

Nou is mijn vraag of iemand zin en tijd heeft om wat goede oefeningen te omschrijven voor mijn schouders, borsten, biceps, triceps met lossen gewichten.

Kijk voor informatie over goede oefeningen eens op de volgende (zeer overzichtelijke) sites:
[Link niet meer beschikbaar]
Fitness-island.com : Fitness oefeningen | schema's | info
 
Back
Naar boven