AndroidHealthClinic

Nandrolone vs testosterone

Bezoekers in dit topic

bodybuilding198

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 nov 2014
Berichten
767
Waardering
72
Lengte
1m95
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Ik zie op meeste fora's bijvoorbeeld mensen altijd de test uppen en nooit de nandrolone als ze dit stacken.
Nandrolone zou anaboler en vele malen minder androgeen zijn dan test en in minder oestrogeen omzetten dan testosterone, waarom upped men dan vaak de testosteron? Waar je dus meer side effects zult krijgen en SERMS erbij moet nemen, komt dit door de libido probleem wat velen hebben bij hoog dosis nandrolone?
 
Laatst bewerkt:
Je zal altijd meer sides gaan krijgen van nandrolone dan van test, omdat het anders gealkaliseerd (19-nor) is.
Hierdoor is het herstel ook zwaarder en lastiger.
 
Dus iemand die 500 test/ 400 Deca zet upt wel zijn test naar 750 maar niet de Deca naar 600... Leg uit.
 
Je zal altijd meer sides gaan krijgen van nandrolone dan van test, omdat het anders gealkaliseerd (19-nor) is.
Hierdoor is het herstel ook zwaarder en lastiger.
Sorry, maar uhm... nee.
 
Geen last van.
 
Dus iemand die 500 test/ 400 Deca zet upt wel zijn test naar 750 maar niet de Deca naar 600... Leg uit.
Heb het erover dat test altijd hoger gaat maar niet deca dus 500/400 naar 400 test 700 deca als voorbeeld.

Ik doe nu low test en high npp en ik heb elke dag meerdere pijnlijke erecties, het is vast persoonsgebonden
 
Mensen hebben een bepaalde ervaring gehad, en daarom gaan ze ervanuit dat iedereen hetzelfde ervaart. Als je tegen ze in gaat dan slaan ze op tilt alsof er een glitch in de matrix zit.
 
take the red pill, take the blue pill..... take a winnie
 
Ik heb zelf ooit 250 test 600 deca gedaan. Topblast. Geen libidoproblemen, dit is alleen bij degenen die er gevoelig voor zijn.
 
Vraag me af wat er zou gebeuren als je 1 gram deca zet naast 200 mg test/week. Topgains of niet?
 
Tja, de vuistregel is test hoger dan deca ivm erectie/libido problemen.. Zowel tijdens als (vooral) na je kuur..

Maar ook dit is persoonsgebonden en kom je alleen achter als je het zelf probeerd ;)
 
Vraag me af wat er zou gebeuren als je 1 gram deca zet naast 200 mg test/week. Topgains of niet?
Iets om te proberen?

Lijkt me vreselijk maanden lang geen stijve meer te krijgen. Volgens mij heeft dat ook zo je invloed op je humeur. Zin om te trainen zal dan ook wel verdwijnen. Daar gaan je spieren.
 
Tja, de vuistregel is test hoger dan deca ivm erectie/libido problemen.. Zowel tijdens als (vooral) na je kuur..

Maar ook dit is persoonsgebonden en kom je alleen achter als je het zelf probeerd ;)

ik denk dat het je een pak vocht gaat opleveren. 1 gram ECHTE deca per week is scary...
 
Iets om te proberen?

Lijkt me vreselijk maanden lang geen stijve meer te krijgen. Volgens mij heeft dat ook zo je invloed op je humeur. Zin om te trainen zal dan ook wel verdwijnen. Daar gaan je spieren.


Dit kan je enkel doen als je cruised na je kuur.
 
1 gram test zet meer om in oestrogeen en velen doen dat
 
Volgende blast wordt npp + test. Ben benieuwd hoe ik er op reageer. Zit alleen nog te twijfelen over de dosering.

Denk volgende:

E3d 100 npp of e3d 150 npp
E5d 500 test

:-)
 
1 gram test zet meer om in oestrogeen en velen doen dat

Laatste keer dat ik 500 mg deca nam per week (samen met 500mg test) schoot ik vol vocht en men voeding was vrij strak toen.

Bij 1 gram zal dat zeker niet beteren vrees ik.
 
Laatste keer dat ik 500 mg deca nam per week (samen met 500mg test) schoot ik vol vocht en men voeding was vrij strak toen.

Bij 1 gram zal dat zeker niet beteren vrees ik.

Geen ai?
 
Toen niet nee.
 
Back
Naar boven