MuscleMeat

Nandrolone profiel : reacties graag

Wat vind je van het bijgevoegde profiel ?

  • Te simpel

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

Big Cat

CEO @Muscleandsportsscience.be
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
3.180
Waardering
339
Lengte
1m84
Massa
97kg
Vetpercentage
6%
Gewoon een probeerseltje waar ik me gisteren mee bezig gehouden heb. Dit wil nu niet zeggen dat ik weer profielen en zo aan de lopende band ga schrijven :) maar ik wou even wat meningen omtrent dit concept.

a) Is het duidelijk genoeg ?

Ik heb geprobeerd alles op te delen in secties, en vervolgens aan elke sectie een besluitje te breien als een soort synthese, zodat voor eenieder alles begrijpbaar is, zonder dat ik info achterwege moest laten.

b)Is het volledig genoeg ?

Zijn er dingen die je vind die hier niet behandeld zijn en die er wel bij zouden moeten ?

c) Wat vind je van de lay-out ?

Zou je dit anders aanpakken ? Wat zou jij aanraden om dit nog beter te maken ?

En eventuele andere commentaar die je hebt. Alles welkom.
 

Bijlagen

  • Nandrolone.doc
    66,5 KB · Weergaven: 691
ziet er erg goed uit... vooral de dik gedrukte alinea hoofden...zo springt er gelijk uit naar wat je op zoek bent...

verder mis ik alleen klein stukje over stacken... er staat wel overal dat je het met testeron moet gebruiken maar dat lijkt me duidelijk...

grt eddy
 
ik kan het goed volgen, ook is je boodschap duidelijk overgekomen!
 
Laatst bewerkt:
Mooi stuk tekst, als je de aandacht er goed bijhoud is het een goed te volgen en zeer informatief stuk.

Er stonden ook een paar zaken in het stuk die ik nog niet wist,dus nu weet ik ook zeker dat ik nooit Deca zal gaan pakken.
 
Balen!! Krijg het ding niet geopend.
 
Zeer nette tekst hoor! :thumb:

Wat is alleen niet snap, in het eerste tabelletje staat dat Nandrolone Phenyl Prop. (NPP) bekend staat als Turinabol??
 
ArieWillem zei:
Zeer nette tekst hoor! :thumb:

Wat is alleen niet snap, in het eerste tabelletje staat dat Nandrolone Phenyl Prop. (NPP) bekend staat als Turinabol??

Juist, Turinabol was een merknaam van NPP geproduceerd door Jenapharm.
 
Big Cat zei:
Juist, Turinabol was een merknaam van NPP geproduceerd door Jenapharm.

En tegenwoordig is Turinabol een merknaam voor chlordehydromethyltestosterone? Wat is de gedachte hierachter dan? (Excuses voor mn offtopic gelul:))
 
ziet er goed uit, zou alleen geen blauw/geel kiezen in je tabel.
krijg ik persoonlijk snel hoofdpijn van en blauw met zwarte letters vind ik moeilijk leesbaar.

inhoudelijk is het goed te volgen.
 
bedankt voor de moeite

heb je meer info over MENT? lijkt interessant

en waar haal je die info allemaal vandaan? boeken? sites?..?
 
Big Cat zei:
a) Is het duidelijk genoeg ?

mooi gedaan big cat. Dit zijn stukken waar je een hoop van kan leren.
Al had ik geen zin om sommige stukken met die moeilijke namen goed door te lezen snapte ik het door de conclusie wel.

b)Is het volledig genoeg ?

je mist test, tren, oxy enz nog ;)

c) Wat vind je van de lay-out ?

prachtig :)

..
 
Wat een goed stuk zeg, ook zeer goed en leuk om te lezen!

a) Is het duidelijk genoeg ?

Ja heel duidelijk

b)Is het volledig genoeg ?

Yep!

c) Wat vind je van de lay-out ?

Overzichtelijk, zeer goed!
 
heb je zo nog wat documentjes ?
Dit is proper ! goed leesbaar en duidelijk voor wat je wil weten .
 
leuk stuk om te lezen indd!!! ......... thnx
 
klasse karma verdien!!!!
 
Foutje??:

Bespreking en aanbevelingen

Het moge reeds duidelijk zijn uit het overlopen van de kenmerken en hun besluiten dat ik nandrolone alles behalve zou aanraden aan gelijk wie. We hebben het al uitgesloten voor athleten onder 45 jaar, athleten boven de 45 jaar die geen last van hun prostaat hebben, athleten die getest worden op het gebruik van verboden middelen, personen onder de 21 jaar, mensen die kuren met het oog op een droge harde fysiek, en gelijk wie die ook graag zijn massa na een kuur wil behouden. Dat zal wel zo’n 99% van het AAS-gebruikende publiek zijn.

Voor diegenen die het dan toch gebruiken zijn uiteraard enkele bruikbare tips.

Gebruik nooit nandrolone, of gelijk welk AAS, zonder testosterone. De toegevoegde testosterone behoud een normaal testosterone niveau in je lichaam en garandeert een gezonde werking van je lichaam in de afwezigheid van je eigen testosterone
Gebruik bij voorkeur de korter werkende esters, zoals phenylpropionaat of cypionaat. Het kortere halfleven verkort ook het onderdrukkend effect
Stop steeds het gebruik van nandrolone enkele weken voor het einde van je kuur met andere producten. Ook dit laat toe het bulk van de nandrolone uit je lichaam te bonjouren voor je herstel-periode. Dit garandeert sneller herstel en meer behoud van massa
Gebruik NOOIT nandrolone in combinatie met orale producten, zeker naar het einde van een kuur toe, omdat de vergrootte gevoeligheid aan glucocorticoiden door orale middelen nog meer massa-verlies in de hand werkt
Alle bekende anti-estrogenen helpen NIET tegen nandrolone’s estrogene werking. Gebruik daarom nandrolone steeds in lichtere dosis dan je andere producten, en houd Nolvadex bij de hand, omdat vaak het behandelen van de estrogene werking van je andere producten al voldoende is om problemen op te lossen. Helpt dit niet, stop dan onmiddelijk met nandrolone.

CYPIONAAT, kortwerkend??
 
kevinlorenzin zei:
Foutje??:

Bespreking en aanbevelingen

Het moge reeds duidelijk zijn uit het overlopen van de kenmerken en hun besluiten dat ik nandrolone alles behalve zou aanraden aan gelijk wie. We hebben het al uitgesloten voor athleten onder 45 jaar, athleten boven de 45 jaar die geen last van hun prostaat hebben, athleten die getest worden op het gebruik van verboden middelen, personen onder de 21 jaar, mensen die kuren met het oog op een droge harde fysiek, en gelijk wie die ook graag zijn massa na een kuur wil behouden. Dat zal wel zo’n 99% van het AAS-gebruikende publiek zijn.

Voor diegenen die het dan toch gebruiken zijn uiteraard enkele bruikbare tips.

Gebruik nooit nandrolone, of gelijk welk AAS, zonder testosterone. De toegevoegde testosterone behoud een normaal testosterone niveau in je lichaam en garandeert een gezonde werking van je lichaam in de afwezigheid van je eigen testosterone
Gebruik bij voorkeur de korter werkende esters, zoals phenylpropionaat of cypionaat. Het kortere halfleven verkort ook het onderdrukkend effect
Stop steeds het gebruik van nandrolone enkele weken voor het einde van je kuur met andere producten. Ook dit laat toe het bulk van de nandrolone uit je lichaam te bonjouren voor je herstel-periode. Dit garandeert sneller herstel en meer behoud van massa
Gebruik NOOIT nandrolone in combinatie met orale producten, zeker naar het einde van een kuur toe, omdat de vergrootte gevoeligheid aan glucocorticoiden door orale middelen nog meer massa-verlies in de hand werkt
Alle bekende anti-estrogenen helpen NIET tegen nandrolone’s estrogene werking. Gebruik daarom nandrolone steeds in lichtere dosis dan je andere producten, en houd Nolvadex bij de hand, omdat vaak het behandelen van de estrogene werking van je andere producten al voldoende is om problemen op te lossen. Helpt dit niet, stop dan onmiddelijk met nandrolone.

CYPIONAAT, kortwerkend??

In verhouding met decanoaat en lauraat he ...

Phenylprop werkt ook 5 dagen hoor, das ook niet kort, maar wel in verhouding met al de andere esters.
 
Vind het wel spijtig dat de mensen die geantwoord hebben dat ze het nog te moeilijk vonden er niet even bij vermeld hebben wat ze er te moeilijk aan vonden.
 
Back
Naar boven